Gode nyheter angående Bertelsen
Han har vært til undersøkelse av sitt kne denne uken og bekjeden var at han slapp opperasjon og er klar for spill i løpet av to-tre uker.
Det betyr at han rekker Tromsø kampen
---------------------------
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av Patrioten
Han har vært til undersøkelse av sitt kne denne uken og bekjeden var at han slapp opperasjon og er klar for spill i løpet av to-tre uker.
Fint,
...én god back er bedre enn ingen !
FFK and Wisla Krakow forever...
Opprinnelig postet av Radoslaw
Fint,
...én god back er bedre enn ingen !
hehe, sant sant
2006: CL, RL, "the double"...
Opprinnelig postet av DrDRE
Og to gode er bedre enn en.
Har levd i håpet helt siden vinteren 2003/04,
...men dessverre gitt opp !
FFK and Wisla Krakow forever...
Skeptisk sier dem i reklamen om posten
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Du er skeptisk som vanlig, du for tro hva du vil
var ikke sånt ment da.. jeg sier hvor har du det fra ?Du er skeptisk som vanlig, du for tro hva du vil
den skeptiske var en fleip
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
Bra hvis han er tilbake om noen uker! Men hadde vært fint om man kunne si hva kilden var eller hvor det står hen!
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
FB har nok snoket og lager nok en sak, kanskje til i morgen?
Jeg begynte å lure litt nå....
Det var nesten litt mange timene siden sist du skrev noe dritt om f-b....
Vi er nok alle enige om at f-b går en "litt varierende" jobb til tider men den ensidige hetsingen din av f-b syns jeg begynner å bli latterlig, Patrioten.
Bra hvis han er tilbake om 2 uker!
Han er utrolig viktig for detta laget, og gjør at Jonna kan opp på midten igjen!
Reading FC - pride of Berkshire!!!
Det står : Nå ser det altså ut som om Bertelsen kan være tilbake i førsteelleveren allerede når FFK møter Tromsø på bortebane 15. oktober. Det står KAN, da er det ikke helt sikkert.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Det står : Nå ser det altså ut som om Bertelsen kan være tilbake i førsteelleveren allerede når FFK møter Tromsø på bortebane 15. oktober. Det står KAN, da er det ikke helt sikkert.
Det er klart, men det er da likevel langt lystigere nytt enn de tidligere spekulasjoner om at han var ute for resten av sesongen
Reading FC - pride of Berkshire!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914