Far og sønn som hovedtrenere
Nils som hovedtrener + brødrene håkky-sveis (per-egil+kte) som assistenttrenere :)
Hvis Eggen jr trekker seg, ville det være helt ok for meg om Eggen sr overtok. For å si det forsiktig.
Hvor godt de to jobber sammen har jeg ingen formening om. Men de ville vel aldri ha gjort noe slikt om de ikke hadde tro på det selv. Og det ville være godt nok for meg det.
Kunne takle Trond Sollied også jeg. Helt greit.
Hvis Jørn Andersen er bare en halvparten så god trener som han var spiller, ville det også være godt nok i massevis. Men jeg ser ingen grunn til å tenke i retning av trenerbytte før Eggen jr velger å trekke seg. Og det håper jeg han drøyer en stund med.
Opprinnelig postet av kingleh
tror Eggen Senior uansett er ganske uaktuelt.... så ingen vits og fortsette denne diskusjonen når vi fortsatt har Eggen Jr.pr i dag har vi han forsatt, men neste sessong er det en annen.. dette er 3 året på rad i sumpa.. laget er bedre en det.. derfor tror jeg at dette er slutten for eggen
---------------------------
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av keiko99
Er vi så mye bedre enn de andre lagene i bunnen? Viking har mere penger enn oss. De har spilt i tippeligaen i mange år, har nok et bedre styre i klubben. De har flere tilskuere. De har spillere som Soma, Gaarde, Stockholm, Ljeh, Søren Berg, for og nevne noen. Tromsø har også erfaring og tradisjoner i tippeligaen. De klarer seg alltid. Og med spillere som Reginiussen, Bernier, Lars Iver Strand, og ikke minst radarpaaret Rushfeldt og Årst, så er de ikke dårlig de heller! Og Molde! Har klart seg med nød og neppe de siste årene de også. Hører hjemme i tippeligaen, og kommer alltid med sterke sluttspurter. Har også mange gode spillere, og heller ikke Molde er et lag vi "bør" komme foran på tabellen. Det jeg mener å si, er at tippeligaen er hard! Vi spilte i 2 divisjon i 2002. Ikke glem det. Det er ikke Eggens jobb og for eksempel speide etter spillere. Eller å ta seg av organisering av fredrikstad fotballklubb.Opprinnelig postet av kingleh
tror Eggen Senior uansett er ganske uaktuelt.... så ingen vits og fortsette denne diskusjonen når vi fortsatt har Eggen Jr.pr i dag har vi han forsatt, men neste sessong er det en annen.. dette er 3 året på rad i sumpa.. laget er bedre en det.. derfor tror jeg at dette er slutten for eggen
Ære være plankebyen!
Opprinnelig postet av Gressvikslampen
Gamlefar Eggen vurderer comeback. Tror dere han og lillegutt Eggen ville passet bra sammen? Hadde vært kult å prøve da...
Haha. Prøver du å være morsom eller ?
Det er faan ikke plass til to så store egoer i en klubb.
Og forresten; ønsker du å jobbe sammen med far din ?
Syng høyt og kraftig for laget du elsker.
Who is General Failure and why is he reading my disc??
Hei Sklitakling, så enig så enig .
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn!
Hadde vært konge å hatt Nils Arne som hovedtrener en gang.
Men da kunne ikke Knut Torbjørn vært i klubben, trur ikke det hadde funka.
Opprinnelig postet av Svein
Fint hvis du slenger inn en "?" i tittelen din, så slipper jeg å lese slike meningsløse tråder... ;-)Jeg hadde tekt til det, men den knappen funka ikke på det tastaturet jeg skrev innlegget på...
Rød.... hvit... og patriot!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914