Rami og Sveriges kamp
---------------------------
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av Martin
syns det er bra jeg at Lasse har fått noen kamper i år. Viss vi sikrer plassen før rbk kampen syns jeg han skal få stå den.
Helt enig. Lasse bør få stå mot RBK hvis plassen er sikra. Og Oleberg... Alle keeperene du nevner er jo allerede gode tippeliga keepere. De får den erfaringen Lasse ikke får enda. vent å se til Lasse får litt mere tid. Det er derfor det hadde vært greit og hatt Rami lenger, så Lasse kunne vokst seg enda bedre;)
Skal shaban dra eller? Har ikke fått med meg det jeg
FFK tar hjem pokalen i år:)
syns det er bra jeg at Lasse har fått noen kamper i år. Viss vi sikrer plassen før rbk kampen syns jeg han skal få stå den.
Er ikke enig at Lasse skal stå da heller. Det er mer penger å tjene på bedre tabellplassering også. Og da er det nok best at Rami står.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Er ikke enig at Lasse skal stå da heller. Det er mer penger å tjene på bedre tabellplassering også. Og da er det nok best at Rami står.
Her var det mye visdom, de 5 000 kr de kan få ekstra kan sikkert måle seg med verdigfull erfaring for talentene. Dette sier jo litt om tankegangen på fremtiden vil jag tro
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Opprinnelig postet av schpa84
Jeg mener han ikke bør stå nå i sluttspurten av sesongen i og med at vi er med i bunnstriden,. Da er det ikke det rette tidspunktet for matctrening. Det får vi ta neste sesong, men hvis Lasseskal bli god må han spille
Det var nok derfor det blei skrivi at Lasse bør stå hvis vi har sikra plassen når vi møter RBK.
Ingen som har sagt han skal stå hele innspurten
Ja, men selv om vi har berga plassen synes jeg vi bør gå for seier mot rosenborg også og derfor bør shabaan få spille. For det første er det ikke sikkert vi har berget plassen før det, men har vi det synes jeg det er viktigere med en bedre plassering enn at lasse får litt matctrening. Har FFK-Viking friskt i minne, da sto Lasse og da tapte vi så det suste
Kan ikke huske at vi tapte den kampen pga Lasse alene. Han har da stått et par tippeligalag før, som har godt bra... Diskusjonen her er egentlig håpløs. Lasse er en talentfull keeper som trenger erfaring, og burde stå når det er muligheter.
Husk at lasse bare var 16 i viking kampen da!
Nettopp;) Noe som sier hvilket talent det er i den gutten.
Jeg mener ikke at han ikke er en talentfull keeper jeg, det har jeg aldri påstått, men mener det er viktig at vi tar så mange poeng som mulig resten av denne sesongen. Lasse er enda ung og har mye å lære selv om han er utrolig god og har talent. Og det er ikke rett tidspunkt for matctrening i innspurten av sesongen. Da trenger vi Shaban i mål
Vi snakker fortsatt om at vi skal ha berga plassen før vi sette han innpå! Det går jo ann å vinne kamper med han i mål også! Han er såpass god. Virker som du tror vi taper om vi har Lasse i mål. Og utifra det en har sett i Tippeligaen i år, så er det helt på jordet!
Mener han bør få spille, men ikke akkurat i innspurten. Finnes en sesong neste år også:)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914