Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK talent tell Portsmouth!??

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 07 okt 06, 20:45

Kan bekrefte at den Engelske klubben Portsmouth er i Norge for å se på en ung FFKer! Jeg veit ikke hvem det er, men at det er en JR speller! Du skal også titte på en spiller i Lyn, ikke overraskende er det snakk om Edu!

Døm skal være i Norge hele neste uke!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 07 okt 06, 21:09
Opprinnelig postet av Hjælmen

Kan bekrefte at den Engelske klubben Portsmouth er i Norge for å se på en ung FFKer! Jeg veit ikke hvem det er, men at det er en JR speller! Du skal også titte på en spiller i Lyn, ikke overraskende er det snakk om Edu!

Døm skal være i Norge hele neste uke!

Kom med link da vel.

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06

Lagt til: 07 okt 06, 22:15
Tipper det er tarik dem vil se fra oss.

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06

Lagt til: 07 okt 06, 22:30
Neppe Tarik når han skriver Jr spiller vel.

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06

Lagt til: 07 okt 06, 22:37

spæller ikke tarik på juniorlaget a? trodde han gjorde det jeg.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 08 okt 06, 00:24
Tarik er juniorspiller, men tatt opp i a-stallen. I likhet med både Lasse Staw og Martin Elvestad. Sannsynligvis en av de tre.

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 08 okt 06, 03:38
Setter en tier på Tarik.

FFK for alltid!
Guttæne mot Cupgull nr. 11

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05

Lagt til: 08 okt 06, 07:27

Om det er Tarik eller Lasse vil de med str sansynlighet se de på mandag, der spiller begge to mot Portugal.

Begge to har foresten spilt glimmrende i de to første kampene som har ført Norge til neste runde, og etter det jeg vet er det flere storklubber som følger begge med argusøyne, men kan like gjerne vere Elvestad som blir gransket.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 08 okt 06, 07:32

Opprinnelig postet av Costanza
Tarik er juniorspiller, men tatt opp i a-stallen. I likhet med både Lasse Staw og Martin Elvestad. Sannsynligvis en av de tre.

Og Agim Shabani som nylig blei tatt opp!!

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 08 okt 06, 07:34

Tarik har jo sagt at han blir her 3 år til, har han ikke??

Men hvis det kommer et fristende tilbud fra england er det kanskje vanskelig å si nei!!

Uansett moro at storklubber viser interesse for unggutta våre!

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 08 okt 06, 10:45
Jeg tipper det er Elvestad. Det er for kostbart å kjøpe talenter fra Norge med erfaring fra tippeligaen. Sikkert et langtidsprosjekt. Etter det jeg har skjønt er Elvestad god nok for å komme inn å prøve seg i tippeligaen.

Hjælmen

A-lagspiller

Lagt til: 09 okt 06, 00:04

Har ikke noe link! Dette er noe jeg bara veit! Jeg veit ikke om det var noen FFK spellere på den samlinga for gutter 16 i Råde i sommer!?

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 09 okt 06, 14:05

Har ikke noe link! Dette er noe jeg bara veit! Jeg veit ikke om det var noen FFK spellere på den samlinga for gutter 16 i Råde i sommer!?

Da er det virkelig syltynt det du kom med.

Anne

A-lagspiller

Lagt til: 09 okt 06, 21:41
det er nok noe i det, har vert her en uke han nå....... Og riktig at det er en fra fredrikstad som er i søkelyset der. samt en fra moss.......

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 09 okt 06, 21:48
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Da er det virkelig syltynt det du kom med.

Det går an å plukke opp ting fra den virkelige uten at det står på internett, Rune Haugen. Da blir det vanskelig å gi link...

Og hvorfor er dette noe Hjælmen skulle lyve om? Det er jo dessuten, og dessverre må jeg kanskje si, blitt ganske vanlig at engelske klubber jakter etter så unge norske spillere (gjerne 15-16 år). Mange eksempler på det den siste tiden.

Anne

A-lagspiller

Lagt til: 09 okt 06, 21:52
ikke stått på nett, riktig det............ men det er i hvertfall riktig, og sant........ og ja det er en med junioralder...........

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 10 okt 06, 01:46
Ok, men prøv å kom med kilder. Det har altfor ofte blitt spredd rykter her uten noe som helst rot i virkeligheten, så vi er nok litt vannskelige å overbevise med bare løst snakk...

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 10 okt 06, 08:29
Opprinnelig postet av Anne
ikke stått på nett, riktig det............ men det er i hvertfall riktig, og sant........ og ja det er en med junioralder...........

Og hvorfor er det så himla viktig å være så hemmelighetsfull? Da kan dere heller la være å nevne det. Sånn "jeg vet noe som ikke du vet"-holdning er bare irriterende.

Ansvarlig redaktør

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 10 okt 06, 13:11
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Anne

Og hvorfor er det så himla viktig å være så hemmelighetsfull? Da kan dere heller la være å nevne det. Sånn "jeg vet noe som ikke du vet"-holdning er bare irriterende.

Det er det jeg vil fram til også. Vis fram link el. kilde, eller la vær.

Hjælmen

A-lagspiller

Lagt til: 10 okt 06, 17:17

Jeg veit ikke hvilken spiller det er snakk om! Derfor kan jeg ikke komme med "hardere" fakta!

Jeg veit bare at Portsmouth er i Moss denna uka for å se på Lyn og FFK talent!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914