Høsten 2006 - suksess eller fiasko?
Les min korte artikkel om FFKs sluttspurt sesongen 2006.
---------------------------
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -
www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com
Jeg regner med at du kanskje ville ha en debatt om høsten er en suksess eller fiasko også?
Hvis vi beholder plassen, FFK2 rykker opp og vi avslutter sesongen med cupgull, så er i hvert fall jeg fornøyd. Serien isolert sett er en liten skuffelse, men cupfinale i seg selv er et stort plaster på såret om vi skulle berge plassen, og rett og slett herlig om vi skulle vinne den. For meg er serien det viktigeste, og kanskje at FFK2 rykker opp viktig for fremtiden til talentene våre, selv om et cupgull hadde smakt utrolig godt. Skulle jeg fått et av ønskene oppfylt så måtte det være at FFK2 spilte i andredivisjon neste år, for det betyr i realiteten at også FFK spiller i Tippeligaen
Hvis vi beholder plassen, FFK2 rykker opp og vi avslutter sesongen med cupgull, så er i hvert fall jeg fornøyd. Serien isolert sett er en liten skuffelse, men cupfinale i seg selv er et stort plaster på såret om vi skulle berge plassen, og rett og slett herlig om vi skulle vinne den. For meg er serien det viktigeste, og kanskje at FFK2 rykker opp viktig for fremtiden til talentene våre, selv om et cupgull hadde smakt utrolig godt. Skulle jeg fått et av ønskene oppfylt så måtte det være at FFK2 spilte i andredivisjon neste år, for det betyr i realiteten at også FFK spiller i Tippeligaen
Selvfølgelig klarer vi oss i tippeligaen, det føler jeg meg sikker på. Har en feeling av at vi blir cupmestere i år:) Tror neste sesong kommer til å bli bedre og rykker ffk2 opp kommer neste sesong til å gå adskillig bedre. Jeg synes høsten har vært en suksess med tanke på at vi har nådd cupfinalen.
---------------------------
FFK tar hjem pokalen i år:)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914