Jage oss?????
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
meg og! ikke for at jeg fikk midt i cola svingen direkte, men på felt c på hafslund sia, og det er myyye nærmere sf supporterne en jeg egentlig kunne tenke meg, men for al del, kampen skal jeg se! Bare denne jævla billettluka kaan sende ut billettene mine snart!!!!!!!!!!!!
Jeg har også billett på Hafslund C feltet, og det er da mye nærmere VG-svingen (FFK) enn Cola-tribunen (Sandefjord)
I hvertfall i følge stadionkartet på Ullevål
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av schpa84
Forget the past. I love you now. You are the king!!!!
Hi hi
Prøvde å bytte til meg skikkelig billetter via Sandefjord-forumet, men det har ikke gitt resultater. Men fikk i hvert fall forsikringer om at jeg ikke ville bli pepret med halvspiste hamburgere og colabeger med mindre jeg overdrev min jubel etter hver scoring... Men det var visst noen andre FFKere som hadde havnet der også, så jeg blir vel neppe alene i det blå hav.
Ta å finn dere et rom da folkens....
---------------------------
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av schpa84
Forget the past. I love you now. You are the king!!!!
Hi hi
Prøvde å bytte til meg skikkelig billetter via Sandefjord-forumet, men det har ikke gitt resultater. Men fikk i hvert fall forsikringer om at jeg ikke ville bli pepret med halvspiste hamburgere og colabeger med mindre jeg overdrev min jubel etter hver scoring... Men det var visst noen andre FFKere som hadde havnet der også, så jeg blir vel neppe alene i det blå hav.
Det var rart, for jeg tror jeg leste innlegget ditt på Sandefjord forumet. Merkelig sammentreff. Hehe. Jeg selv har fått billetter på VG nedre. Var sikra billett. Har ikke sesongkort i år på grunn av at jeg fødte en liten datter 9. april(datoen fotballsesongen startet), men har lang ansinitet som medlem så fikk allikevel
FFK tar hjem pokalen i år:)
Hadde jeg hatt tid og brydd meg nok om dette, hadde en anmeldelse passet seg.
For meg blir det Sandefjord går ut på FXT og sier dette, idiotisk. For en gjeng med kjøtthuer.
Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!
- Martin Unneberg, medlem nr. 1065, syngende supporter, og ikke-liker av ikke-syngende supportere.
Hovedtribunen Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914