Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK2 til 2.divisjon? Nå er det kun opp til dem selv!

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 09 okt 06, 23:01
trist å lese om hvor dårlig gutta var.. Det med å spille på 2 laget tenner ikke så mye som å spille på 1 laget. da jeg var i trøgstad så satt jeg ikke å klappa i henda over simen.. enkelte ganger så han ut som han ikke var tent nokk..

---------------------------

http://keiko99.net

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04

Lagt til: 09 okt 06, 23:06
I siste kampen så er vel ikke noen a-lags spillere kankje med heller, For den går dagen før Tromsø kampen å da har vel ffk dratt nordover! men det er vel kjørt uansett nå for 2 laget!

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 10 okt 06, 00:22
det er ikke kjørt for FFK2 ligger bare 1 poeng bak, men da må lisleby tape eller spille uavgjort. så håp er et vel ?

http://keiko99.net

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 10 okt 06, 01:09
Opprinnelig postet av Svein
Jeg var der også, og syntest sangern(e) gjorde en god jobb med å rekruttere fremtidens plankehaugsangere! Han var tålmodig, og lærte smågutta opp i hvordan sangene skulle synges. Tror nok helt sikkert de satt igjen med et veldig godt inntrykk av en ekte ffk-supporter! Dét var det eneste som varmet i regnet på torpebanen... Terningkast 5 til plankehaugens representanter! :-)

Takk så mye. Gleder meg å høre dette. Jeg er imponert over ungane som faktisk greide å følge meg såpass lenge. Om hva Trulsen el. andre " hovedtribune-folk " synes om våres opptreden driter jeg en lang marsj i. De hadde vel helst sett at det var helt tyst der. Var ikke noen der bortsett fra oss som prøvde å backe opp gutta. Hørte ikke et knyst, så jeg lurer eg. på hvorfor de går på kamp. Og hvor var trenerteamet hen ?? Satt fader i meg godt tilbakelent inni spilleboksen under hele kampen, så er det noe rart at spillerne ikke får gløden. Trenerteamet sporer jo ikke til det.

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04

Lagt til: 10 okt 06, 09:56
Endret: 10 okt 06, 09:56
Bra jobba, Rune... har ikke sagt noe annet. Jeg bidro faktisk også, hehe. Jeg sørget for at FFK fikk frispark. En FFK spiller ble holdt i armen, og verken dommer eller linjemann reagerte. Det gikk faktisk flere sekunder og spillet gikk videre. Da hoitet jeg høyt på linjemannen (jeg stod bare få meter fra ham) og han reagerte lynraskt og viftet med flagget. Utrolig at de må ha hjelp av publikum for å dømme rett. Selv en Follo spiller reagerte og påpekte overfor linjemann at han viftet fordi publikum ropte. Da svarte linjemannen: "Det var holding".

Dermed har også jeg bidratt... selv om det ikke ble uttelling på frisparket

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -

www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04

Lagt til: 10 okt 06, 10:01

Er du rar eller? Tror du han reagerte bare fordi du ropte? Bedre å støtte laget sitt med å synge

FFK tar hjem pokalen i år:)

RC2

A-lagspiller

Lagt til: 10 okt 06, 10:49
Ja, ja... selvfølgelig er det bedre å støtte med å synge.... det var jo litt humoristisk ment da. Ikke slik å forstå at jeg ville danne en egen "påvirke-dommeren-klan-for-å-vinne-kamper". Det er flott at noen synger på kampene, og jeg gjør det selv i 90 minutter når jeg står i Plankehaugen.

Men når sant skal sies, tror jeg faktisk linjemannen i går viftet pga ropet, ja... for han gjorde ingen tegn til å vifte før jeg ropte.... han lot spillet gå...og han ventet ikke for å se om det ble fordel... i slike tilfeller som i går skal man vifte umiddelbart... men nok om det.... jeg bare nevnte det som en kuriositet. Og som et humoristisk forslag på hvordan støtte laget i kamp. Men det er vel best å¨slutte med slikt her på forumet.... alle tar jo alt dødens alvorlig her. Lighten up, people!

HOLYGANS

Slabbedasken

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06

Lagt til: 10 okt 06, 11:09

Det er definitivt IKKE best å slutte med slikt her på forumet mener nå jeg. Da blir det hvertfall dystert her. Noen misforstår litt, noen kverulerer osv osv. Sånn er det bare.

Når det er sagt synes jeg igrunn ikke det er så dystert her...

Vin og blomster på bordet...

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til: 10 okt 06, 12:02
Endret: 10 okt 06, 12:03
Mitt hjemlige lag Kvik Halden er klare for opprykkskval mot enten FFK2 eller Lisleby, rapporterer Pravda (Halden Arbeiderblad).

Kvik får håpe på FFK2, for det ser jo ut til å kunne bli lett match...

(Derimot ser det jo dårlig ut for at FFK2 i det hele tatt skal kunne klare å komme seg i den situasjonen).

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04

Lagt til: 10 okt 06, 12:14
Sorry trodde du mente det alvorlig jeg

FFK tar hjem pokalen i år:)

RC2

A-lagspiller

Lagt til: 11 okt 06, 09:43
Opprinnelig postet av schpa84
Sorry trodde du mente det alvorlig jeg

Hehe...alt i orden.

HOLYGANS

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 11 okt 06, 09:53
Trulsen holdt på å bli sprø ja... Haha, den mannen har alltid vært sprø. Kan ikke han bare gjemme seg bort oppe på torp!?

I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!

RC2

A-lagspiller

Lagt til: 11 okt 06, 11:59
Opprinnelig postet av Kristian B
Trulsen holdt på å bli sprø ja... Haha, den mannen har alltid vært sprø. Kan ikke han bare gjemme seg bort oppe på torp!?

En ting skal han ha ihvertfall... han var ihuga FFK-supporter i denne kampen. Han var svært nedbrutt over at 2-1 målet ikke kom, og han omtalte laget som "vi".... hmmm... kanskje han er på vei inn i trenerteamet? Eller så føler han tilhørighet pga at sønnen hans spiller der... den som lever får se...

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det!

www.holygans.com www.nettpuben.blogspot.com

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 11 okt 06, 13:29
Opprinnelig postet av RC2

En ting skal han ha ihvertfall... han var ihuga FFK-supporter i denne kampen. Han var svært nedbrutt over at 2-1 målet ikke kom, og han omtalte laget som "vi".... hmmm... kanskje han er på vei inn i trenerteamet? Eller så føler han tilhørighet pga at sønnen hans spiller der... den som lever får se...

Var Trulsen ihuga FFK-supporter, bare man har et FFK-skjerf rundt halsen ( la ikke merke til om han hadde det ) ?? Hørte ikke en dritt til Trulsen jeg ?? Og det at han uttaler seg med "vi" ( det gjør vel de fleste som holder med FFK), gjør han ikke til en mer " ihuga supporter " av den grunn.

RC2

A-lagspiller

Lagt til: 11 okt 06, 13:57
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av RC2

Var Trulsen ihuga FFK-supporter, bare man har et FFK-skjerf rundt halsen ( la ikke merke til om han hadde det ) ?? Hørte ikke en dritt til Trulsen jeg ?? Og det at han uttaler seg med "vi" ( det gjør vel de fleste som holder med FFK), gjør han ikke til en mer " ihuga supporter " av den grunn.

Nå spørs det hva du legger i ihuga da... det er vel ikke hva andre hører 50 meter borte som bestemmer om man er supporter eller ei. Og ikke skal man vel støpe alle i samme form heller? Jeg er sikker på at mange på hovedtribunen...selv de stillfarne som er like store supportere som mange som skriker seg hese. Dette handler om personlighetsforskjeller, blant annet. Jeg stod 2 meter fra Trulsen... ikke at jeg kjenner ham personlig, men kom i snakk med ham under kampen. Han var oppriktig fortvilet over spolerte sjanser, over manglende kvalitet og innsats til laget, og over at det ikke ble seier. Han kjeftet til og med på mora si som hevdet at hun synes uavgjort var et "flott resultat". Hehe.

Så, ja... jeg vurderte Trulsen der og da som en ekte FFK supporter. Supporter handler om hjertet, ikke først og fremst om en viss type atferd.

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det!

www.holygans.com www.nettpuben.blogspot.com

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 11 okt 06, 14:04
Godt noen har forstått det, RC2 :)

Er så ufattelig lei denne typer diskusjoner.

Ansvarlig redaktør

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914