Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK2 til 2.divisjon? Nå er det kun opp til dem selv!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04

Lagt til: 09 okt 06, 09:08

Krysser fingrene for at dette skal gå bra

---------------------------

FFK tar hjem pokalen i år:)

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 09 okt 06, 14:07
Har planer om å gå på den kampen.

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til: 09 okt 06, 14:30
også blir det sesongavslutning borte mot sparta 2. lurer på om det blir noen gamle kjenninger som skal prøve å stikke kjepper i hjulene....

med ffk til champions league!

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 09 okt 06, 14:36
Endret: 09 okt 06, 14:36
Sparta burde vel fokusere på å holde seg i 1 div... ellers blir det lokaloppgjør i 2 divisjon mellom FFK2 og Sparta

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 09 okt 06, 20:56
noen som har hørt noe enda ?

http://keiko99.net

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 09 okt 06, 21:25
Ble 1-1, en helt elendig kamp fra FFK sin side. Follo skåra tidlig i 1 omg. etter slett forsvars spill, FFK putta mot slutten av 1 omg. Hoås ble utvist etter 70-75 min etter sitt andre gule kort.

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 09 okt 06, 21:27
Dette er ALT for dårlig..Nå hadde de alt i egene hender og roter det bort.....NOK EN GANG

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 09 okt 06, 21:29
Hoås` utvisning har jeg bare venta på, forbanna temperament på den fyren. Resten er jo en ubrukelig gjeng med overbetalte latsabber. Sånn, da har jeg sagt det, så kan en annen moderator slette det hvis det var for gæli :)

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04

Lagt til: 09 okt 06, 21:32
For å si det rett ut; De er ikke gode nok!!! Dette var helt bedrøvelig. Hoås og Vuorinen var pinlig å se på, spesielt førstnevnte. Han har ikke noe i FFK å gjøre. En av få positive var nok en gang C Halvorsen på venstreback. Han tror jeg kan ha en fremtid på A-laget.  Hvis han fortstter sin gode utvikling, kan han fort være 2.valg på v.backen allerede neste sesong.

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -

www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 09 okt 06, 21:32

2 røde kortet til Hoås på de få kampene han har spilt... tragisk, han er SPISS! lukter nye Z(l)atan bortsett fra at han mangler stort sett av all fotballferdighheter da...

Tragisk av 2 laget, rett å slett! 2 laget vært skal jo være bedre enn A laget deres!!! Huff... Dette bør få konsekvenser! Spillere må bort, rett å slett!

RC2

A-lagspiller

Lagt til: 09 okt 06, 21:35
Og takk til dere som sang: "Vi er Fredrikstad, olé olé olé" en hel halvtime i 2.omgang uten stans. Nå er jeg dritt lei den sangen. Takk! You drove me crazy!

Når det er sagt, skal dere ha ros for at dere prøvde å holde stemningen oppe. Men prøv å variere litt da. Tror til og med FFK-spillerne følte det på samme måte. For spillet var dårligere enn noen gang akkurat når sangen pågikk, hehe.

HOLYGANS

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04

Lagt til: 09 okt 06, 21:41
FFK spiller for mye frøkenfotball. Se hvordan de andre lagene slakter oss ned, vi må vise litt styrke og takle for å vinne. Kjemp og blø for trøya!!!

FFK tar hjem pokalen i år:)

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 09 okt 06, 21:43
Endret: 09 okt 06, 21:44
Kanskje enkelte av spillerne på FFK 2 har fått beskjed om at de er historie og at de ikke er motviert for mer spill. men det er jo skuffende at finnen ikke prestrer, han skulle jo herjet i 3. divisjon, det samme med Stadheim, hvis han spilte

RC2

A-lagspiller

Lagt til: 09 okt 06, 21:48
Opprinnelig postet av Patrioten
Kanskje enkelte av spillerne på FFK 2 har fått beskjed om at de er historie og at de ikke er motviert for mer spill. men det er jo skuffende at finnen ikke prestrer, han skulle jo herjet i 3. divisjon, det samme med Stadheim, hvis han spilte

Stadheim spilte og skuffet stort! Som alle andre A-lagsspillere.

Jeg har forøvrig skrevet en liten frustrasjonsartikkel her

HOLYGANS

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 09 okt 06, 21:56
Endret: 09 okt 06, 21:59
Opprinnelig postet av RC2
Og takk til dere som sang: "Vi er Fredrikstad, olé olé olé" en hel halvtime i 2.omgang uten stans. Nå er jeg dritt lei den sangen. Takk! You drove me crazy!

Når det er sagt, skal dere ha ros for at dere prøvde å holde stemningen oppe. Men prøv å variere litt da. Tror til og med FFK-spillerne følte det på samme måte. For spillet var dårligere enn noen gang akkurat når sangen pågikk, hehe.

Hva er det du klager etter ?? Bidra heller med noe selv da vel. Plankehaugen har noe å lære av det vi gjorde i dag. På Plankehaugenfeltet kjører vi denne sangen kanskje i 2 min. så er det bråstopp. Jeg og en til + noen unger sang uavbrutt i en 1/2 , og de skal jaggu ha mye av æra for at det i det hele tatt var noe liv der. Siste setningen du skriver gidder jeg ikke å kommentere en gang. For fotballmessig var denne kampen et stort gjesp gjennom hele kampen, og dette laget fortjener ikke å rykke opp med den innsatsen de leverer.

RC2

A-lagspiller

Lagt til: 09 okt 06, 22:01
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av RC2

Hva er det du klager etter ?? Bidra heller med noe selv da vel. Plankehaugen har noe å lære av det vi gjorde i dag. På Plankehaugenfeltet kjører vi denne sangen kanskje i 2 min. så er det bråstopp. Jeg sang uavbrutt i 1/2 t.( i 2.omg ) + 1 par til + noen unger, og de skal jaggu ha mye av æra for at det i det hele tatt var noe liv der. Siste setningen du skriver gidder jeg ikke å kommentere en gang. For fotballmessig var denne kampen et stort gjesp gjennom hele kampen, og dette laget fortjener ikke å rykke opp med den innsatsen de leverer.

ikke vær så hårsår da...hehe... jeg stod sammen med Lasse Trulsen i 2.omgang og han irriterte seg grønn over sangen deres. Han sa at han holdt på å bli sprø, hehe ....men som jeg sa: All ære til dere som prøvde å holde stemningen oppe. Men det var faktisk ikke bare jeg som syns det var litt slitsomt. Flere kom gående etter at de ikke orket å stå der borte hos dere lenger... det var folk som vansligvis går på kamper...

Men enig at PH bør ta til etterretning at man kan synge sangene i lenger tid. Men det er forskjell på når hundrevis synger en sang lenge enn når man hører en mannsrøst og 7 unger som synger det samme om og om igjen.

Setningen du ikke gadd å kommentere håper jeg du skjønte ikke var alvorlig ment.

Enig med deg i en ting til - laget fortjener ikke å rykke opp!

HOLYGANS

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 09 okt 06, 22:11

Elendig at vi ikke klarer å vinne med et så godt lag!!!

Prøver ikke a-lags spillera å spille seg inn blant døm 11 som skal starte neste kamp???

Vi kan vel forvente innsats i det minste!!!!!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 09 okt 06, 22:27

Her er laget

FFK stilte med dette laget: Eivind Bratseth, Thomas Jørgensen, Agim Shabani, Jørgen Magnussen, Christian Halvorsen (Michael Trulsen i 15 min.), Miikka Multaharju (Fabian Andersen i 51 min.), Anders Stadheim, Mergim Dervishi, Yherland MacDonald, Hermanni Vuorinen, Øyvind Hoås (2 gule og rødt kort)

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06

Lagt til: 09 okt 06, 22:28
Send alle hjem eller ut av laget, spillere som er kjøpt for mange mange millioner skulle herjet her på dette nivået. SLETT er det riktige ordet. Kanskje gammeldags juling hadde hjulpet...... Hmmm tror kanskje ikke det men, er veldig irritert over dette laget nå.

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 09 okt 06, 22:37
Jeg var der også, og syntest sangern(e) gjorde en god jobb med å rekruttere fremtidens plankehaugsangere! Han var tålmodig, og lærte smågutta opp i hvordan sangene skulle synges. Tror nok helt sikkert de satt igjen med et veldig godt inntrykk av en ekte ffk-supporter! Dét var det eneste som varmet i regnet på torpebanen... Terningkast 5 til plankehaugens representanter! :-)

Who is General Failure and why is he reading my disc??

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914