Husk meg
Brukernavn
Passord

cupfinale-låt på radion ???

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 01 okt 06, 21:22
På radio fredrikstad på vei hjem fra seier hørte jeg en ostete,bløt og elending trønder rock med åh åh åh refreng om FFK i cupfinalen. Er dette noen offisiell låt eller bare en pr-kåt lokal kar som har følt fotball versene strømme på ala stå nå på FFK? Usiegelig dårlig var det. Hvor er de tøffe rockebanda hen :FFK trenger sårt en låt med baller

---------------------------

Hovedtribunen Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 02 okt 06, 01:39
Endret: 02 okt 06, 02:15
Det var ikke "Fotball er Rock `n` Roll" du hørte ? Den gikk nemlig rett etter at sendingen fra stadion var ferdig...

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 02 okt 06, 10:28
neida. den kjenner jeg og den er jo litt morsom. Denne var grusom !!!

Hovedtribunen Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til: 02 okt 06, 11:37
Hørte låta jeg òg, lurte også på om dette var årets cupfinalelåt, og kom vel til omtrent samme konklusjon som deg, Vlad. Vel, NØYAKTIG samme, egentlig. ;-)

zippi

Knøttespiller
Ble medlem: 30 jul 06

Lagt til: 03 okt 06, 18:33
Under multimedia kategorien på Fredrikstadfk.no så ligger det en del mp3-låter. Men ingen av disse linkene fungerer ser det ut som. Håper dette blir fikset snart. Eller ligger de ute andre steder også?

FFK FFK FFK !!!!

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 03 okt 06, 21:56
var inne på sandefjord sine sider, der hadde de lagt ut råmaterialet av en cupfinale låt, litt mere rocka så ville den bli knall var tilbakemeldingene fra et enstemmig forumsklan. så er vel på tide vi setter i gang med produksjonen og.??

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere fotballnorge: "Man leker ikke med ild"

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914