FFK talent tell Portsmouth!??
Kan bekrefte at den Engelske klubben Portsmouth er i Norge for å se på en ung FFKer! Jeg veit ikke hvem det er, men at det er en JR speller! Du skal også titte på en spiller i Lyn, ikke overraskende er det snakk om Edu!
Døm skal være i Norge hele neste uke!
---------------------------
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
Opprinnelig postet av Hjælmen
Kan bekrefte at den Engelske klubben Portsmouth er i Norge for å se på en ung FFKer! Jeg veit ikke hvem det er, men at det er en JR speller! Du skal også titte på en spiller i Lyn, ikke overraskende er det snakk om Edu!
Døm skal være i Norge hele neste uke!
Kom med link da vel.
spæller ikke tarik på juniorlaget a? trodde han gjorde det jeg.
FFK for alltid!
Guttæne mot Cupgull nr. 11
Om det er Tarik eller Lasse vil de med str sansynlighet se de på mandag, der spiller begge to mot Portugal.
Begge to har foresten spilt glimmrende i de to første kampene som har ført Norge til neste runde, og etter det jeg vet er det flere storklubber som følger begge med argusøyne, men kan like gjerne vere Elvestad som blir gransket.
Opprinnelig postet av Costanza
Tarik er juniorspiller, men tatt opp i a-stallen. I likhet med både Lasse Staw og Martin Elvestad. Sannsynligvis en av de tre.
Og Agim Shabani som nylig blei tatt opp!!
Tarik har jo sagt at han blir her 3 år til, har han ikke??
Men hvis det kommer et fristende tilbud fra england er det kanskje vanskelig å si nei!!
Uansett moro at storklubber viser interesse for unggutta våre!
Har ikke noe link! Dette er noe jeg bara veit! Jeg veit ikke om det var noen FFK spellere på den samlinga for gutter 16 i Råde i sommer!?
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
Har ikke noe link! Dette er noe jeg bara veit! Jeg veit ikke om det var noen FFK spellere på den samlinga for gutter 16 i Råde i sommer!?
Da er det virkelig syltynt det du kom med.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Da er det virkelig syltynt det du kom med.
Det går an å plukke opp ting fra den virkelige uten at det står på internett, Rune Haugen. Da blir det vanskelig å gi link...
Og hvorfor er dette noe Hjælmen skulle lyve om? Det er jo dessuten, og dessverre må jeg kanskje si, blitt ganske vanlig at engelske klubber jakter etter så unge norske spillere (gjerne 15-16 år). Mange eksempler på det den siste tiden.
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l
Opprinnelig postet av Anne
ikke stått på nett, riktig det............ men det er i hvertfall riktig, og sant........ og ja det er en med junioralder...........
Og hvorfor er det så himla viktig å være så hemmelighetsfull? Da kan dere heller la være å nevne det. Sånn "jeg vet noe som ikke du vet"-holdning er bare irriterende.
Ansvarlig redaktør
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Anne
ikke stått på nett, riktig det............ men det er i hvertfall riktig, og sant........ og ja det er en med junioralder...........
Og hvorfor er det så himla viktig å være så hemmelighetsfull? Da kan dere heller la være å nevne det. Sånn "jeg vet noe som ikke du vet"-holdning er bare irriterende.
Det er det jeg vil fram til også. Vis fram link el. kilde, eller la vær.
Opprinnelig postet av ffkmufc
Tarik har jo sagt at han blir her 3 år til, har han ikke??
Men hvis det kommer et fristende tilbud fra england er det kanskje vanskelig å si nei!!
Uansett moro at storklubber viser interesse for unggutta våre!
Har han det? han har skrevet kontrakt, men det betyr vel mer at klubben får penger for ham hvis han forsvinner innen disse årene.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914