Husk meg
Brukernavn
Passord

Jage oss?????

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 12 okt 06, 12:00

http://www.fxt.no/tippeligaen/sandefjord/article767456.ece

Herregud ! hvem gidder å stå midt i den gjengen der ?

Men de kunne bare prøvd å jaga meg jo

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 12 okt 06, 12:24
Haha!! Så utrolig dumt. For ikke å snakke om at dette er en "nyhet" på FXT. Da har de fint lite å skrive om! Hvis jeg først hadde vært i Sandefjord og blitt spurt av noen om jeg var Fredrikstad, hva skulle de da ha gjort? Banka meg? De kunne jo bare gjort det, så hadde konsekvensene av det, etter alt og dømme, ramma dem hardt i ettertid. Du er ikke riktig vel bevart når du går ut i media og "truer" andre supportere på den måten. Skulle en episode oppstå vil nok Sandefjordpolitiet kjapt gripe inn. Kort sagt: idiot!

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06

Lagt til: 12 okt 06, 12:32
Jeg oppfordrer alle som en som ikke har billett om å reise til Sandefjord for og prøve og skaffe seg en, prøver de seg på noe så får de smake PLANKEN, hehe. Forbanna duster av supportere a gitt, det er faktisk mange her i byen som er fra Sandefjord som studerer her, hva skal de gjøre da, bli nektet billett i sin egen by, hehe. Nei hvalene har lite IQ skjønner jeg.... Et godt tips er og ta den nye fergen som går fra Engelsviken, da kommer en seg lett videre til Sandefjord og bruker kort tid.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 12 okt 06, 13:32
Endret: 12 okt 06, 13:32
Og det er også snakk om å vise legitimasjon for å vise hvor en kommer fra. Står ingenting om hvor man kommer fra på førerkort, bankkort. Kanskje det blir et krav å ha med seg pass. Hallo, jeg tviler på at dette blir gjennomførbart. Tror politi, sec.vakter at Sandefjord-supporterne også gidder å gå rundt med pass. Og dialekta våres kan de ikke skille oss på. Sandefjords- og Fredrikstad-dialekt er bare marginalt forskjellig. Hadde jeg stått i kø der borte så hadde jeg ikke akkurat stått å vræla uta meg det breiaste jeg vet. Hadde snakka perfekt bokmål da ja.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 12 okt 06, 14:42
Endret: 12 okt 06, 14:46

Det værste som jeg syns er at det er lederen i klubben som går ut å sier dette....

Men det er greit, Sandefjord. Når jeg skal besøke brodern som faktisk bor der, skal jeg ikke bruke ei krone under oppholde. Skal ta med meg alt jeg trenger hjemmefra. Ledern burde vært kalt inn på teppet av komunestyret og blitt bedt om å redgjøre hvorfor han prøver å ødelegge turismen i Sandefjord.....

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 12 okt 06, 19:24
Endret: 12 okt 06, 19:25

"Sandefjord Fotball måtte avvise flere østfoldinger, melder NRK Østfold.
Allerede på forhånd var det varslet at noen røde og hvite supportere uten billett

ville gjøre et forsøk over fjorden. De ble bortvist da de dukket opp, i følge daglig leder

i Sandefjord fotball, Øystein Ulsnæs. Han kjørte sin egen lille test.

- Det har vært noen som har sneket rundt her med fjerndialekt -

mens de har spurt om pølse i vaffel i steden for pølse i lumpe. Vi har høflig

bedt disse om å ta turen tilbake igjen, sier han.

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20061012/FFK/61012005/1020

Hmmmmm. Virker dumt dette Ulsnæs. Pølse og Vaffel spiser dem i Moss og ikke i Fredrikstad. Lyser

idioti lang vei her. 

Bob Page

Landslagsspiller

Lagt til: 12 okt 06, 19:34
Hehe, ja. En ting jeg reagerte på inslaget til Østfoldnytt på NRK er at Ulf Berg ble presentert som leder av Plankehaugen. Har det vært medlemsmøte/valg som ikke jeg har fått med meg ?

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
----
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 12 okt 06, 19:47
Opprinnelig postet av oleberg

"Sandefjord Fotball måtte avvise flere østfoldinger, melder NRK Østfold.
Allerede på forhånd var det varslet at noen røde og hvite supportere uten billett

ville gjøre et forsøk over fjorden. De ble bortvist da de dukket opp, i følge daglig leder

i Sandefjord fotball, Øystein Ulsnæs. Han kjørte sin egen lille test.

Hmmmmm. Virker dumt dette Ulsnæs. Pølse og Vaffel spiser dem i Moss og ikke i Fredrikstad. Lyser

idioti lang vei her. 

Jeg leser linken der, men tror faktisk ikke det er noe hold i intervjuet i det hele tatt. Dette var nok ment bare for å skremme bort folk. Så det med fjerndialekt og pølse i vaffel, sludder og vås. Ulsnæs juger så det renner av han.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 12 okt 06, 20:04
Har heller mye mer sans for denne :

Vi skal ta vel imot Fredrikstads supportere, men de vil ikke få kjøpt billettere her i Sandefjord. Vi vil be om å se bostedsadresse hos dem vi ikke kjenner. Dessuten er det en god porsjon lokal-kunnskap hos både vakter og billettselgere, slik at det vil bli vanskelig for Fredrikstad-supportere å lure seg inn som Sandefjordsfolk.

Men allikevel skal det la seg gjøre å lure dette apparatet. Gå i Sandefjordskjerf og blå jakke.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 12 okt 06, 20:12
Det er faktisk fristende å legge inn en anmeldelse av Ulsnæs for brudd på diskrimineringslovens §5 og  §6.

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!

ffk-4ever

Landslagsspiller

Lagt til: 12 okt 06, 20:46

Hørte nyhetene på radio NRK istad og det var sikkert denne Ulsnæs antagelig, det de hadde rigget seg til med idag var en pc i billettbua hvor de skulle sjekke bostedsadresse på nettet for de som skulle kjøpe.

Er faktisk enig med at en anmeldelse hadde vært på sin plass her, både på diskriminering og handelsloven, ifølge den så kan ingen nektes å handle, men du kan ta en høyere pris av en annen f.eks. SANDEFJORD SUUUUUGER etter dette altså......

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 12 okt 06, 21:40
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Hørte nyhetene på radio NRK istad og det var sikkert denne Ulsnæs antagelig, det de hadde rigget seg til med idag var en pc i billettbua hvor de skulle sjekke bostedsadresse på nettet for de som skulle kjøpe.

Er faktisk enig med at en anmeldelse hadde vært på sin plass her, både på diskriminering og handelsloven, ifølge den så kan ingen nektes å handle, men du kan ta en høyere pris av en annen f.eks. SANDEFJORD SUUUUUGER etter dette altså......

Så det var ikke noe hold i det med dialekt å pølse i vaffel da ?? Humbug alt sammen spør dere meg. Har ingen tro på det med pc-greiene heller. Kun medieskapt alt sammen, for å få FFK-supportere til å holde  seg hjemme.

ffk-4ever

Landslagsspiller

Lagt til: 12 okt 06, 21:44

Om de kødder med at de skulle sjekke opp kundene på pc eller ikke så er det jo jævlig amatørmessig og si det i ramme alvor på NRK riksdekkende radio, igjen SANDEFJORD SUUUGER....

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 12 okt 06, 21:01
Haha, snakk om å blåse et minimalt problem ut av proporsjoner!

Dette må være det største og mest idiotiske medieskapte problemet på lenge. Sandefjord med Herr Ulsnæs i spissen bør bli sjekket for diagnosen paranoia. Dette er jo helt ekstremt! Selv har jeg ikke hørt om en eneste FFK-supporter som har vurdert å dra over til Sandefjord for å kjøpe billetter.

Ansvarlig redaktør

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04

Lagt til: 12 okt 06, 21:20
Ja, han virker helt tjukk i nøtta spør du meg. Bare vent SAndfjord, vi skal banke dere på gressmatta!!!!! Altså fortballmessighehe

FFK tar hjem pokalen i år:)

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 12 okt 06, 23:08

idioti lang vei her. 

Skulle ikke forundre meg om det var Kråkevingen-medlemmer som hadde tatt turen. De hater jo oss så mye at de er villig til å kjøpe seg billett for å heie på Sandefjord.

Etter at billettluka.no køddet med meg havnet jeg jo sammen med disse blåhvalene. Håper vaktene på Ullevaal ikke er like paranoide som Sandefjord-folka. For hvis jeg blir nektet adgang til denne kampen, så er det ikke bilder fra selve kampen som kommer på førstesiden av VG den påkommende dagen, det er meg!

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04

Lagt til: 13 okt 06, 00:35
Opprinnelig postet av FFK1903

idioti lang vei her. 

Skulle ikke forundre meg om det var Kråkevingen-medlemmer som hadde tatt turen. De hater jo oss så mye at de er villig til å kjøpe seg billett for å heie på Sandefjord.

Etter at billettluka.no køddet med meg havnet jeg jo sammen med disse blåhvalene. Håper vaktene på Ullevaal ikke er like paranoide som Sandefjord-folka. For hvis jeg blir nektet adgang til denne kampen, så er det ikke bilder fra selve kampen som kommer på førstesiden av VG den påkommende dagen, det er meg!

Forget the past. I love you now. You are the king!!!!

FFK tar hjem pokalen i år:)

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 13 okt 06, 00:46
Opprinnelig postet av schpa84

Hi hi

Prøvde å bytte til meg skikkelig billetter via Sandefjord-forumet, men det har ikke gitt resultater. Men fikk i hvert fall forsikringer om at jeg ikke ville bli pepret med halvspiste hamburgere og colabeger med mindre jeg overdrev min jubel etter hver scoring... Men det var visst noen andre FFKere som hadde havnet der også, så jeg blir vel neppe alene i det blå hav.

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 13 okt 06, 08:08

Vi må ha i bakhodet at alt er isenesatt, så de får sandefjordingene opp av soffan..det er alltid no kødd med cupfinale-billetter...DET hadde vært en ide der borte...DØRSALG ?!

Jeg holder likevell en knapp på at de er spik spenna gærne.

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...

Bob Page

Landslagsspiller

Lagt til: 13 okt 06, 09:44

Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av schpa84

Hi hi

Prøvde å bytte til meg skikkelig billetter via Sandefjord-forumet, men det har ikke gitt resultater. Men fikk i hvert fall forsikringer om at jeg ikke ville bli pepret med halvspiste hamburgere og colabeger med mindre jeg overdrev min jubel etter hver scoring... Men det var visst noen andre FFKere som hadde havnet der også, så jeg blir vel neppe alene i det blå hav.

Ta å finn dere et rom da folkens....

---
----
----

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914