Cupfinalebilletter legges ut mandag 9. oktober
Opprinnelig postet av Bob Page
Alle som jobber må huske på at Sports kafeen er åpen til 21.00, så har du sesongkort, er det jo bare å møte opp etter jobb. Desuten fristen er jo 19.10 for å hente for de med sesong-kort, så dra en tur lørdag eller søndag hvis det ikke passer i uka... Selvfølgelig vil jo de beste plassene gå først, men likevel.. Hvis alt ellers skjærer seg, ta dere en 3 dagers
Kommer til å stille meg i kø på mandag selv om jeg har " sesongkort ". Hvorfor skal jeg drøye i siste liten ??
---------------------------
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l
Opprinnelig postet av Bob Page
Bare et lite tips til dere som jobber mandag og ikke kan ta dere fri.....
De som har sesongbilletter skal vel henvende seg i 2. etg., og der holder de ikke oppe til 21, Bob Page. De stenger mye tidligere der. På ettermiddagen en gang tror jeg.
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l
Angående cupfinalen:
Har sesongkort og medlemskap i plankehaugen.
Problemet er at jeg har vært midt oppi et flyttelass og dermed har sesongbillettene mine blitt borte.
Har måttet kjøpe billett for de siste 3 kampene på stadion. MEN, har kvitteringen på at jeg har kjøpt sesongkort.
Spørsmålet er da enkelt: holder det for meg å ta med kvitteringen og plankehaugen-kortet og være sikret billett til ullevaal på mandag??
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
Opprinnelig postet av Mustang
Angående cupfinalen:
Problemet er at jeg har vært midt oppi et flyttelass og dermed har sesongbillettene mine blitt borte.
Har måttet kjøpe billett for de siste 3 kampene på stadion. MEN, har kvitteringen på at jeg har kjøpt sesongkort.
Spørsmålet er da enkelt: holder det for meg å ta med kvitteringen og plankehaugen-kortet og være sikret billett til ullevaal på mandag??
Det bør holde hvis du har kvittering for betalt sesongbilletter, ellers er de jævli firkanta.
Ja, regner med at det ordner seg jeg og.
Vil helst slippe soveposen hehe
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
For Fredrisktad, For Fredrikstad
En for alle og alle for en!
FFK er LAGET i vår BY!
Opprinnelig postet av Mustang
Angående cupfinalen:
aristokraten har all informasjon om sesongbiletter på pc`n, så jeg regner med at det eneste du trenger er å ha med deg legitimasjon...
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914