Cupfinalebiletter fra Bilettluka.no
Det er der jeg har billetter
---------------------------
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l
Opprinnelig postet av fidq
Opprinnelig postet av Jepmaster
jeg har plankehaugen sesongkort og det er på J vg nedre
Har du fått billett fra Plankehaugen sin kvote eller har du fått på sesongkortet (som andre sesongkort innehavere)?
Sesongkort på Plankehaugen-feltet går på Plankehaugens kvote. Jeg har fått på felt I på mitt sesongkort, rad 16. Tror de har fra rad 1-17 på feltene bak mål.
"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta
OK, takk for info. Da skal jeg bare overtale dama.... Hun er nemlig mest opptatt av å se, mens jeg prioriterer å være en del av svingen og kunne synge under hele kampen. Dessuten blir jeg kvalm av tanken på å ha flere blåhvaler rundt meg...
Varme tanker til Dagfinn Enerly....
(Føler meg ikke trygg før neste års Tippeligasesong er sikra heller, hvilket betyr at jeg ikke kommer til å føle meg veldig trygg i det hele tatt de neste ukene... men det er et annet tema. )
Varme tanker til Dagfinn Enerly....
Marching on together!
Stolt Oslo Aristokrat
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
----
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l
Fikk dette svaret fra Billettluka nå:
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Men nå er det jo slik at "svartebørssalg" i norge pr.dags dato er lovlig, så synes det virker tynt da.
Selv om det lovlig er det jo mulig å prøve og begrense salget? Fint at noen har giddet å mase. Håper på billetter i løpet av uka!
Stolt Oslo Aristokrat
---
----
----
Så da er de tydeligvis på vei til posten og menge seg litt med de eldre damene på posten, før det blir sin tur..
Og finalen er sikret...
PS; det står A4 som avsender... merkelig, men uvesentlig..
brumbrum til kontoret
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ta livet som en spøk, det kommer ikke i reprise alikevel...
ishmaelSchmuck
Ble medlem: 02 aug 06
Lagt til: 18 okt 06, 13:14
Endret: 18 okt 06, 13:15
Forøvrig sa hun at de sendte ut billettene forløpende, men at alle skulle få dem før utgangen av oktober.
Krut har større kraft enn joik. Deal with it.
Kan hende det står A4 pga at ikke postansatte skal stikke av med bilettene...
EDIT : JJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, der var de
---
----
----
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Fredd
Frua mener jeg ikke kan vise følelser, pøh, jeg har grått mer enn 1 gang etter at favorittlaget har snubla...
Gråt om kapp med regnet når biletten var sikra i dag...
Fikk også en hyggelig beskjed i postkassa mi i dag, så i morgen får jeg hentet billettene. Skal bli godt å ha dem mellom hendene. Og dagens gladnyhet var at jeg i tillegg til disse fire billettene i Colasvingen klarte å få tak i en billett i VG-svingen, så nå får jeg med meg cupfinalen på riktig tribune også!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914