Husk meg
Brukernavn
Passord

Cupfinalebilletter legges ut mandag 9. oktober

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 03 okt 06, 14:21

Mandag 9. oktober fra klokka 10.00 legges billetter fra FFKs tilmålte kvote ut for salg.

 

Fredrikstadbeboere som ønsker billett kan stille seg i kø. De kjøper sine billetter i den mobile billettenheten som blir satt opp utenfor Aristokraten (billettvogna som vanligvis står utenfor Fredrikstad stadion). Hver person får kjøpt maksimum 2 billetter hver.

For medlemmer av Plankehaugen gjelder følgende: Gå forbi billettluke og inn i kaffebaren i 1. etasje. Her får dere kjøpt billetter. Se for øvrig www.plankehaugen.no for spesifikk informasjon.

Medlemmer og sesongkortinnehavere kan kjøpe sine billetter i supporterbutikken i 2. etasje. Disse har frist frem til og med 19. oktober med å hente sin billett.  Det er en billett pr. medlemsskap ELLER en billett pr. sesongkort. Det går altså ikke an å benytte seg både av medlemsskap og sesongkort. EN billett gjelder! Ta med medlemskort/sesonghefte og legitimasjon.

Samarbeidspartnere får egen informasjon.

Sakset fra: http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?ArtID=565

 


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 03 okt 06, 14:28
Fy så digg det er med sesongkort og frist fram til 19. !!!!

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 03 okt 06, 14:31
Opprinnelig postet av Scout
Fy så digg det er med sesongkort og frist fram til 19. !!!!

Tipper de beste plassene går til de som er først ute...

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 03 okt 06, 14:40
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Scout
Fy så digg det er med sesongkort og frist fram til 19. !!!!

Tipper de beste plassene går til de som er først ute...


Gledesdreper! Neida, jeg har uansett planer om å være tidlig ute.

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 okt 06, 15:20
Aristokraten har ikke flyttet føre det vel ?   (dem går jo med flytte planer)

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 03 okt 06, 15:33
Opprinnelig postet av keiko99
Aristokraten har ikke flyttet føre det vel ?   (dem går jo med flytte planer)

Hvis du faktisk leser den detaljerte informasjonen fra fredrikstadfk.no som det refereres til i et tidligere innlegg, så kommer det vel rimelig klart frem at man ikke har flyttet innen den tid.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 03 okt 06, 15:52
Når har dere egentlig tenkt å stille dere i kø, dere som ikke får biletter på noen kvoter? Fredag klokka 16.00 ? :)

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 okt 06, 16:09
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Scout
Fy så digg det er med sesongkort og frist fram til 19. !!!!

Tipper de beste plassene går til de som er først ute...


Regner med det jeg også, så selv om jeg har sesongkort så kommer jeg til å stille meg i kø den 9.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 03 okt 06, 19:37
vet ikke helt når på natt til mandag jeg parkerer meg der, men tidlig blir det.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 04 okt 06, 08:53

Det legges ut ca. 500 billetter for "menigmann", så her gjelder det å være tidlig ute for de som ikke kommer inn under "forkjøpsretten", eller ønsker mer enn 1 billett....

 

Plankehaugen har fått 1000 billetter til fordeling på 2200 medlemmer!

 

http://www.demokraten.no/lokalsport/article2329201.ece

 


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 04 okt 06, 13:27
Denne linjen her skjønte jeg lite av : –Jeg vil understreke at det er viktig at alle med sesongkort må melde fra til oss dersom de vil bruke forkjøpsrettene sin.
 
Skal vi sende E-mail, eller ringe, eller møte opp å si i fra før man bruker forkjøpsretten sin ??
Har jo lest andre steder at man bare kan hente billetten sin i 2.etasje innen den 19.okt.
Holder det ikke å bare møte opp og kjøpe billett ved personlig frammøte ??

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 04 okt 06, 13:45
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Denne linjen her skjønte jeg lite av : –Jeg vil understreke at det er viktig at alle med sesongkort må melde fra til oss dersom de vil bruke forkjøpsrettene sin.
 
Skal vi sende E-mail, eller ringe, eller møte opp å si i fra før man bruker forkjøpsretten sin ??
Har jo lest andre steder at man bare kan hente billetten sin i 2.etasje innen den 19.okt.
Holder det ikke å bare møte opp og kjøpe billett ved personlig frammøte ??


Ja, jeg stusset også over den. Jeg har ikke mulighet til å ta fri fra jobben for å hente en reservert billett midt på dagen, men hvis man MÅ si fra at man skal benytte forkjøpsretten, da burde informasjonen om hvordan komme tydelig frem. Kan noen finne ut hva som er riktig fremgangsmåte her?

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 04 okt 06, 14:36
Jeg ble ringt av Plankehaugen om jeg skulle ha billetten min siden jeg hadde sesongkort!

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 04 okt 06, 15:00
Endret: 04 okt 06, 15:02
Opprinnelig postet av Jepmaster
Jeg ble ringt av Plankehaugen om jeg skulle ha billetten min siden jeg hadde sesongkort!


Ringt opp av hvem da ?? Plankehaugen er jo oss. Kan aldri tenke meg at hver og en av oss blir ringt opp ( sesongkortinnehavere ). Men for ditt tilfelle er jo at du bor i Oslo.

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 04 okt 06, 15:08
Kan være det var derfor ja! Siden jeg er ifra og bor i Oslo.

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 04 okt 06, 19:46
Står vel ganske klart på Plankehaugen sine sider dette. Les det hele en gang til dere.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 04 okt 06, 20:56
Endret: 04 okt 06, 21:04
Opprinnelig postet av djpete
Står vel ganske klart på Plankehaugen sine sider dette. Les det hele en gang til dere.


Jeg er klar over denne djpete : Alle sesongkortinnehavere er sikret 1 billett. Denne kan hentes hos Aristokraten trolig fra og med mandag 9. oktober. Nærmere beskjed vil bli gitt om frister for avhenting. Du må ha med deg medlemskort, legitimasjon og sesongheftet ditt når du skal hente cupfinalebilletten din.

+ denne som står på FFK-sia :
Medlemmer og sesongkortinnehavere kan kjøpe sine billetter i supporterbutikken i 2. etasje. Disse har frist frem til og med 19. oktober med å hente sin billett.

Men hvorfor står det da så tåkete i Demokraten ?? Det er det jeg ikke skjønner noe av.

Les denne en gang til djpete ( fra Demokraten ) : Jeg vil understreke at det er viktig at alle med sesongkort må melde fra til oss dersom de vil bruke forkjøpsrettene sin.

Er det noe rart en lurær ?? + at det er bildet av Lars der. Kanskje han har glemt å sette denne linja inn på Plankehaugen-sia ?? Hvem vet ??

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 05 okt 06, 10:34
Det står også følgende, så jeg tok ingen sjanser og gjorde dette:

Alle som ønsker billett må fylle ut et skjema med nødvendig informasjon og levere dette i Plankehaugens cupfinalekasse på Aristokraten/Sport Cafè eller sende mail til cupfinale@plankehaugen.no.

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 05 okt 06, 12:16
Opprinnelig postet av Planken
Det står også følgende, så jeg tok ingen sjanser og gjorde dette:

Alle som ønsker billett må fylle ut et skjema med nødvendig informasjon og levere dette i Plankehaugens cupfinalekasse på Aristokraten/Sport Cafè eller sende mail til cupfinale@plankehaugen.no.


Har sendt mail for sikkerhetsskyld. Må man vente på svar også tro ?? At alt er klarert ??

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 05 okt 06, 12:24
Alle som jobber må huske på at Sports kafeen er åpen til 21.00, så har du sesongkort, er det jo bare å møte opp etter jobb. Desuten fristen er jo 19.10 for å hente for de med sesong-kort, så dra en tur lørdag eller søndag hvis det ikke passer i uka... Selvfølgelig vil jo de beste plassene gå først, men likevel.. Hvis alt ellers skjærer seg, ta dere en 3 dagers

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340