Rami og Sveriges kamp
Kan følges direkte på NRK2 i kveld.
Moro!
Håper Rami gjør en kjempekamp da!!
---------------------------
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
http://keiko99.net
Rami vil ut i Europa www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/sport_nrk_ostfold/1.1090711
Media i Sverige skryter vilt av Rami, spørs hvor lenge vi får beholde han.
Succé-ersättaren: Rami
Spanien hade gjort 1-1 på en hård, snygg nick.
Men Rami Shaaban räddade Sverige.
Och Tobias Linderoth räddade Shaaban...
väntan på skadade världsmålvakten Andreas Isaksson går det lika bra med - Rami Shaaban.
Proffset från lilla klubben Fredrikstad i Norge höll nollan mot de spanska världsstjärnorna.
Han gjorde superräddningar på Fernando Torres och David Villas skott. Gång på gång.
Och Tobias Linderoth räddade Shaaban...
väntan på skadade världsmålvakten Andreas Isaksson går det lika bra med - Rami Shaaban.
Proffset från lilla klubben Fredrikstad i Norge höll nollan mot de spanska världsstjärnorna.
Han gjorde superräddningar på Fernando Torres och David Villas skott. Gång på gång.
Her fra SVT svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp
Opprinnelig postet av Patrioten
Och Tobias Linderoth räddade Shaaban...väntan på skadade världsmålvakten Andreas Isaksson går det lika bra med - Rami Shaaban.
Her fra SVT svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp
Opprinnelig postet av Patrioten
vent til vi vinner cupen da er han i europaRami vil ut i Europa www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/sport_nrk_ostfold/1.1090711
http://keiko99.net
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Moro at Rami gjorde en kjempekamp!!
Blir nok vanskelig å beholde han hvis han fortsetter sånn!!
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,902850,00.html
Orädd Rami Shaaban struntar i motståndet
Det spekuleres i Sverige om Rami kanskje er på vei til Hammarby?
Hammarby har ännu inte kommit överens med sin målvakt Ante Covic. Men Shaaban har svårt att se hur ett svenskt lag skulle kunna lösa honom från hans tvåårskontrakt med den norska klubben.
- Jag vet inte om Fredriksstad skulle sälja till en skandinavisk klubb. Men skulle pengarna vara de rätta så skulle det vara aktuellt. Jag känner ändå Sverige som hemma. Självklart är landslaget en bra språngbräda, men det är inget jag tänker på när jag väl är ute på arenan, det har jag aldrig gjort. Det var likadant under VM, det handlar bara om att vinna matcherna, sedan får man se vad som händer.
Opprinnelig postet av ffkmufc
Moro at Rami gjorde en kjempekamp!!
Blir nok vanskelig å beholde han hvis han fortsetter sånn!!
Dersom vi hadde fått et kjempetilbud på f.eks 15 - 20 mill. akkurat nå, så bør vi selge ham, og heller prøve å få Thomas Myhre til å avslutte sin karriere i FFK drakt.
Eller rett og slett satse på Lasse Staw, som snart er Norges beste keeper,dersom han fåt tillid og blir satset på. Men uansett, så må vi da ha en ny god keeper, som kan utfordre Lasse.
Skulle vi få Myhre på f.eks. en 3 års kontrakt, så forsvinner nok Lasse Staw og det er jo synd.
FFK på toppen i 2006
[/quote]
Dersom vi hadde fått et kjempetilbud på f.eks 15 - 20 mill. akkurat nå, så bør vi selge ham, og heller prøve å få Thomas Myhre til å avslutte sin karriere i FFK drakt.
Eller rett og slett satse på Lasse Staw, som snart er Norges beste keeper,dersom han fåt tillid og blir satset på. Men uansett, så må vi da ha en ny god keeper, som kan utfordre Lasse.
Skulle vi få Myhre på f.eks. en 3 års kontrakt, så forsvinner nok Lasse Staw og det er jo synd.
[/quote]
Enig i alt du sier bortsett fra det å satse på Staw. Han er utvilsmt et stort talent, men fra å gå fra å være et talent til å bli en stabil toppkeeper, er det et stort skritt. I tillegg er det vel flere føre han i køen når det gjelder å bli Norges beste keeper (Jarstein, Opdal, Johnsen, Larsen, Borch, Austbø, Knudsen, Bugge-Pettersen, Rønningen).
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av Martin
syns det er bra jeg at Lasse har fått noen kamper i år. Viss vi sikrer plassen før rbk kampen syns jeg han skal få stå den.
Helt enig. Lasse bør få stå mot RBK hvis plassen er sikra. Og Oleberg... Alle keeperene du nevner er jo allerede gode tippeliga keepere. De får den erfaringen Lasse ikke får enda. vent å se til Lasse får litt mere tid. Det er derfor det hadde vært greit og hatt Rami lenger, så Lasse kunne vokst seg enda bedre;)
Skal shaban dra eller? Har ikke fått med meg det jeg
FFK tar hjem pokalen i år:)
syns det er bra jeg at Lasse har fått noen kamper i år. Viss vi sikrer plassen før rbk kampen syns jeg han skal få stå den.
Er ikke enig at Lasse skal stå da heller. Det er mer penger å tjene på bedre tabellplassering også. Og da er det nok best at Rami står.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Er ikke enig at Lasse skal stå da heller. Det er mer penger å tjene på bedre tabellplassering også. Og da er det nok best at Rami står.
Her var det mye visdom, de 5 000 kr de kan få ekstra kan sikkert måle seg med verdigfull erfaring for talentene. Dette sier jo litt om tankegangen på fremtiden vil jag tro
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Opprinnelig postet av schpa84
Jeg mener han ikke bør stå nå i sluttspurten av sesongen i og med at vi er med i bunnstriden,. Da er det ikke det rette tidspunktet for matctrening. Det får vi ta neste sesong, men hvis Lasseskal bli god må han spille
Det var nok derfor det blei skrivi at Lasse bør stå hvis vi har sikra plassen når vi møter RBK.
Ingen som har sagt han skal stå hele innspurten
Ja, men selv om vi har berga plassen synes jeg vi bør gå for seier mot rosenborg også og derfor bør shabaan få spille. For det første er det ikke sikkert vi har berget plassen før det, men har vi det synes jeg det er viktigere med en bedre plassering enn at lasse får litt matctrening. Har FFK-Viking friskt i minne, da sto Lasse og da tapte vi så det suste
Kan ikke huske at vi tapte den kampen pga Lasse alene. Han har da stått et par tippeligalag før, som har godt bra... Diskusjonen her er egentlig håpløs. Lasse er en talentfull keeper som trenger erfaring, og burde stå når det er muligheter.
Husk at lasse bare var 16 i viking kampen da!
Nettopp;) Noe som sier hvilket talent det er i den gutten.
Jeg mener ikke at han ikke er en talentfull keeper jeg, det har jeg aldri påstått, men mener det er viktig at vi tar så mange poeng som mulig resten av denne sesongen. Lasse er enda ung og har mye å lære selv om han er utrolig god og har talent. Og det er ikke rett tidspunkt for matctrening i innspurten av sesongen. Da trenger vi Shaban i mål
Vi snakker fortsatt om at vi skal ha berga plassen før vi sette han innpå! Det går jo ann å vinne kamper med han i mål også! Han er såpass god. Virker som du tror vi taper om vi har Lasse i mål. Og utifra det en har sett i Tippeligaen i år, så er det helt på jordet!
Mener han bør få spille, men ikke akkurat i innspurten. Finnes en sesong neste år også:)
vi har ikke tapt noen av kampene lasse har starta i da
Opprinnelig postet av oleberg
Enig i alt du sier bortsett fra det å satse på Staw. Han er utvilsmt et stort talent, men fra å gå fra å være et talent til å bli en stabil toppkeeper, er det et stort skritt. I tillegg er det vel flere føre han i køen når det gjelder å bli Norges beste keeper (Jarstein, Opdal, Johnsen, Larsen, Borch, Austbø, Knudsen, Bugge-Pettersen, Rønningen).
Når jeg skriver at Lasse Staw har muligheter til snart å bli Norges beste keeper, så tenkte ikke jeg på 2007, kanskje i løpet av 2008, men realistisk sett i 2009-10.
Det er jo også ganske snart.
Lyn satset jo på en Svensk 19 åring i mål i år, derfor ser jeg ikke bort fra at Lasse Staw allerede i 2007 kan bli det man kaller for en habil 1. keeper for FFK i tippeligaen.
Men da må FFK gi ham full tillid på dette nivået.
FFK på toppen i 2006
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 08 okt 06, 22:47
Endret: 08 okt 06, 22:48
Jeg har aldri ment at ikke Staw skal få spille. Jeg skjønner jo at et talent må få spilletid på toppnivå for å bli god, men det er ikke akkurat det rette tidspunktet med så mange viktige kamper igjen. Håper han får mer spilletid i 2007, så kan vi bli sikrere på han og han vil også bli enda bedre!!
Tror du har misfortått litt her!!!
Det det var snakk om var hvis det kommer et kjempetilbud på Rami, som ikke FFK kan si nei til, da forsvinner jo han før neste sesong.
Spørsmålet da er om Klubben vil satse på Lasse Staw som 1. keeper, eller om man bør hente en ny 1. keeper i f.eks. Thomas Myhre.
Det er jo ikke snakk om å gi Staw sjansen resten av denne sesongen, så lenge vi har en klassekeeper i Rami Shabaan.
FFK på toppen i 2006
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av Husgutt
er plassen sikra før RBK kampen er det da bare å la Lasse stå.... Kommer garantert til å gi maks.. nei, jeg sitter her og måper over hvor teite mange av uttalelsene her er.. men men...
Har du nettopp begynt å følge med eller?????
Før sesongen gikk jo Eggen ut å sa at målet var å komma på øvre halvdel, noe mange mente var en for høy målsettning.
Så jeg vil ikke si at Fredrikstad kun tenker på å klare seg i tippeligaen. Nå er det det viktigste, men det er fordi vi har kommet i den situasjonen som vi har gjort!
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av Husgutt
Ffkmufc: hva i huleste koalabjørn er det du snakker om? blitt sveiseblind eller? jeg snakker om å la lasse få stå i mål om plassen er sikra før RBk kampen... hva målsetningen var før serien,er da en helt annen fruktsuppe!!!
Sorry! skulle ikke sitere deg, men innlegget før deg!! beklager...
på vinger over europa
Fra expressen.se:
"Sverige fick en mardrömsstart på EM-kvalet borta mot Island. Mittfältaren Arnar Vidarsson gjorde 1-0 med ett drömmål redan i den sjätte minuten. Vidarsson fick perfekt träff på halvvolley och bollen gick från 25 meter i en båge över Rami Shaaban."
Opprinnelig postet av Costanza
Sverige spiller mot Island nå. Står 1-1. Island tok ledelsen etter et langskudd fra 25 meter som visstnok gikk i bue over Rami Shaaban...
Fra expressen.se:
"Sverige fick en mardrömsstart på EM-kvalet borta mot Island. Mittfältaren Arnar Vidarsson gjorde 1-0 med ett drömmål redan i den sjätte minuten. Vidarsson fick perfekt träff på halvvolley och bollen gick från 25 meter i en båge över Rami Shaaban."
Hmmmm. Så ikke jeg det samme i en kamp FFK spilte i år.
Joda FFK-Lillestrøm = 0-1
"Koren plukker opp en såkalt andreball. Han tar ballen ned på kneet og sender i vei et fantastisk duppskudd som går over keeper, i tverrliggeren, ned i bakken og inn i nettet."
Frisparken slås mot straffområdet där den slås ut kort till Vidarsson som kommer perfekt till andrabollen och drar till med vänstern på halvvolley mycket vackert utan chans för Rami Shaaban i følge Expressen.
Så slutten av kampen på Sportn nå. De siste 20 min var virkelig hektiske for Rami! Å han fikk MYE pes fra kommentatoren, som var ute etter Shaabn for dagen.. Makan til negativitet a?!?! Greit at han hadde et par små feilberegninger, men når man blir kritisert for å bokse ballen nesten ut til midten, da er det bare patetisk!
Da var det verre når han feibergnet et nydelig frispark fra Gudjohnsen som smalt sjanseløst bak ham i tverrla, men Rami var på vei ut...
Shaaban om vinden: Det värsta jag har varit med om
Vinden.
- Det värsta jag varit med om i fotbollsväg, säger målvakten.
- Jag tycker att min position när frisparken slogs var helt okej. Men sedan stack bollen i väg i vinden och jag insåg att här blir det problem. Jag trodde nog inte att den skulle gå in, men sedan slog den i ribban.
Din tanke då?
-Nu hade jag tur (skratt).
Rami Shaaban beskriver matchen som den värsta i karriären.
- Det var himla oförutsägbart vad som skulle ske med bollen. Den var hal och det blåste. Det var nog det värsta jag varit med om i fotbollsväg. Ibland hade man medvind och ibland var det motvind även om man stod på samma ställe. Jättesvårt, säger Rami
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914