Ikke spør hva klubben kan gjøre for deg, hva kan du gjøre for klubben?
Ja, det er lov til å ha delte meninger om hvorvidt rett mann sitter ved roret eller ikke, men etter min mening må vi nå, mer enn noen gang før, stå; en for alle og alle for en.
Jeg er klar for å gi alt, for på den måten å hjelpe laget, håper at alle vil ta opp hansken, legge debatten død og være med å støtte laget. 5 uhyre viktige kamper står igjen, å tippe utfallet i disse kampene er hinsides umulig, vi må bare håpe at fru Fortuna ikke er imot oss, og at hele laget, klubben og byen setter inn en sluttspurt og har ork til å vinne det som vil bli en krig, en krig for fortsatt liv i tippeligaen.
Sammen er vi sterke!!
Ps. De som velger å ta opp hansken kan legge inn 1 pkt for hva de er villig til å gjøre for at vi skal overleve. F.eks; skrike mer på kamp, lage et banner, dra på en bortekamp de ikke hadde tenkt til etc. Skriv inn hva du er villig til å gjøre for klubben, ikke spør hva klubben er villig til å gjøre for deg!
Ikke la denne tråden bli en debatt om trenersørsmålet!
---------------------------
Rød.... hvit... og patriot!
Men jeg må innrømme at jeg er blitt bitter og inneslutta over pauseresultatet på Lerkendal, der Tromsø leder 1-0 over bartegjengen.
Måtte trønderslabbedaskene ta en grusom hevn i 2. omgang! 5-1 til RBK!
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Og djpete, jeg lover å synge meg blå på søndag.
Ære være Plankebyen
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn!
Selvsagt gjør vi det, men det må da være lov til å være kritiske når vi for 3 år på rad ligger og svømmer for harde livet i dassen for å ungå å drukne. Alternativet er jo å være likglad og si at alt er bra når amerikanerene invanderer i bakgrunn... (jrf Komiske Ali under Irak-krigen)
Du ba om ikke en debatt om trener osv og det skal jeg respektere....
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...
Opprinnelig postet av Bob Page
Selvsagt gjør vi det, men det må da være lov til å være kritiske når vi for 3 år på rad ligger og svømmer for harde livet i dassen for å ungå å drukne.
Nå er vel jevnt over de fleste her inne ganske kritiske... Men ikke alle er enige om hva som skal kritiseres, hvem som skal kritiseres, eller hvorfor de skal kritiseres. Men vi kritiserer. Og er uenige. Og småkrangler.
I kveld driter jeg i det, og priser meg lykkelig over at RBK inntar tabelltoppen (hadde noen sagt det til meg før sesongstart, at jeg skulle juble når RBK vinner en kamp og inntar tabelltoppen, hadde jeg bedt dem om å hoppe på havet... Men nå? Heia alle som slår noen som ligger sammen med oss og svømmer i dassen.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Jeg tror også det er en styrke for laget om fansen står massivt samlet om å støtte laget i ett og alt nå i innspurten.
Til syvende og sist tror jeg de lagene klarer seg som VIL det mest. Ikke ferdigheter, dommeravgjørelser eller flaks, men vilje til å vinne hver eneste ball, hver eneste duell, hver eneste kamp. Vilje til å score enda flere mål når en leder 4-0 etter 80 minutter. Vilje til å tvinge ballen i mål selv når alle naturlover synes å ville forhindre det. Det er ikke nok å være god, laget må VILLE vinne mer enn motstanderne! En ukuelig, sta, beinhard og kompromissløs VILJE er det som trengs.
Slik vilje tror jeg det er masser av i FFK. Jeg tror treneren betyr en del i den sammenheng. I fjor tror jeg Enerlys alvorlige skade bidro til å tenne denne viljen i resten av laget i den siste kampen. Her ble fjell snudd opp ned. Det sies at bare tro kan gjøre slikt, og det tror jeg på!
Den viljen som trengs i år tror jeg publikum kan bidra med. Da hjelper det om alle sutrkopper, tross all deres grunnlovsfestede rett til å kritisere svakheter, retter kritikken sin mot et annet hold akkurat nå i innspurten. La trener og spillere få vite at de har publikummet sitt 100% i ryggen. Det mangler nok ikke mange promille på det. Kritikere har en lang vinter i møte. Nå handler det om å møte opp på stadion og synge jernvilje inn i spillerne og trenerne.
Det fortjener de da, gjør de ikke? Det er vel ikke nødvendig å knekke nakken for å fortjene litt støtte i FFK? Med all respekt for Enerly, hva ville vel glede ham mer akkurat nå enn at FFK overlever i serien?
Dårlig respons synes jeg! Du ber x antall 1000 personer komme med et forslag hver om hva de kan gjøre for å bidra til at "ting" rundt FFK skal bli noen promiller bedre. Såvidt jeg ser frem til nå så er det en person som har signalisert at han skal strekke seg litt lenger, han skal prøve å skrape sammen penger til billett mot Lyn!!!
Hva betyr dette? Jo at de fleste her inne vet alt om hva Morgan, Vuorinen, Brenne, Kværneng, Hoås, Eggen & co skulle gjort til enhver tid, men får man spørsmål om hva man selv kan bidra med av personlige "løft " så blir det like stille som det er på kampene på Melløs. Og det er vel betenkelig........
Forslag til dere som ikke kommer på noe: Vær positive til enhver FFK-spiller under innspurten selv om ballen ikke hele tiden går hans vei, og bygg ham opp på nytt. Be folk holde kjeft hvis trakasseringen mot enkeltspiller forekommer.
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Herlig innleg DJ. For min del så synes jeg at f. eks Lyn kampen kan bli avgjørende for fremtiden. Derfor synes jeg at vi bør gjøre alt vi kan for å få hele byen på bena og få stable minst 50 busser til Ullevål for denne kampen. Har prøvd å få til dette der med to flagg stang for denne kampen også men som så mange ganger ser det ut som de fleste her på forumet er ivrige kun på tastaturet (les en gang til... jeg skrev ikke alle , men de fleste) og så fort PC-en er slått av så forsvinner også initiativet for noe mer. Mitt forslag er at hver og en her på forumet tar initiativet og får med seg minst 2-3 personer til denne kampen. Se hvor mange vi er her......
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Klokan
Herlig innleg DJ. For min del så synes jeg at f. eks Lyn kampen kan bli avgjørende for fremtiden. Derfor synes jeg at vi bør gjøre alt vi kan for å få hele byen på bena og få stable minst 50 busser til Ullevål for denne kampen. Har prøvd å få til dette der med to flagg stang for denne kampen også men som så mange ganger ser det ut som de fleste her på forumet er ivrige kun på tastaturet (les en gang til... jeg skrev ikke alle , men de fleste) og så fort PC-en er slått av så forsvinner også initiativet for noe mer. Mitt forslag er at hver og en her på forumet tar initiativet og får med seg minst 2-3 personer til denne kampen. Se hvor mange vi er her......
har ikke vært på mange bortekamper i år, men hadde jeg ikke sykt hatet å fly, skulle jeg tatt en tur til Tromsø igjen. Tror nok vi blir veldig mange på Ullevaal mot Lyn Zoran, spesielt hvis alle kan ta med seg 1-3 personer hver. Deilig at det iallefall er et par stk som kommer med noe positivt. Blir det flere tifo-kvelder fremover? Har noen forslag til til tifo tror jeg. Kunne kanskje hjelpt til litt?
Rød.... hvit... og patriot!
og jeg har faktisk laget to stangsflagg. men kan ikke ta det med inn på ullevål:(
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Klokan
Klart du kan det. vi tar med oss fire stenger til dere til Oslo. Er ikke det greit da??? ta med flagga og plaststengene ordner vi.
kult!! men har bare fått laget 1 to-stangsflagg... Og siden flagget er stiftet fast, hadde det vært flott hvis du hadde en stiftefjerner..
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av b-tribunesliter
Dårlig respons synes jeg! Du ber x antall 1000 personer komme med et forslag hver om hva de kan gjøre for å bidra til at "ting" rundt FFK skal bli noen promiller bedre. Såvidt jeg ser frem til nå så er det en person som har signalisert at han skal strekke seg litt lenger, han skal prøve å skrape sammen penger til billett mot Lyn!!!
Hva betyr dette? Jo at de fleste her inne vet alt om hva Morgan, Vuorinen, Brenne, Kværneng, Hoås, Eggen & co skulle gjort til enhver tid, men får man spørsmål om hva man selv kan bidra med av personlige "løft " så blir det like stille som det er på kampene på Melløs. Og det er vel betenkelig........
Forslag til dere som ikke kommer på noe: Vær positive til enhver FFK-spiller under innspurten selv om ballen ikke hele tiden går hans vei, og bygg ham opp på nytt. Be folk holde kjeft hvis trakasseringen mot enkeltspiller forekommer.
Da jeg skrev at jeg skulle spinke og spare meg fram til en Lyn-billett var det av de tingene jeg i utgangspunktet ikke hadde tenkt til å gjøre. Studielånet tillater neimen ikke allverden, så det forklarer det. Hva å be surpomper om å holde kjeft, angår tør jeg påberope meg en god innsats. Helt siden jeg begynte å gå på stadion har jeg sagt sånn som "Det var synd Wiig" (f.eks) i stedet for å rope "jævla amatør". Og jeg har forsyne meg også bedt folk som klager hue og ræva av seg om å holde sånn unødvendig piss for seg sjøl til de kommer hjem. Etter at jeg ble trua med juling både mot Lyn hjemme og VIF i cupen, har jeg valgt å ikke si fra mer. Men jeg vil aldri gå over til sutresiden av den grunn... God supporterånd kalles det.
Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914