Husk meg
Brukernavn
Passord

Cup-transport

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

JH382

Juniorspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til: 17 okt 06, 20:49
Hvordan er det med oppsett av buss innover når vi skal hente kongepokalen ??
Har ikke sett eller hørt noe om dette i det heletatt.
Blir det satt opp buss eller ?

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 17 okt 06, 22:08

Blir satt opp en drøss (man drømmer vel om 100)  med busser på søndag, både familiebusser og busser for dem som vil kose seg litt

Drar vel klokka 9 eller noe trur jeg, men bare å stikke ned på aristokraten så fikser dem det vettu!

Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03

Lagt til: 17 okt 06, 22:24

Hørt de skal sette opp 50 busser?

Hakke fått rotet meg til å kjøpt bussbillett enda jeg da....men har vel god tid?

Noen som vet?

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til: 19 okt 06, 13:26

100 busser og sjafører er holdt av til cupfinalen

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 19 okt 06, 13:37
Jeg skal være i oslo fra torsdag av 

I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!

Magic18

Juniorspiller

Ble medlem: 07 apr 03

Lagt til: 22 okt 06, 00:21

hmm... Skal ligge på hotell fra lørdag til søndag, men det hadde vært fint å være med en av bussene hjemover på søndag... Er det PH som setter opp disse bussene?

Når vi har vunnet cup`en er det jo bare å komme seg fort som f... hjem på by`n i Fredrikstad mener jeg?

#18™

Hoxmeister

Knøttespiller

Ble medlem: 31 mai 06

Lagt til: 22 okt 06, 01:15

Jeg har hotell fra lørdag.

Men det går da mange busser innover på søndag!

De selger biletter i aristokraten

Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til: 22 okt 06, 02:18
Jeg konsentrer meg om tl...hvis det går rett vest har jeg en cup-billett til salgs.

Hoxmeister

Knøttespiller

Ble medlem: 31 mai 06

Lagt til: 22 okt 06, 03:14

Klart det er viktigst å prioritere TL, men det blir jo uansett en tur på cup-kamp!

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 22 okt 06, 04:24
Opprinnelig postet av Magic18

hmm... Skal ligge på hotell fra lørdag til søndag, men det hadde vært fint å være med en av bussene hjemover på søndag... Er det PH som setter opp disse bussene?

Når vi har vunnet cup`en er det jo bare å komme seg fort som f... hjem på by`n i Fredrikstad mener jeg?

Unnskyld at jeg spør men skal du på Odd og Lyn kampen ?

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 22 okt 06, 11:17
Opprinnelig postet av Klokan

Godt spørsmål, Zoran. Det er nok dessverre mange av disse over ivrige cupfinalesupporterne som vi ikke får se på tribunene mot Odd, Lyn og Rosenborg.

Er det ikke dem man kaller for medgangssupportere?

FFK på toppen i 2006

PladserN

Juniorspiller
Ble medlem: 15 okt 06

Lagt til: 22 okt 06, 11:44
jeg ta buss 414 fra glenneveien og så t-bane fra helsfyr..

Magic18

Juniorspiller

Ble medlem: 07 apr 03

Lagt til: 22 okt 06, 13:19
Endret: 22 okt 06, 13:23

Jeg og kona mi har hatt samme plasser og sesongkort siden det var trebenker på stadio`n ihvertfall, så da kan du kanskje gjette selv? Er vi ikke bra nok fordi vi ikke er med på alle borteturer?

Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Godt spørsmål, Zoran. Det er nok dessverre mange av disse over ivrige cupfinalesupporterne som vi ikke får se på tribunene mot Odd, Lyn og Rosenborg.

Hvem f.. er du til å dømme om jeg er medgangssupporter eller ikke? Første gang jeg så John Carew live, var på Fredrikstad Stadion og da spilte han for Lørenskog. Så kan du revurder om jeg er medgangssupporter eller ikke. Var du der da? Hvor lenge har du gått på stadion?

Makan.. kan vel være FFK supporter selv om man ikke har 2.500 innlegg  her eller? Ser også at jeg var registrert på denne siden nesten ett år før deg.

#18™

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 22 okt 06, 13:49
Ikke bry deg, Magic18... Det er noen som hele tiden må dra opp den idiotiske "Jeg er bedre supporter enn deg"-diskusjonen. Blir litt sånn "pappa`n min er sterkere enn pappa`n din"-nivå over det hele.

Jeg var forresten også på stadion når Carew spilte for Lørenskog. Da spilte han helt ræva! :)

Ansvarlig redaktør

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 22 okt 06, 23:45
Endret: 22 okt 06, 23:46

Jeg og kona mi har hatt samme plasser og sesongkort siden det var trebenker på stadio`n ihvertfall, så da kan du kanskje gjette selv? Er vi ikke bra nok fordi vi ikke er med på alle borteturer?

Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Hvem f.. er du til å dømme om jeg er medgangssupporter eller ikke? Første gang jeg så John Carew live, var på Fredrikstad Stadion og da spilte han for Lørenskog. Så kan du revurder om jeg er medgangssupporter eller ikke. Var du der da? Hvor lenge har du gått på stadion?

Makan.. kan vel være FFK supporter selv om man ikke har 2.500 innlegg  her eller? Ser også at jeg var registrert på denne siden nesten ett år før deg.

Det var da voldsomt til forfølgelsesvanvidd, Magic 18!!

Det jeg skriver er at: Det er nok dessverre mange av disse, osv....... Hvordan får du det til at jeg kaller nettopp deg for en medgangssupporter?

Det er jo hyggelig å høre at du ikke er blandt dem som kan få betegnelsen en medgangssupporter og at du også var på kampen mellom FFK og Lørenskog, med Carew på laget.

Jeg var også der og forøvrig var jeg første gang på stadion i 1960, hvor FFK slo Brann 6-3.

FFK på toppen i 2006

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914