Husk meg
Brukernavn
Passord

Gode nyheter angående Bertelsen

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 27 sep 06, 21:38

Han har vært til undersøkelse av sitt kne denne uken og bekjeden var at han slapp opperasjon og er klar for spill i løpet av to-tre uker.

Det betyr at han rekker Tromsø kampen

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 27 sep 06, 21:41
fy faen så konge!! tror bertelsen blir tungen på vektskåla for at vi overlever i år!

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 27 sep 06, 21:56
Beste nytt vi kunne få nå!

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03

Lagt til: 27 sep 06, 21:59
Opprinnelig postet av Patrioten

Han har vært til undersøkelse av sitt kne denne uken og bekjeden var at han slapp opperasjon og er klar for spill i løpet av to-tre uker.

Fint,

...én god back er bedre enn ingen !

FFK and Wisla Krakow forever...

torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06

Lagt til: 27 sep 06, 22:04
Opprinnelig postet av Radoslaw

Fint,

...én god back er bedre enn ingen !

hehe, sant sant

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til: 27 sep 06, 22:06
Og to gode er bedre enn en.

2006: CL, RL, "the double"...

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03

Lagt til: 27 sep 06, 22:17
Endret: 27 sep 06, 22:17

Opprinnelig postet av DrDRE
Og to gode er bedre enn en.

Har levd i håpet helt siden vinteren 2003/04,

...men dessverre gitt opp !

FFK and Wisla Krakow forever...

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06

Lagt til: 27 sep 06, 22:29
Nå ble jeg gla!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 27 sep 06, 22:38
hvor har du det fra ?

Skeptisk sier dem i reklamen om posten

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 27 sep 06, 22:45

Du er skeptisk som vanlig, du for tro hva du vil

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 27 sep 06, 23:18

Du er skeptisk som vanlig, du for tro hva du vil

var ikke sånt ment da.. jeg sier hvor har du det fra ?

den skeptiske var en fleip

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04

Lagt til: 27 sep 06, 23:20

Bra hvis han er tilbake om noen uker! Men hadde vært fint om man kunne si hva kilden var eller hvor det står hen!

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 28 sep 06, 07:47
FB har nok snoket og lager nok en sak, kanskje til i morgen?

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 28 sep 06, 08:07
Endret: 28 sep 06, 08:08

Jeg begynte å lure litt nå....
Det var nesten litt mange timene siden sist du skrev noe dritt om f-b....

Vi er nok alle enige om at f-b går en "litt varierende" jobb til tider men den ensidige hetsingen din av f-b syns jeg begynner å bli latterlig, Patrioten.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 28 sep 06, 08:37

Bra hvis han er tilbake om 2 uker!

Han er utrolig viktig for detta laget, og gjør at Jonna kan opp på midten igjen!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 28 sep 06, 10:38
Her er link.

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 28 sep 06, 10:44
Dette er bra.. Bertelsen mot tromsø.. lukter 3 poeng

Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04

Lagt til: 28 sep 06, 10:59
Kjempenyheter!!!

Reading FC - pride of Berkshire!!!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 28 sep 06, 13:04

Det står : Nå ser det altså ut som om Bertelsen kan være tilbake i førsteelleveren allerede når FFK møter Tromsø på bortebane 15. oktober. Det står KAN, da er det ikke helt sikkert.

Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04

Lagt til: 28 sep 06, 13:11
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Det står : Nå ser det altså ut som om Bertelsen kan være tilbake i førsteelleveren allerede når FFK møter Tromsø på bortebane 15. oktober. Det står KAN, da er det ikke helt sikkert.

Det er klart, men det er da likevel langt lystigere nytt enn de tidligere spekulasjoner om at han var ute for resten av sesongen

Reading FC - pride of Berkshire!!!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 28 sep 06, 13:38
Opprinnelig postet av Biscuitman88

Det er klart, men det er da likevel langt lystigere nytt enn de tidligere spekulasjoner om at han var ute for resten av sesongen

Enig at det er positivt at han kan rekke serieinnspurten, men man kan ikke skrive at han rekker Tromsø- kampen slik som trådstarter gjør.

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 28 sep 06, 15:25
Beklager at jeg ordla meg feil, men det ligger vel i kortene at han rekker kampen.

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 28 sep 06, 15:27
Endret: 28 sep 06, 15:38
[quote=Patrioten]

Opprinnelig postet av JJunior

Jeg begynte å lure litt nå....
Det var nesten litt mange timene siden sist du skrev noe dritt om f-b....

Vi er nok alle enige om at f-b går en "litt varierende" jobb til tider men den ensidige hetsingen din av f-b syns jeg begynner å bli latterlig, Patrioten.

Det betyr kanskje at du jobber der? I tilefelle er du ikke den første som skriver her inne.

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 28 sep 06, 16:11
Det betyr kanskje at du jobber der? I tilefelle er du ikke den første som skriver her inne.

Jeg kan garantere deg at jeg hverken jobber i f-b eller noen annan avis.
(Eller noe sted i det heletatt for den saks skyld, siden jeg fortsatt er student)

Jeg bare syns at den hundsingen din av f-b kan bli litt vel patetisk innimellom...
Helt greit for meg at du har en eller annen agenda mot f-b på privat`en, men det kan bli litt kjedelig å lese alle dine enspora innlegg mot f-b her inne i lengden..

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 28 sep 06, 16:33
Ok, da skal jeg skjerpe meg.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Lagt til: 28 sep 06, 22:34

Enig at det er positivt at han kan rekke serieinnspurten, men man kan ikke skrive at han rekker Tromsø- kampen slik som trådstarter gjør.

Sitat fra artikkelen:

"Nå ser det altså ut som om Bertelsen kan være tilbake i førsteelleveren allerede når FFK møter Tromsø på bortebane 15. oktober.

- Det er ikke umulig at jeg er med i den kampen, nei. Jeg trener mellom to og tre ganger om dagen for tiden, så jeg satser på å være tilbake for fullt om ikke så lenge, sier han."

Jeg kan ikke se at trådstarter er mer enn alminnelig optimist her. Inegn vet noe sikkert om fremtiden, men denne beskjeden gir da grunnlag for optimisme, også hva gjelder Tromsøkampen?

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 29 sep 06, 13:28
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Sitat fra artikkelen:

"Nå ser det altså ut som om Bertelsen kan være tilbake i førsteelleveren allerede når FFK møter Tromsø på bortebane 15. oktober.

- Det er ikke umulig at jeg er med i den kampen, nei. Jeg trener mellom to og tre ganger om dagen for tiden, så jeg satser på å være tilbake for fullt om ikke så lenge, sier han."

Jeg kan ikke se at trådstarter er mer enn alminnelig optimist her. Inegn vet noe sikkert om fremtiden, men denne beskjeden gir da grunnlag for optimisme, også hva gjelder Tromsøkampen?

Det er forskjell i å rekke kampen, og kan rekke kampen. At han er optimistisk har vel ikke noe med saken å gjøre. Bertelsen har også uttalt seg slik : Håper å rekke cupfinalen. Javel, det er mange seriekamper til han bommer på da ihvertfall. Og da er jeg ikke så optimistisk lenger. Men, at han kunne vært med så fort som mulig hadde ikke vært meg i mot. Spør dere meg, så har det vært helt krise med han borte fra laget.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 29 sep 06, 15:38
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Sitat fra artikkelen:

Det er forskjell i å rekke kampen, og kan rekke kampen. At han er optimistisk har vel ikke noe med saken å gjøre. Bertelsen har også uttalt seg slik : Håper å rekke cupfinalen. Javel, det er mange seriekamper til han bommer på da ihvertfall. Og da er jeg ikke så optimistisk lenger. Men, at han kunne vært med så fort som mulig hadde ikke vært meg i mot. Spør dere meg, så har det vært helt krise med han borte fra laget.

Jepp, forsvaret har ikke vært det samme siden han gikk av banen mot Start. Vi får folde våre hender og be om at han kommer tilbake allerede mot Tromsø.

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 29 sep 06, 15:40
Håper han rekker hjemmekampen mot Odd tror jeg.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 29 sep 06, 16:20

Håper han rekker Tromsø kampen!

Men det begynner jo ikke å lukte seier bare fordi han er tilbake, sånn som keiko sier.

Tromsø har uansett et godt lag.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til: 29 sep 06, 16:40
jeg kjenner nå lukta litt bedre med ham en uten ham.

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Lagt til: 29 sep 06, 17:37
Opprinnelig postet av ffkmufc

Men det begynner jo ikke å lukte seier bare fordi han er tilbake, sånn som keiko sier.

Tromsø har uansett et godt lag.

Hvis han er i form så tror jeg han gjør en stor forskjell. Og hvis han trener to til tre ganger i dagen så er det vanskelig å se for seg at han er sterkt hemmet av skader og formsvikt.

Men det er i alle tilfelle kjempegodt nytt om skaden er bedret og alt som gjenstår for Berti er å trene opp formen igjen!

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914