FFK2 til 2.divisjon? Nå er det kun opp til dem selv!
---------------------------
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -
www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com
Varme tanker til Dagfinn Enerly....
Gode nyheter!!
Skal bli opprykk nå!!
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Er hardt å si det slik, men når det gjelder FFK generelt, så er jeg ikke sikker på noen verdens ting.
Til det har de skuffet meg for mye. Nå så ikke jeg kampen mot lisleby, men seniorlaget har hvertfall til tider vist altfor mye halvhjertet spill....
Tror Shabaan hadde mye rett i det han uttalte seg om. La oss håpe gutta gir alt i innspurten A som B-lag!!!! Det så hvertfall lovende ut mot Sandefjord(i en omgang)
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
Opprinnelig postet av Martin
var vel i dag dem skulle spælle tror jeg...
Ikke i følge FFKs offisielle hjemmesider.
HOLYGANS
09.10.2006 |
|
Fredrikstad 2 -Follo 2 (Torp idrettsplass) |
19:30 |
siste kampen spilles på lørdag på sarpsborg stadion.
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av keiko99
er det noen som vet sannsynlig lagoppstilling ? eller lagoppstilling
Eneste vi kan vite til den kampen er at de som startet siste kamp i Tippeligaen ikke er med.
Bortsett fra det stiller nok det sterkest mulige mannskapet i morgen. (Noen er jo på landslags-oppdrag...)
"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta
FFK tar hjem pokalen i år:)
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Opprinnelig postet av Fjedjik
Er ikke reglene slik at ettersom Tippeligaen har spillefri denne serierunden så er alle spillerne tilgjengelige for ffk 2 denne runden da?Absolutt ikke. Reglene sier tydelig at spillere som startet siste kamp for førstelaget, uansett når denne kampen var denne sesongen, ikke kan spille for reservelaget.
Resultatet av dette var jo et svekket lag også i playoff mot VIF i fjor, selv om dette var lenge etter siste A-kamp...
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 09 okt 06, 00:23
Endret: 09 okt 06, 00:23
hvordan gikk denne kampen mot follo2 da?? står på nettet at den skulle spilles på torp idretts plass klokka 19.30 den 9/10
Jørn Moum
Opprinnelig postet av frekkrik
Ja, å det skulle vel være sånn ca om 19 timer det... men jeg tipper på 6-1 seier jeghehe, på tide å lære seg datoer for min del ja, er trøtt, skylder på det!!!! hehehe
Jørn Moum
Krysser fingrene for at dette skal gå bra
med ffk til champions league!
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
HOLYGANS
2 røde kortet til Hoås på de få kampene han har spilt... tragisk, han er SPISS! lukter nye Z(l)atan bortsett fra at han mangler stort sett av all fotballferdighheter da...
Tragisk av 2 laget, rett å slett! 2 laget vært skal jo være bedre enn A laget deres!!! Huff... Dette bør få konsekvenser! Spillere må bort, rett å slett!
Når det er sagt, skal dere ha ros for at dere prøvde å holde stemningen oppe. Men prøv å variere litt da. Tror til og med FFK-spillerne følte det på samme måte. For spillet var dårligere enn noen gang akkurat når sangen pågikk, hehe.
HOLYGANS
Opprinnelig postet av Patrioten
Kanskje enkelte av spillerne på FFK 2 har fått beskjed om at de er historie og at de ikke er motviert for mer spill. men det er jo skuffende at finnen ikke prestrer, han skulle jo herjet i 3. divisjon, det samme med Stadheim, hvis han spilte
Stadheim spilte og skuffet stort! Som alle andre A-lagsspillere.
Jeg har forøvrig skrevet en liten frustrasjonsartikkel her
HOLYGANS
Opprinnelig postet av RC2
Og takk til dere som sang: "Vi er Fredrikstad, olé olé olé" en hel halvtime i 2.omgang uten stans. Nå er jeg dritt lei den sangen. Takk! You drove me crazy!
Når det er sagt, skal dere ha ros for at dere prøvde å holde stemningen oppe. Men prøv å variere litt da. Tror til og med FFK-spillerne følte det på samme måte. For spillet var dårligere enn noen gang akkurat når sangen pågikk, hehe.
Hva er det du klager etter ?? Bidra heller med noe selv da vel. Plankehaugen har noe å lære av det vi gjorde i dag. På Plankehaugenfeltet kjører vi denne sangen kanskje i 2 min. så er det bråstopp. Jeg og en til + noen unger sang uavbrutt i en 1/2 , og de skal jaggu ha mye av æra for at det i det hele tatt var noe liv der. Siste setningen du skriver gidder jeg ikke å kommentere en gang. For fotballmessig var denne kampen et stort gjesp gjennom hele kampen, og dette laget fortjener ikke å rykke opp med den innsatsen de leverer.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Og takk til dere som sang: "Vi er Fredrikstad, olé olé olé" en hel halvtime i 2.omgang uten stans. Nå er jeg dritt lei den sangen. Takk! You drove me crazy!
Hva er det du klager etter ?? Bidra heller med noe selv da vel. Plankehaugen har noe å lære av det vi gjorde i dag. På Plankehaugenfeltet kjører vi denne sangen kanskje i 2 min. så er det bråstopp. Jeg sang uavbrutt i 1/2 t.( i 2.omg ) + 1 par til + noen unger, og de skal jaggu ha mye av æra for at det i det hele tatt var noe liv der. Siste setningen du skriver gidder jeg ikke å kommentere en gang. For fotballmessig var denne kampen et stort gjesp gjennom hele kampen, og dette laget fortjener ikke å rykke opp med den innsatsen de leverer.
ikke vær så hårsår da...hehe... jeg stod sammen med Lasse Trulsen i 2.omgang og han irriterte seg grønn over sangen deres. Han sa at han holdt på å bli sprø, hehe ....men som jeg sa: All ære til dere som prøvde å holde stemningen oppe. Men det var faktisk ikke bare jeg som syns det var litt slitsomt. Flere kom gående etter at de ikke orket å stå der borte hos dere lenger... det var folk som vansligvis går på kamper...
Men enig at PH bør ta til etterretning at man kan synge sangene i lenger tid. Men det er forskjell på når hundrevis synger en sang lenge enn når man hører en mannsrøst og 7 unger som synger det samme om og om igjen.
Setningen du ikke gadd å kommentere håper jeg du skjønte ikke var alvorlig ment.
Enig med deg i en ting til - laget fortjener ikke å rykke opp!
HOLYGANS
Elendig at vi ikke klarer å vinne med et så godt lag!!!
Prøver ikke a-lags spillera å spille seg inn blant døm 11 som skal starte neste kamp???
Vi kan vel forvente innsats i det minste!!!!!
Her er laget
FFK stilte med dette laget: Eivind Bratseth, Thomas Jørgensen, Agim Shabani, Jørgen Magnussen, Christian Halvorsen (Michael Trulsen i 15 min.), Miikka Multaharju (Fabian Andersen i 51 min.), Anders Stadheim, Mergim Dervishi, Yherland MacDonald, Hermanni Vuorinen, Øyvind Hoås (2 gule og rødt kort)
Who is General Failure and why is he reading my disc??
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Opprinnelig postet av Svein
Jeg var der også, og syntest sangern(e) gjorde en god jobb med å rekruttere fremtidens plankehaugsangere! Han var tålmodig, og lærte smågutta opp i hvordan sangene skulle synges. Tror nok helt sikkert de satt igjen med et veldig godt inntrykk av en ekte ffk-supporter! Dét var det eneste som varmet i regnet på torpebanen... Terningkast 5 til plankehaugens representanter! :-)
Takk så mye. Gleder meg å høre dette. Jeg er imponert over ungane som faktisk greide å følge meg såpass lenge. Om hva Trulsen el. andre " hovedtribune-folk " synes om våres opptreden driter jeg en lang marsj i. De hadde vel helst sett at det var helt tyst der. Var ikke noen der bortsett fra oss som prøvde å backe opp gutta. Hørte ikke et knyst, så jeg lurer eg. på hvorfor de går på kamp. Og hvor var trenerteamet hen ?? Satt fader i meg godt tilbakelent inni spilleboksen under hele kampen, så er det noe rart at spillerne ikke får gløden. Trenerteamet sporer jo ikke til det.
Dermed har også jeg bidratt... selv om det ikke ble uttelling på frisparket
HOLYGANS
Er du rar eller? Tror du han reagerte bare fordi du ropte? Bedre å støtte laget sitt med å synge
Men når sant skal sies, tror jeg faktisk linjemannen i går viftet pga ropet, ja... for han gjorde ingen tegn til å vifte før jeg ropte.... han lot spillet gå...og han ventet ikke for å se om det ble fordel... i slike tilfeller som i går skal man vifte umiddelbart... men nok om det.... jeg bare nevnte det som en kuriositet. Og som et humoristisk forslag på hvordan støtte laget i kamp. Men det er vel best å¨slutte med slikt her på forumet.... alle tar jo alt dødens alvorlig her. Lighten up, people!
HOLYGANS
Det er definitivt IKKE best å slutte med slikt her på forumet mener nå jeg. Da blir det hvertfall dystert her. Noen misforstår litt, noen kverulerer osv osv. Sånn er det bare.
Når det er sagt synes jeg igrunn ikke det er så dystert her...
Vin og blomster på bordet...
Kvik får håpe på FFK2, for det ser jo ut til å kunne bli lett match...
(Derimot ser det jo dårlig ut for at FFK2 i det hele tatt skal kunne klare å komme seg i den situasjonen).
Opprinnelig postet av schpa84
Sorry trodde du mente det alvorlig jeg
Hehe...alt i orden.
HOLYGANS
I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!
Opprinnelig postet av Kristian B
Trulsen holdt på å bli sprø ja... Haha, den mannen har alltid vært sprø. Kan ikke han bare gjemme seg bort oppe på torp!?
En ting skal han ha ihvertfall... han var ihuga FFK-supporter i denne kampen. Han var svært nedbrutt over at 2-1 målet ikke kom, og han omtalte laget som "vi".... hmmm... kanskje han er på vei inn i trenerteamet? Eller så føler han tilhørighet pga at sønnen hans spiller der... den som lever får se...
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det!
www.holygans.com www.nettpuben.blogspot.com
Trulsen holdt på å bli sprø ja... Haha, den mannen har alltid vært sprø. Kan ikke han bare gjemme seg bort oppe på torp!?
En ting skal han ha ihvertfall... han var ihuga FFK-supporter i denne kampen. Han var svært nedbrutt over at 2-1 målet ikke kom, og han omtalte laget som "vi".... hmmm... kanskje han er på vei inn i trenerteamet? Eller så føler han tilhørighet pga at sønnen hans spiller der... den som lever får se...
Var Trulsen ihuga FFK-supporter, bare man har et FFK-skjerf rundt halsen ( la ikke merke til om han hadde det ) ?? Hørte ikke en dritt til Trulsen jeg ?? Og det at han uttaler seg med "vi" ( det gjør vel de fleste som holder med FFK), gjør han ikke til en mer " ihuga supporter " av den grunn.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Var Trulsen ihuga FFK-supporter, bare man har et FFK-skjerf rundt halsen ( la ikke merke til om han hadde det ) ?? Hørte ikke en dritt til Trulsen jeg ?? Og det at han uttaler seg med "vi" ( det gjør vel de fleste som holder med FFK), gjør han ikke til en mer " ihuga supporter " av den grunn.
Nå spørs det hva du legger i ihuga da... det er vel ikke hva andre hører 50 meter borte som bestemmer om man er supporter eller ei. Og ikke skal man vel støpe alle i samme form heller? Jeg er sikker på at mange på hovedtribunen...selv de stillfarne som er like store supportere som mange som skriker seg hese. Dette handler om personlighetsforskjeller, blant annet. Jeg stod 2 meter fra Trulsen... ikke at jeg kjenner ham personlig, men kom i snakk med ham under kampen. Han var oppriktig fortvilet over spolerte sjanser, over manglende kvalitet og innsats til laget, og over at det ikke ble seier. Han kjeftet til og med på mora si som hevdet at hun synes uavgjort var et "flott resultat". Hehe.
Så, ja... jeg vurderte Trulsen der og da som en ekte FFK supporter. Supporter handler om hjertet, ikke først og fremst om en viss type atferd.
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det!
www.holygans.com www.nettpuben.blogspot.com
Er så ufattelig lei denne typer diskusjoner.
Ansvarlig redaktør
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914