Wikipedia
Stemmer dette? Polen?
http://en.wikipedia.org/wiki/Fredrikstad_F.K.#Colours_and_badge
Heia Polen!
:D
JA
---------------------------
Whiskeypætt med dusk
Lurer på om den drakta finnes ennå... Burde jo helt klart fått sin velfortjente plass i et FFK-museum.
Ellers er det jo litt snodig at det står mye mer om FFK på engelsk enn på norsk.
For øvrig en del skrivefeil i denne språkversjonen, det burde dem absolutt rette opp i
Ellers er det jo litt snodig at det står mye mer om FFK på engelsk enn på norsk.
For øvrig en del skrivefeil i denne språkversjonen, det burde dem absolutt rette opp i
Svært snodig, spesielt iom. at jeg personlig sørget for en del innhold og oppdateringer før årets sesong på den norske utgaven. Noen har tydeligvis "rydda" litt...
"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta
Opprinnelig postet av Planken
Svært snodig, spesielt iom. at jeg personlig sørget for en del innhold og oppdateringer før årets sesong på den norske utgaven. Noen har tydeligvis "rydda" litt...
Titta kjapt gjennom loggen, og kan ikke si at jeg så noen vesentlige oppdateringer før sesongen.
Hvilken dato var det?
(Sånn ca.)
Aner ikke når det var jeg, var nok flere ganger, eneste jeg er sikker på er at det var MYE fyldigere enn nå den gangen.
"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914