Siden nede??? Ikke bra??
Beklager, men vi har for tiden problemer med databasen vår, prøv igjen senere.
Feilmelding: To many connections.
?????? PÅ tide å gjøre noe med ytelsen kanskje?????
Opprinnelig postet av oleberg
Beklager, men vi har for tiden problemer med databasen vår, prøv igjen senere.
Feilmelding: To many connections.
?????? PÅ tide å gjøre noe med ytelsen kanskje?????
Enig. Opplever stadig oftere at sidene henger...
---------------------------
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Alt koster penger. Her er det snakk om kvaliteten på en tjeneste som vokser og vokser. Da må man henge med for at ikke det skal bli meningsløst for folk å være her.
Haha, snakk om å være utakknemmelig. Betaler du kanskje? Altså for at vi skal få "bedre ytelse"?
Dette er et PERSONLIG nettsted drevet av FFK-supportere hovedsaklig bestående av STUDENTER som stort sett lever på STUDIELÅN.
Er du klar over hvor utrolig heldige dere er for at denne siden faktisk er oppe og går?
Vi var nær å gå dunken og måtte legge ned hele siden, da ingen annonsører var interesserte og brukerne ikke støttet oss med midler da vi spurte om det. En ekstremt hyggelig Fredrikstadkar ringte fra EUnet og tilba å hoste siden tilnærmet gratis etter at han hadde lest et "På tråden"-innlegg på baksiden av Fredrikstad blad.
EUnet heter nå Ventelo (De hoster blant annet filmweb, dnbnor osv) og vi lever den dag i dag på denne avtalen. En tilsvarende avtale med andre leverandører ville trolig kostet over 20.000 kroner i måneden - MINST! - med tanke på den aktiviteten vi har her på FFKsupporter.net.
Når lotteritilsynet i tillegg truet med anmeldse for poker-annonseringen på siden vår, så har vi ikke lenger noen annonseinntekter og jeg betaler hele driften ut av min egen lomme.
FFKsupporter.net er over hodet ingen folkerett, men et privilegium!
Ønsker du at FFKsupporter.net skal bli en "tjeneste" fremfor et privilegium, så ønsker du samtidig at vi må ta betalt!
Ansvarlig redaktør
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av keiko99
det å skaffe annonse inntekter burde ikke være ett problem... har du titet her?
Tror nok dessverre at det bare er småplukk å hente der, det ser ut som de folka der skreddersyr det meste for de som vil annonsere sine produkter fremfor de som er villige til å ha annonser på sidene sine.
Og egentlig, med tanke på hvor lite gjennomtenkte enkelte innlegg her inne er rett etter et tap, så er det jo i grunn bare positivt at folk må vente på å få skrive her inne. Da får de kanskje roet seg litt ned og fått ting litt på avstand før de hamrer løs på tastaturet i raseri over nok et tap.
Mulig også dette er et skudd i blinde, men denne idéen kunne kanskje ført til noe vettug? Ordne alt først og så sende ut et lite hint bakpå Fredriksstad Blad og håpe på det beste? Eller er det ikke kontanter man får, men penger til å kjøpe varer fra samme selskap? Har nemlig ikke noe slikt bonuskort selv, så jeg aner ikke, men hadde jeg hatt et lett nummer å huske så hadde jeg jo satt alle bonuspoengene på denne siden hver gang jeg handlet...
For å ha sagt det, det var ikke et tips for å få inn penger for å øke hastigheten på siden, snarere at de som har utgifter for denne siden får betalt disse. For det høres jo unektelig gnient ut at alle vi skal lese og diskutere her gratis, mens én person betaler gildet...
Opprinnelig postet av Holters
Alt koster penger. Her er det snakk om kvaliteten på en tjeneste som vokser og vokser. Da må man henge med for at ikke det skal bli meningsløst for folk å være her.
Haha, snakk om å være utakknemmelig. Betaler du kanskje? Altså for at vi skal få "bedre ytelse"?
Dette er et PERSONLIG nettsted drevet av FFK-supportere hovedsaklig bestående av STUDENTER som stort sett lever på STUDIELÅN.
Er du klar over hvor utrolig heldige dere er for at denne siden faktisk er oppe og går?
Vi var nær å gå dunken og måtte legge ned hele siden, da ingen annonsører var interesserte og brukerne ikke støttet oss med midler da vi spurte om det. En ekstremt hyggelig Fredrikstadkar ringte fra EUnet og tilba å hoste siden tilnærmet gratis etter at han hadde lest et "På tråden"-innlegg på baksiden av Fredrikstad blad.
EUnet heter nå Ventelo (De hoster blant annet filmweb, dnbnor osv) og vi lever den dag i dag på denne avtalen. En tilsvarende avtale med andre leverandører ville trolig kostet over 20.000 kroner i måneden - MINST! - med tanke på den aktiviteten vi har her på FFKsupporter.net.
Når lotteritilsynet i tillegg truet med anmeldse for poker-annonseringen på siden vår, så har vi ikke lenger noen annonseinntekter og jeg betaler hele driften ut av min egen lomme.
FFKsupporter.net er over hodet ingen folkerett, men et privilegium!
Ønsker du at FFKsupporter.net skal bli en "tjeneste" fremfor et privilegium, så ønsker du samtidig at vi må ta betalt!
Litt hårsår eller??? Uansett om det er du eller andre som driver det så gjør dere sikkert en bra jobb. Men et priviegium!!!! Ja,ja. Føler meg ikke så veldig privligert for å skrive her - men det er en annen diskusjon. Mitt poeng er at det burde ikke være noe stor deal å få sponsorer her. Det er jo bare å vise frem litt bakgrunnstall det.
- Hvor mange er registrerte brukere?
- Hvor mange samtidig brukere er det på det høyeste?
- Hvilke dager er det best/mest besøk?
- Hvor mange innlegg er det her - sammenlignet med andre forum?
Ta noen av dise tallene - bruk de for det de er verdt - så er det sikkert noen sponsorer som er interresert.
...et priviegium!!!! Ja,ja. Føler meg ikke så veldig privligert for å skrive her - men det er en annen diskusjon.
Da synes jeg du er bortskjemt/utakknemmelig.
Mitt poeng er at det burde ikke være noe stor deal å få sponsorer her. Det er jo bare å vise frem litt bakgrunnstall det.- Hvor mange er registrerte brukere?
- Hvor mange samtidig brukere er det på det høyeste?
- Hvilke dager er det best/mest besøk?
- Hvor mange innlegg er det her - sammenlignet med andre forum?Ta noen av dise tallene - bruk de for det de er verdt - så er det sikkert noen sponsorer som er interresert.
Ansvarlig redaktør
Haha, det er jo egentlig fantastisk at sidene kan være nede, trodde internett alltid var oppe jeg. Jeg synes Holters og gutta bør gå inn i seg selv og vurdere sin stilling, siden trafikken i perioder er for høy og ytelsen går ned.
Her tar vi brukere av vår dyrebare fritid for å legge inn verdifulle og opplysende innlegg, bare slik at moderatorene skal tjene seg griserike på disse sidene. (Bilder fra forrige moderator-fest:)
At de heller ikke får rettet opp feilen fortere når moderator-bilen til enhver tid står klar er utrolig. (Her er bildene fra ffksupporter.net-gruppens hovedkontor på bahamas).
Skjepings gutter! Når var sist gang et nettsted var nede andre steder!!!!!!!!!!
Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!
Utvikler og Medeier.
Hvis det skulle vise seg at dere fortsatt sliter med at siden har nedetid, så ikke nøl med å si ifra.
Ansvarlig redaktør
Opprinnelig postet av Holters
Jeg har vært i kontakt med hostingfirmaet og det viste seg at de kjørte backup av databasen kl. 20 hver dag. Dette kan ha hatt innvirkning på ytelsen. De har forflyttet backup tidspunktet til midt på natta / grytidlig morgen og forhåpentligvis løser dette problemet.
Hvis det skulle vise seg at dere fortsatt sliter med at siden har nedetid, så ikke nøl med å si ifra.
Kan nok stemme dette.
Har aldri kommet lenger enn til forsiden i tidsrommet fra ca. kl. 20:10 til ca.20:35.
Det har ellers ikke vært problemer med dette, foruten nevnte tidsrom.
Fint at dette nå er flyttet til et mer umenneskelig tidspunkt. :-)
FFK and Wisla Krakow forever...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23