Husk meg
Brukernavn
Passord

Rami og Sveriges kamp

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06

Lagt til: 08 okt 06, 21:37

vi har ikke tapt noen av kampene lasse har starta i da

ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06

Lagt til: 08 okt 06, 21:38
det er da bedre at han spiller den siste kampen i år om vi er sikra, enn at han spiller en annen kamp midt i sesongen neste år?=S Dersom FFK er sikra så kommer de jo ikke til å gi alt siste kampen uansett

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04

Lagt til: 08 okt 06, 21:39
Nei, men det har ikke bare vært hans fortjeneste. synes ikke han har hatt det for travelt i de kampene han har spillt, og rami shaban er landslagskeeper

---------------------------

FFK tar hjem pokalen i år:)

ffkmats

Landslagsspiller

Lagt til: 08 okt 06, 21:54
Så da siden han er landslagskeeper så kan ikke Lasse stå en kamp vi ikke har noe å spille for? =S

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05

Lagt til: 08 okt 06, 21:57
to meget viktige redninger mot mlde etter det jeg kan huske, mange 100 % redninger har shaban i an kamp?? en eller to det også??  g Lasse er vel også en landslagskeeper Setter mye på at han vil være med i planene på neste års U21 sammen med lie fra ålesund........

schpa84

Landslagsspiller

Lagt til: 08 okt 06, 21:58
Det er noe å spille for. Problemet med FFK er at de bare tar sikte på å klare seg og er fornøyd med det. Skal de nå høyere må de gi alt på å vinne. Det har noe med mentaliteten til et lag. Det som kjennetegner et godt lag er at de spiller bra, selv når det ikke er noe å spille for

schpa84

Landslagsspiller

Lagt til: 08 okt 06, 22:01
Det er stor forskjell å spille i VM på A-landslaget enn å spille på U-landslag. Dessuten har Sverige et mye bedre landslag enn Norge. Er du klar over at Shaban har stått for Arsenal? Dessuten er han eldre og styrer laget bedre. Reddningene er ikke det eneste en keeper gjør.

schpa84

Landslagsspiller

Lagt til: 08 okt 06, 22:04
Vil gjerne Lasse skal få spille, men IKKE i innspurten

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 08 okt 06, 22:37
Opprinnelig postet av oleberg

Enig i alt du sier bortsett fra det å satse på Staw. Han er utvilsmt et stort talent, men fra å gå fra å være et talent til å bli en stabil toppkeeper, er det et stort skritt. I tillegg er det vel flere føre han i køen når det gjelder å bli Norges beste keeper (Jarstein, Opdal, Johnsen, Larsen, Borch,  Austbø, Knudsen, Bugge-Pettersen, Rønningen).

Når jeg skriver at Lasse Staw har muligheter til snart å bli Norges beste keeper, så tenkte ikke jeg på 2007, kanskje i løpet av 2008, men realistisk sett i 2009-10.

Det er jo også ganske snart.

Lyn satset jo på en Svensk 19 åring i mål i år, derfor ser jeg ikke bort fra at Lasse Staw allerede i 2007 kan bli det man kaller for en habil 1. keeper for FFK i tippeligaen.

Men da må FFK gi ham full tillid på dette nivået.

FFK på toppen i 2006

schpa84

Landslagsspiller

Lagt til: 08 okt 06, 22:41
Jeg har aldri ment at ikke Staw skal få spille. Jeg skjønner jo at et talent må få spilletid på toppnivå for å bli god, men det er ikke akkurat det rette tidspunktet med så mange viktige kamper igjen. Håper han får mer spilletid i 2007, så kan vi bli sikrere på han og han vil også bli enda bedre!!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 08 okt 06, 22:47
Endret: 08 okt 06, 22:48

Opprinnelig postet av schpa84
Jeg har aldri ment at ikke Staw skal få spille. Jeg skjønner jo at et talent må få spilletid på toppnivå for å bli god, men det er ikke akkurat det rette tidspunktet med så mange viktige kamper igjen. Håper han får mer spilletid i 2007, så kan vi bli sikrere på han og han vil også bli enda bedre!!

Tror du har misfortått litt her!!!

Det det var snakk om var hvis det kommer et kjempetilbud på Rami, som ikke FFK kan si nei til, da forsvinner jo han før neste sesong.

Spørsmålet da er om Klubben vil satse på Lasse Staw som 1. keeper, eller om man bør hente en ny 1. keeper i f.eks. Thomas Myhre.

Det er jo ikke snakk om å gi Staw sjansen resten av denne sesongen, så lenge vi har en klassekeeper i Rami Shabaan.

FFK på toppen i 2006

schpa84

Landslagsspiller

Lagt til: 08 okt 06, 22:52
Nei, mente ikke å svare på det du skrev, men det var noen andre som mente at lasse burde stå siste mot rbk i stedet for shaban. Hvis du leser noen andre innlegg her skjønner du at det er det mange vil. Jeg synes det er viktig å hove inn så mange poeng som mulig resten av sesongen, uansett om vi har klart oss før siste kampen, og shaban er jo en klassekeeper. Stoler på han!!

ffkmats

Landslagsspiller

Lagt til: 08 okt 06, 23:07
Det er ikke snakk om å stå RBK kampen uansett. Men om plassen er sikra. Vil si at innspurten er ferdig da:S

schpa84

Landslagsspiller

Lagt til: 08 okt 06, 23:10
Ja, jeg skjønner jo det, men jeg syns det er viktig å vinne den kampen uansett om plassen er sikra eller ikke. Vil ikke vi skal tape sesongens siste kamp. Er morsomt å vinne siste kamp og da. Nettopp derfor ikke ffk når toppen. De setter bare som mål å klare seg

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 08 okt 06, 23:52
er plassen sikra før RBK kampen er det da bare å la Lasse stå.... Kommer garantert til å gi maks.. nei, jeg sitter her og måper over hvor teite mange av uttalelsene her er.. men men...

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 09 okt 06, 05:26

Opprinnelig postet av Husgutt
er plassen sikra før RBK kampen er det da bare å la Lasse stå.... Kommer garantert til å gi maks.. nei, jeg sitter her og måper over hvor teite mange av uttalelsene her er.. men men...

Har du nettopp begynt å følge med eller?????

Før sesongen gikk jo Eggen ut å sa at målet var å komma på øvre halvdel, noe mange mente var en for høy målsettning.

Så jeg vil ikke si at Fredrikstad kun tenker på å klare seg i tippeligaen. Nå er det det viktigste, men det er fordi vi har kommet i den situasjonen som vi har gjort!

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 09 okt 06, 08:32
Ffkmufc: hva i huleste koalabjørn er det du snakker om?  blitt sveiseblind eller? jeg snakker om å la lasse få stå i mål om plassen er sikra før RBk kampen... hva målsetningen var før serien,er da en helt annen fruktsuppe!!!

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

Kongerapærn

Juniorspiller

Ble medlem: 06 apr 06

Lagt til: 09 okt 06, 09:52

http://www.youtube.com/watch?v=z_Xix0JSNMQ

Sverige - Spania. Noen fine reddninger av Rami.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 09 okt 06, 12:25

Opprinnelig postet av Husgutt
Ffkmufc: hva i huleste koalabjørn er det du snakker om?  blitt sveiseblind eller? jeg snakker om å la lasse få stå i mål om plassen er sikra før RBk kampen... hva målsetningen var før serien,er da en helt annen fruktsuppe!!!

Sorry! skulle ikke sitere deg, men innlegget før deg!! beklager...

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06

Lagt til: 09 okt 06, 12:40
forsto ikke helt hva han spanjolen sa i den filmen, men jeg tror han nevnte bra keeperspill på rami.

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914