Flere "frie" cupfinalebilletter vil bli lagt ut!!!!
Det vil bli lagt ut flere fri billetter til cupfinalen den 20.0ktober, antagelig 500 til på denne dage.
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20061006/FFK/61006011/1009
20 ?
det vil også bli lagt ut flere billetter enn antatt på mandag.
antagelig 500 ekstra.
det vil også bli lagt ut flere billetter enn antatt på mandag.
antagelig 500 ekstra.
500 til nå til mandagen, hvor har du det fra?
jeg hørte det på radioen men nå ble jeg litt usikker på om de snakket om den 20, ganske sikker på de sa det blir lagt ut mer enn antatt på mandag også men ikke skyt meg om jeg misforsto
ok, ingenting er jo bedre hvis det er flere da
Er det så vanskelig å forstå dette da:
- I tillegg til de 500 billettene som legges ut på det åpne markedet mandag legger vi ut tilsvarende antall, og trolig flere den 20. oktober, sier konstituert administrerende direktør Morgan Andersen til klubbens hjemmeside.
Det legges ut 500 nå til mandag, og den. 20 legges det ut tilsvarende eller trolig flere billetter.
- I tillegg til de 500 billettene som legges ut på det åpne markedet mandag legger vi ut tilsvarende antall, og trolig flere den 20. oktober, sier konstituert administrerende direktør Morgan Andersen til klubbens hjemmeside.
Det legges ut 500 nå til mandag, og den. 20 legges det ut tilsvarende eller trolig flere billetter.
Tja, slik jeg leser setningen står det at det legges ut 500 ekstra billetter førstkommende mandag. Den 20. legges det også ut noen biletter, men antallet er ikke kjent.
Jeg vil anta at billettene som legges ut 20. oktober er uavhentede billetter som sesongkortinnehavere har forkjøpsrett på.
Jeg vil anta at billettene som legges ut 20. oktober er uavhentede billetter som sesongkortinnehavere har forkjøpsrett på.
---------------------------
Ære være Plankebyen
Hehe, kommaregelen er ikke lett gitt...
Utifra det Morgan sier vil det bli lagt ut ca 500 nå på mandag, å 500 om ikke flere den 20 oktober 2006 om noen skulle være i tvil....
Opprinnelig postet av Per Egil
Tja, slik jeg leser setningen står det at det legges ut 500 ekstra billetter førstkommende mandag. Den 20. legges det også ut noen biletter, men antallet er ikke kjent.
Det du skriver her er vel det samme som det jeg skriver, bare litt annerledes formulert, bortsett i fra at det står tilsvarende, altså det samme som de 500 som går ut nå til mandag + noen til. Så det antallet skal nok være 500 ++. Så antallet er ikke helt ukjent da.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914