Husk meg
Brukernavn
Passord

Spørsmål vedr. billetter lør. 21.10

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Jello B

Juniorspiller

Ble medlem: 16 jun 03

Lagt til: 18 okt 06, 19:41

Er det kun billetter til VG-svingen som legges ut denne dagen, eller sitter klubben med billetter til langsiden også?

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06

Lagt til: 18 okt 06, 21:59
På aristokraten sa de til meg at de ikke hadde fått noen langside billetter

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 18 okt 06, 22:38
Etter hva jeg har forstått er det plass til i underkant av 6000 tilskuere i VG-svingen både øvre og nedre del iberegnet. Når FFK har fått over 7000 billetter til cupfinalen, så sier det seg selv at det også er en del billetter på langsiden.

Men disse har kanskje gått til klubbens samarbeidspartnere og selges ikke til supportere eller gjennom det åpne salget, kan jeg tenke meg...

Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 20 okt 06, 19:43
Hvor mange billetter legges ut i morgen egentlig??? Var i hvertfall ikke en eneste en som sto i kø når jeg akkurat kjørte forbi. Tror alle hardcore supportere har fått billett nå.

---------------------------

Whiskeypætt med dusk

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 20 okt 06, 19:44
Endret: 20 okt 06, 19:45
Opprinnelig postet av Goran Karlsen
Hvor mange billetter legges ut i morgen egentlig??? Var i hvertfall ikke en eneste en som sto i kø når jeg akkurat kjørte forbi. Tror alle hardcore supportere har fått billett nå.

300 billetter legges ut. Hver person kan kjøpe 2 billetter. Ergo bør man nok være blant de 150 første i køen for å få billett. Vil tro det holder å være på plass ganske tidlig i morgen.

Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 20 okt 06, 19:54
Sorry,folk sitter i kø allerede. Trodde bare køen gikk rett ut i gata. Ser at den går langs veggen i FB. Cupfeber fortsatt.http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20061020/FFK/61020014/1009

Whiskeypætt med dusk

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 20 okt 06, 22:39
Hvordan har det seg at 500 billetter pluss pluss etter renvask av lister osv har blitt til 300 stk. Lukter dette grevling eller ble det lover får mye av Morgan !!?

Hovedtribunen Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 20 okt 06, 23:11
Opprinnelig postet av Vlad
Hvordan har det seg at 500 billetter pluss pluss etter renvask av lister osv har blitt til 300 stk. Lukter dette grevling eller ble det lover får mye av Morgan !!?

var det du som stod for tifoen: "takk får alt"?? :)

Vlad

A-lagspiller

Lagt til: 21 okt 06, 00:28

Opprinnelig postet av JipJap

var det du som stod for tifoen: "takk får alt"?? :)

De hvar ike mej :-)

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 21 okt 06, 01:29

500 billetter var jo kun et anslag.

Grunnen til at lister måtte vaskes og at man måtte se om alle benyttet seg av sin forkjøpsrett, var jo nettopp for å finne det nøyaktige antallet av resterende billetter.

Og da ble altså sluttresultatet at det var 306 billetter igjen.

FFK på toppen i 2006

Vlad

A-lagspiller

Lagt til: 21 okt 06, 10:37
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

500 billetter var jo kun et anslag.

Grunnen til at lister måtte vaskes og at man måtte se om alle benyttet seg av sin forkjøpsrett, var jo nettopp for å finne det nøyaktige antallet av resterende billetter.

Og da ble altså sluttresultatet at det var 306 billetter igjen.

Har forstått det nå. Trodde det var 500 pluss det som ble igjen etter renvask av lister.Takk likevel

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til: 21 okt 06, 00:22

Opprinnelig postet av ffk-4ever
På aristokraten sa de til meg at de ikke hadde fått noen langside billetter

Da jeg kjøpte billettene tilknyttet mine to sesongkort (på dag 2 av forhåndssalget), kunne jeg velge mellom VG nedre, VG øvre og Langsiden. Så det var nok noen billetter som ble solgt til langsiden. Kan også se for meg at mange av sponsorbillettene ble lagt på langsiden. Men jo, det var mulig å kjøpe billetter til langsiden også. Selv valgte jeg VG.

Er en grunn til at jeg kaller meg A.Scheie og ikke D.Wathne....

God bedring, Dagfinn!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914