Husk meg
Brukernavn
Passord

For et møkkalag!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 15 okt 06, 20:06

Nå skal jeg provosere på meg hele Fredrikstad.

FFK er og blir et ustabilt møkkalag. De er ikke bedre enn tabellen tilsier og de fortjener å rykke ned!

Når de ikke klarer å slå Tippeligaens dårligste hjemmlag ja da er det ikke håp. Rett ned går det.

Sånn da var det sagt og jeg kommer til å få masse pepper om hva slags dårlig supporter jeg er men det bryr jeg meg ikke det minste om...

---------------------------

jorhan

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 15 okt 06, 20:09
Nja, rett ned gjør de nok ikke, men er enig i det du sier....Er de ikke bedre så er de ikke bedre. Håper bare vi får en ny trener til året, uansett  hvordan det går....

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 15 okt 06, 20:11
Det er lov å være frustrert ja, men som du sier selv: Lukter ikke trofast supporter av innlegget ditt... Spesielt siden du påstår at FFK "er og blir" et møkkalag.

Ansvarlig redaktør

jorhan

Juniorspiller

Lagt til: 15 okt 06, 20:11
Det håper jeg også av hele mitt slitte FFK hjerte....

jorhan

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 15 okt 06, 20:41
Jeg skal si at jeg er 100% enig i at FFK er et møkkalag borte.

Johan

Juniorspiller

Ble medlem: 07 des 03

Lagt til: 15 okt 06, 20:41
Vi banker Odd og lyn, tar gullet fra rbk , leverer det i Bergen, vinner Cupfinalen og alle smiler og er glaaaa

Tarik skårær mål,

jorhan

Juniorspiller

Lagt til: 15 okt 06, 20:42

Opprinnelig postet av Holters
Det er lov å være frustrert ja, men som du sier selv: Lukter ikke trofast supporter av innlegget ditt... Spesielt siden du påstår at FFK "er og blir" et møkkalag.

Da kan vel du fortelle meg hva som tilsier at ffk IKKE er og blir et møkkalag....

jorhan

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 15 okt 06, 20:43
Opprinnelig postet av jorhan

Da kan vel du fortelle meg hva som tilsier at ffk IKKE er og blir et møkkalag....

Hvis du trenger noen til å fortelle deg hvorfor, da er det ikke mye håp, så det har ikke jeg tenkt til å bruke energi på.

Ansvarlig redaktør

FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05

Lagt til: 15 okt 06, 20:45
Opprinnelig postet av Johan
Vi banker Odd og lyn, tar gullet fra rbk , leverer det i Bergen, vinner Cupfinalen og alle smiler og er glaaaa

Jan Teigen - Optimist

"Vær forandringen du vil se..."

jorhan

Juniorspiller

Lagt til: 15 okt 06, 20:46
[quote=Holters]

Hvis du trenger noen til å fortelle deg hvorfor, da er det ikke mye håp, så det har ikke jeg tenkt til å bruke energi på.[/qu

Ja helt seriøst så trenger jeg det. Greit at du ikke orker å bruke energi på det men jeg har fortsatt vanskelig for å se hvor mye bedre FFK er nå enn de var for 2 år siden. Null utvikling...

jorhan

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 15 okt 06, 20:50

Nå skal jeg provosere på meg hele Fredrikstad.

FFK er og blir et ustabilt møkkalag. De er ikke bedre enn tabellen tilsier og de fortjener å rykke ned!

Nå får du bestemme deg. De ligger i øyeblikket på kvalifiseringsplass. Det er da ikke det samme som nedrykk!?

Men en ting skal jeg gi deg rett i: Dersom de ligger på nedrykksplass ved sesongslutt fortjener de å rykke ned. Per definisjon, faktisk. Tabellen ved sesongslut lyver ikke, IMHO.

Eneste grunn til at tapet i dag ikke tar fra meg nattesøvnen, er at jeg ikke regna med poeng. Tippeligaens dårligste bortelag mot et lag som kjemper for livet for å overleve. Ingen bombe at det ble TIL-seier, akkurat.

Bjørn Jervell Hansen

Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03

Lagt til: 15 okt 06, 20:58

Er enig i mye av det du skriver jeg, jorhan. Om de fortjener å rykke ned eller ikke gjenstår jo å se. Flaks eller uflaks - det hele jevner seg ut over en hel sesong uansett!

Jeg er utrolig skuffa akkurat nå og det syns jeg at jeg har god grunn til for med den insatsen laget viser i 2.omgang, så er dette nok et eksempel på manglende taktisk disposisjoner hos Eggen. Er desverre ikke første gang jeg ser halvhjertet innsats fra spillere - noen eller flere. Men det hele bunner jo ut i treneren.....

Ønsker ikke henge ut enkeltspillere, men dribling eller annet fiks-fakeri i eget straffefelt er TABU! Slikt gjør man når mna har en komfortabel ledelse eller helt på slutten av kampen når en eventuell blemme ikke kan forandre "kampresultatet"

Syns uansett at ikke dette avgjør kampen, men rett og slett mentaliteten og de taktiske disposisjonene. For med en annen instilling i andre omgang skulle de gått mer offensivt til verks. Om kampen hadde blitt vunnet eller ei, det handler om å gjøre de riktige tinga mtil riktig tid. Håpløst å safe i en hel omgang!!!

EGGEN: du slet med Moss og du sliter med FFK. Du har ikke bevist noe som trener i TL Jeg tror det er påtide med et trenerskifte, så eggen: sett klubben foran deg selv og si opp etter sesongen!!! nedrykk eller ikke....

Jeg orker ikke mer av dette.....................

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**

jorhan

Juniorspiller

Lagt til: 15 okt 06, 21:10
Opprinnelig postet av Mustang

Er enig i mye av det du skriver jeg, jorhan. Om de fortjener å rykke ned eller ikke gjenstår jo å se. Flaks eller uflaks - det hele jevner seg ut over en hel sesong uansett!

Jeg er utrolig skuffa akkurat nå og det syns jeg at jeg har god grunn til for med den insatsen laget viser i 2.omgang, så er dette nok et eksempel på manglende taktisk disposisjoner hos Eggen. Er desverre ikke første gang jeg ser halvhjertet innsats fra spillere - noen eller flere. Men det hele bunner jo ut i treneren.....

Ønsker ikke henge ut enkeltspillere, men dribling eller annet fiks-fakeri i eget straffefelt er TABU! Slikt gjør man når mna har en komfortabel ledelse eller helt på slutten av kampen når en eventuell blemme ikke kan forandre "kampresultatet"

Syns uansett at ikke dette avgjør kampen, men rett og slett mentaliteten og de taktiske disposisjonene. For med en annen instilling i andre omgang skulle de gått mer offensivt til verks. Om kampen hadde blitt vunnet eller ei, det handler om å gjøre de riktige tinga mtil riktig tid. Håpløst å safe i en hel omgang!!!

EGGEN: du slet med Moss og du sliter med FFK. Du har ikke bevist noe som trener i TL Jeg tror det er påtide med et trenerskifte, så eggen: sett klubben foran deg selv og si opp etter sesongen!!! nedrykk eller ikke....

Jeg orker ikke mer av dette................

Godt å ha en forbundsfelle her! Det er selvfølgelig sagt mye i sinne her hos meg. Men kanskje de trenger å rykke ned...

Kanskje det er det som skal til for å heve heve FFK til det nivået som trengs. Da snakker jeg om hele apparatet rundt og ved spillerne. Jeg håper selvfølgelig IKKE at de rykker ned. Men hvis de gjør det og det er ting de kunne ha gjort andreledes så ville det være forjævlig. Eggen har hatt en tillit hos enkelte som overhode ikke står i stil med hans resultater. Og FFK er og blir et møkkalag ( på bortebane, he he)

jorhan

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 15 okt 06, 21:14
Endret: 15 okt 06, 21:14
Godt å ha en forbundsfelle her! Det er selvfølgelig sagt mye i sinne her hos meg. Men kanskje de trenger å rykke ned...

Kanskje det er det som skal til for å heve heve FFK til det nivået som trengs. Da snakker jeg om hele apparatet rundt og ved spillerne. Jeg håper selvfølgelig IKKE at de rykker ned. Men hvis de gjør det og det er ting de kunne ha gjort andreledes så ville det være forjævlig. Eggen har hatt en tillit hos enkelte som overhode ikke står i stil med hans resultater. Og FFK er og blir et møkkalag ( på bortebane, he he)

Det du skriver her gir mening foruten din siste kommenter og jeg ser du må ha hvorfor inn med teskje: Når du må ha forklart HVORFOR FFK ikke er et møkkalag, så kan du like godt bare holde deg unna. FFK vil ALDRI bli et møkkalag i mine øyne og det håper og tror jeg de fleste andre supportere føler.

Det har seg nemlig slik at det er LAGET man støttet og LAGET man elsker - ikke enkeltspillere eller treneren. Selv om de spiller dårlig nå og mange ønsker et trenerskifte, så er ikke det enstydende med at laget "er og blir" et møkkalag. Når du i tillegg er så frekk at du legger til "blir", så tolker jeg det som "forblir" og da mener du at FFK ikke har sjanse til å bli noe annet enn et møkkalag selv i fremtiden.

Slike holdninger klarer vi oss fint uten.

Ansvarlig redaktør

Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03

Lagt til: 15 okt 06, 21:15
Man skal aldri gjøre/si ting i affeksjon vettu

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914