Husk meg
Brukernavn
Passord

Til alle sammen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 18 okt 06, 09:51

Altså jeg ser at det er mange som kjeder seg noe forferdelig om dagen og finner tråder som er mer enn 2 år gamle og begynner å skrive i dem.....  (DRDRE, Bob Page) og så er det enkelte som kjeder seg og starter møkkatråder som den om Rami f .eks (patrioten, FFK 4 ever) ...

I STEDET FOR Å KJEDE DERE SÅ KAN DERE MØTE OPP PÅ TIFOHUSET I KVELD OG HJELPE TIL MED FLAGG. GJØR NOE BRA OG KONSTRUKTIVT FOR EN GANG SKYLD. OPPFORDRER ANDRE TIL Å MØTE OPP OGSÅ. MAKEN TIL EN GJENG DATANERDER SOM BARE SITTER FORAN PC-EN OG SKRIVER ALT MULIG OM FORHOLDET TIL FFK. MEN NÅ ER DET JAMMEN 3-4 UKA JEG BER DERE OM Å GJØRE NOE MEN NEI..... SÅ JEG LURER PÅ HVOR ER DERE ALLE NÅ DA?????????

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06

Lagt til: 18 okt 06, 10:06
Opprinnelig postet av Klokan

Altså jeg ser at det er mange som kjeder seg noe forferdelig om dagen og finner tråder som er mer enn 2 år gamle og begynner å skrive i dem.....  (DRDRE, Bob Page) og så er det enkelte som kjeder seg og starter møkkatråder som den om Rami f .eks (patrioten, FFK 4 ever) ...

I STEDET FOR Å KJEDE DERE SÅ KAN DERE MØTE OPP PÅ TIFOHUSET I KVELD OG HJELPE TIL MED FLAGG. GJØR NOE BRA OG KONSTRUKTIVT FOR EN GANG SKYLD. OPPFORDRER ANDRE TIL Å MØTE OPP OGSÅ. MAKEN TIL EN GJENG DATANERDER SOM BARE SITTER FORAN PC-EN OG SKRIVER ALT MULIG OM FORHOLDET TIL FFK. MEN NÅ ER DET JAMMEN 3-4 UKA JEG BER DERE OM Å GJØRE NOE MEN NEI..... SÅ JEG LURER PÅ HVOR ER DERE ALLE NÅ DA?????????

Nå startet ikke jeg den tråden Klokan og det var ingen møkkatråd, du kan jo idag igjen lese f-b.no uten at jeg sier noe.

hiawata

Juniorspiller

Ble medlem: 01 nov 03

Lagt til: 18 okt 06, 10:23
det var en møkkatråd, uavhengig av om du eller noen anne startet den.

---------------------------

på vinger over europa

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06

Lagt til: 18 okt 06, 10:38
Ikke enig, men nok om det. Det er jo tydlig at de fleste her inne ikke tåler at en nevner noe negativt om våre "verdensklassespiller".

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914