Tribunene utsolgt
ca 30 mill de neste 10 årene:
Tror det er ledig plass på Tunejordet...
---------------------------
Ære være Plankebyen
Opprinnelig postet av Holters
30 millioner for alle tribuneseksjonene til sammen i ti år? Det vil si ca 3 millioner per langside og 2 millioner per kortside, altså 200.000 per kortside og 300.000 per langside i året. Dette høres da lite ut? Eller har jeg misforstått noe nå igjen...? Tjener man ikke til og med mer for reklameplassene på draktene?
Skulle da tro at navn på tribuneseksjonene burde være attraktiv, da dette faktisk er langt mer i bruk blant folk i motsetning til et idiotisk stadionnavn ala Color Line stadion.
Masse tullball av meg selv. Se flere andre regnestykker nedover på siden :)
Ansvarlig redaktør
Ingen som har noen kommentar til innlegget mitt over? Er fortsatt litt forundret over dette...
Ansvarlig redaktør
30 millioner for alle tribuneseksjonene til sammen i ti år? Det vil si ca 3 millioner per langside og 2 millioner per kortside, altså 200.000 per kortside og 300.000 per langside i året. Dette høres da lite ut? Eller har jeg misforstått noe nå igjen...? Tjener man ikke til og med mer for reklameplassene på draktene?
Skulle da tro at navn på tribuneseksjonene burde være attraktiv, da dette faktisk er langt mer i bruk blant folk i motsetning til et idiotisk stadionnavn ala Color Line stadion.
Er ikke helt enig...
Blir vel 3 millioner pr. år og ikke 1 som du regner med...
Med dine fordelinger av penger på langside/kortside blir det da 900.000 pr langside og 600.000 pr. kortside i året.
Her har du vel regnet veldig feil Holters?
30 mill for alle tribuneseksjonene i 10 år.
Da kan vi vel anta at 20 mill gjelder langsidene, og 10 mill kortsidene.
Dermed har vi 10 mill per langside, og 5 mill per kortside. (Som tilsammen gir 30 mill.)
Da har vi 1 million per langside i året, og 500.000 per kortside i året.
Stemmer ikke dette?
Fatter ikke hvordan jeg klarte å dele på 10 to ganger, eller hva jeg egentlig gjorde...
30 millioner / 10 = 3 millioner i året. Hvis vi sier at langsidene er verdt 65% av summen, så blir det 975.000 per langside og 525.000 per kortside. Da snakker vi fort langt penere summer! :) Aner ikke hva som er vanlig rundt om i det store land?
Leste en kommentar på f-b.no, hvor en eller annen spurte hvor det hadde blitt av mannen som skulle selge FFK som et merkenavn. Det er egentlig et godt spørsmål. Er han fortsatt inne i systemet etter at Morgan Andersen tok over eller hva har egentlig skjedd? Det er jo stort sett kun Morgan som uttaler seg om alt for tiden.
Ansvarlig redaktør
hehe, dette var flaut =)
Fatter ikke hvordan jeg klarte å dele på 10 to ganger, eller hva jeg egentlig gjorde...
30 millioner / 10 = 3 millioner i året. Hvis vi sier at langsidene er verdt 65% av summen, så blir det 975.000 per langside og 525.000 per kortside. Da snakker vi fort langt penere summer! :) Aner ikke hva som er vanlig rundt om i det store land?
Leste en kommentar på f-b.no, hvor en eller annen spurte hvor det hadde blitt av mannen som skulle selge FFK som et merkenavn. Det er egentlig et godt spørsmål. Er han fortsatt inne i systemet etter at Morgan Andersen tok over eller hva har egentlig skjedd? Det er jo stort sett kun Morgan som uttaler seg om alt for tiden.
Candy King-kongen er vel ikke lenger med. Synes forøvrig det er veldig positivt at Morgan uttaler seg om det meste i klubben, så slipper vi Menn i frakk og høy solfaktor, som uttaler seg mer på egne enn klubbens.
Rød.... hvit... og patriot!
Opprinnelig postet av djpete
Candy King-kongen er vel ikke lenger med. Synes forøvrig det er veldig positivt at Morgan uttaler seg om det meste i klubben, så slipper vi Menn i frakk og høy solfaktor, som uttaler seg mer på egne enn klubbens.
Ok, så han er ute av systemet allerede. Rakk vel ikke å utrette rare sakene da? For øvrig enig i at det er godt å ha en talsmann for klubben og så langt gjør Morgan en god jobb.
Ansvarlig redaktør
Ok, så han er ute av systemet allerede. Rakk vel ikke å utrette rare sakene da? For øvrig enig i at det er godt å ha en talsmann for klubben og så langt gjør Morgan en god jobb.
Han rakk vel å utrette veldig mye på kort tid Holters. Han har fått sinnsykt skryt for jobben med å redde iland budsjettet. Ble også lansert som kandidat til direktørstillingen, men ville ikke dette selv. For min del skulle jeg gjerne sett at han fikk en fast rolle i klubbens markedsapparat.
Han rakk vel å utrette veldig mye på kort tid Holters. Han har fått sinnsykt skryt for jobben med å redde iland budsjettet. Ble også lansert som kandidat til direktørstillingen, men ville ikke dette selv. For min del skulle jeg gjerne sett at han fikk en fast rolle i klubbens markedsapparat.
Ok, det er godt å høre at han fikk utrette mye :) Har ikke stått all verden i media, så jeg for min del aner lite om hva han har gjort. Litt vanskelig å snoke rundt fra Bergen. :)
Ansvarlig redaktør
Og navnene blir.?:
Familietribunen: Europris
VIP: Brynildsen
Plankehaugen: Gjennsidige
Folketribuna: DNB
Hva tror dere ?
Ivrig aristokrat
Sempre Fi ! Forza FFK !
Opprinnelig postet av Martin
tror ikke folk tenker så mye hva tribunen heter når de sitter der. Stadion navnet derimot...
Her tror jeg du tar helt feil. Jeg tror at tribunenavnene er noe som faktisk kommer til å bli tatt i bruk blant folk og dermed er det ganske god reklame. Det er mye enklere å si "fb-svingen" enn "tribune sør". Det er bare å se til vår hovedstad og hvor flittig brukt "VG-svingen", "Cola", "Postbanken" osv er i bruk. Derimot tror jeg aldri noen ville finne på å kalle Fredrikstad stadion for noe annet enn "stadion" eller rett og slett "Fredrikstad stadion" uansett hva navnet måtte bli solgt og døpt om til å bli. Det er i alle fall et veldig godt argument for meg å selge stadionnavnet dersom det bringer inn god kapital. I utgangspunktet er jeg imot å selge stadionnavnet, men har blitt mer og mer overbevist for salg når jeg hører hvor mye kroner det faktisk bringer inn. 30-60 millioner kroner over ti år er latterlig mye penger kun for et fiktivt navn.
Ansvarlig redaktør
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Opprinnelig postet av Topscorer
Til dere som tror at Candy king kongen ikke lenger er med så tar dere grundig feil. Han jobber, og jobber godt for FFK.
Isåfall er det veldig gode nyheter. Profesjonelle folk er viktig ikke minst i markedsavdelingen. Trodde han bare var inne med brannslukning på forsommern jeg. Er han ansatt?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914