Hvor lenge har du fulgt FFK - klubben i ditt hjerte?
Her kan alle skrive inn når de begynte å følge FFK .
Jeg selv har fulgt FFK i tykt og tynt siden 1983 og fått med meg en del år i sumpa for å si det slik, det var tider da en kunne ligge og sove på tribunene på kamp eller en kunne boltre og vrake seg i plasser på hele stadion fordi det var tomt...
---------------------------
God bedring Dagfinn Enerly
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Etter noen år i dvale begynte jeg å følge FFK i så og si alle hjemmekamper og i enkelte bortekamper rundt -90 og frem til jeg flyttet fra byen i -02.
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Semper Fi - Evig Troskap
FFK!
Deretter gikk FFK stort sett i "glemmeboka", ettersom jeg flyttet og ikke hadde helt interessen for norsk fotball i det hele tatt i en periode.
Deretter trur jeg at jeg drøyet helt til FFK spilte mot Kvik Halden i 2002. Fra 2003-sesongen har jeg forsøkt se så mange hjemmekamper som mulig, og jeg har også fått med meg en del bortekamper.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Jeg er født i 1962, og flytta til Fredrikstad i 1970. Har fulgt FFK siden 1974. Husker mange gode kamper med "gamle" gutter som Reidar Lund og Kai Roger Olsen blant andre. Etter cupfinaleseiern i -84 var det mange mørke år på Stadion, men jeg har fulgt laget trofast. Flytta fra Fredrikstad i -87, først noen år i Særp, så til Oslo, og for 5 årsiden til Jessheim. En av de morsomste bortekampene jeg har sett er Ull/Kisa - FFK i 2 div i 2002. 10 minutter å gå til Stadion og FFK vant 5-0. Det var jo det året oppturen startet.
Har fått med meg de fleste hjemmekampene også etter at jeg flytta fra byen, samt en del bortekamper. Morro at laget nå er tilbake i det gode selskap, men jeg syns det var like morsomt å gå på Stadion den gang i 2 divisjon når vi hadde masse lokale gutter på laget, Snæbbus-guttane, Jon Forsberg, Jon Hermansen, Morten Simensen osv osv. Har mange gode minner fra den tiden også.
http://keiko99.net
Begynte å gå på Stadion rundt 1998, da jubelen omtrent sto i taket hvis det kom flere enn 100 folk på kamp :P
Har vært frelst siden.
FFK for alltid!
Guttæne mot Cupgull nr. 11
Mine tanker til Enerly!
FFK supporter midlertidig bosatt på sørlandet
Den første kampen jeg overvar tror jeg var på slutten av 80 tallet. Tror vi da spilte mot Vidar eller Djerv1919. Tror vi spilte uavgjort og at en eller annen FFK`er scora på straffe.
FFK FFK FFK !!!!
ffk-råde hjemme. Fra første seriekamp i 1-divisjon 03 og til nå, har jeg misset 1 hjemmekamp pga. jakt.
ffk
arsenal
evig aristokrat
Plankehaugen trenger ingen ULTRAS
en av de første kampene jeg så var på lsutten av 80 tallet, men elfrelst har jeg vel ikke vært før ett av de siste åra i 2 div. er for ung til å huske cupenmesterskapet, og hockey sto vel mest sentralt før..
men uansett, FFK er klubben min, støtter i tykt og tynt, men må si at jeg blir lei når de taper, og taper og taper og taper på bortebane..
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Nøyaktig når det var... jeg kjente laget rimelig godt ved cup-finalen i 84. Husker spillere som Vidar Hansen og Atle Kristoffersen. Men jeg har vel ingen sterke minner fra før cupen i 84.
Siden har jeg holdt et øye på hvordan det har gått. Må vel innrømme at jeg etterhvert gikk lei av stadige skuffelser, og jeg har aldri brydd meg om å følge laget ned i 2. divisjon.
Fotball er underholdning. Og hvis et band eller en artist gir ut den ene elendige skiva etter den andre kan ingen forvente at jeg skal fortsette å kjøpe skiver og gå på konserter.
Sagt på en annen måte, fra slutten av 80-tallet og inn på 90-tallet var det mer interessant å gå i Stjernehallen. Men den tiden er (heldigvis) forbi. Det er ille mye mer moro å gå på stadion, så lenge FFK spiller mot anstendige lag. Så jeg regner hver eneste sesong i Tippeligaen som en gedigen opptur, selv om vi ligger langt nede.
Over 50 år.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Har minner tilbake til slutten 76-77. Kai Roger Olsen, Vidar Hansen mm. Jeg har en onkel som tok meg med på kamper fra jeg var 8-9 år gammel , er født 67. Var (ufattelig) ikke på cupfinalen i 84 og så heller ikke så mye kamper på midten av 80 tallet.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"
Har fulgt med siden 1971, kun en kamp første året., da 7 år gammel
Fra 1973 og fremover har jeg vært på de fleste kamper. De første åra som gratis passasjer via varebilen som Diplomis brukte den gang til holdt til i Mulvaldsgate.
Fra ca 78,
mange gode kamper fra oppi trærne utenfor kirkegården (da vi brukte opp pengene på gøtt), ble ropt opp av speekeren på stadion engang å, at vi måtte komme oss ned he..he..
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914