Husk meg
Brukernavn
Passord

Morgan åpner for salg av Stadion

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 7 7

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5546

Lagt til: 14 okt 06, 17:41
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

Jeg er enig i at dette ikke er noe stort mer å diskutere her  inne. Det eneste fornuftige argumentet jeg har hørt for å selge stadionnavnet er "fordi alle andre klubber gjør det" (selv om det ikke er sant). Jeg synes det er skuffende at mange folk bare kommer med tomme argumenter som "så enkelt er det bare" og "penga rår".

Som en klubb med lang og ærefull historie i norsk fotball synes jeg faktisk vi kan koste på oss å sette spørsmålstegn ved en type kommersialisering som ikke bringer prestasjonene på noe høyere nivå.

 

Enig i at det meste er sagt i diskusjonen. Stadion navnet blir solgt. Noen synes det er ok. Noen synes det er galt. Verden går videre.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 15 okt 06, 00:21
det eneste jeg bryr meg om er at hvis morgan drar i land rundt 70 mill til neste års budsjett så er det helt rått,det må da tyde på at denne mannen vet hva han gjør. morgan kom for å rydde opp i klubben og gjøre ffk til et topplag i norge og hvis det går på bekostning av hva den nye stadion skal hete eller vilken reklame det er på draktene osv,osv,osv så gjør ikke det meg noen ting så lenge jeg kan se ffk i toppen

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 15 okt 06, 13:16
Er det egentlig morgan som drar inn disse schpenna da? Trodde det var vår venn godis som fikset disse tingene..

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10065

Lagt til: 15 okt 06, 14:08
Endret: 15 okt 06, 14:10
Opprinnelig postet av Shadar
Er det egentlig morgan som drar inn disse schpenna da? Trodde det var vår venn godis som fikset disse tingene..

Det er markedsavdelingen i FFK med Svein Hagen (Candy King), Robert Nilsson og Jon Petter Andersen som har jobbet lenge med dette, og så har Morgan Andersen kommet inn på slutten og bidratt med det han kan.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 15 okt 06, 14:10
Ok. Men i dette intervjuet sier han at han bare kom inn på slutten, og gir creds til de andre:

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20061012/FFK/110120020/1017/AKTUELT

Men det viser vel effekten av å være den som presenterer god-nyhetene. Folk takker jo Morgan først og fremst her.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10065

Lagt til: 15 okt 06, 14:15
Opprinnelig postet av Shadar
Men det viser vel effekten av å være den som presenterer god-nyhetene. Folk takker jo Morgan først og fremst her.

Vel, han presenterer vel stort sett det meste for tiden og godt er det! Et ansikt utad er viktig å ha.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 15 okt 06, 14:28
Ja, absolutt. Jeg synes også det. Det er greit at det er en som tar seg av slike ting slik at belastningen ikke blir så stor for de andre. Jeg hører folk som tror han prøver å dra i land creds, at det er derfor det er han som uttaler seg hele tiden. Det er synd.


Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 7 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340