Husk meg
Brukernavn
Passord

Tippeligaen 2007

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til: 26 sep 06, 21:32
Synes vi trenger en egen tråd som motvekt til den tulletråden som har gått litt her nå - vi skal da ikke ned i "vikarbyrå-ligaen". Kjør debatt - målsetning (topp 7? Royal League?)? Skifte trener? Forsterkninger?

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 26 sep 06, 21:40

Er så enig så enig!

TL, 2007, regjerende cup mester FFK tar turen til marinelyst for serieåpningen, offisiel kamp åpning av nye Fredrikstad Stadion blir i runde 2 mot RBK.

Ny trener for sesongen er tidligere moss og RBK trener Knut Tørum, og målsetningen er å få medalje i serien, og beholde stempelet som regjerende cupmester i noen år til!

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

DrDRE

Landslagsspiller

Lagt til: 26 sep 06, 21:53
Endret: 26 sep 06, 21:54

Laget?

Shaaban/Myhre

Zanetti  Raio  Gerbrand  Berti

Tarik  Brenne  Kvisvik  McDonald

Toth  Heavy

Kanskje litt vel offensivt..

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til: 26 sep 06, 22:04
Nja, er vel litt tidlig å diskutere det nå? Håper vi får et par nye fortserkninger til i løpet av vinteren, spesielt på høyre back ja. men zanetti vet jeg nå ikke om er drømmen.

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom

DrDRE

Landslagsspiller

Lagt til: 26 sep 06, 22:09
Endret: 26 sep 06, 22:10
Som nevnt i startpost - motvekt til "1.div. 2007", som også er alt for tidlig å diskutere.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 26 sep 06, 23:36
Opprinnelig postet av DrDRE

Laget?

Shaaban/Myhre

Zanetti  Raio  Gerbrand  Berti

Tarik  Brenne  Kvisvik  McDonald

Toth  Heavy

Kanskje litt vel offensivt..

Zanetti har vel gjort 2-3 opptredener for Sandefjord denne sesongen. Ellers har vel den plassen vært besatt av Ole Tobiassen. Mannen kom fra Hønefoss, og bør absolutt ikke sammenlignes med Javier Zanetti!!!!

Nei - da kan man heller gi Czwartek en ny kontrakt.

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04

Lagt til: 26 sep 06, 23:42

Zanetti har ikke hatt mange bra kamper i år, selv om han har hatt et par høydare nå. Vil heller ha Czwartek, som oleberg sier.

Men hvis Brian West får fler skadeavbrekk må Cunningham være en bra erstatter! Han har vel kanskje nådd en høyere hylle enn hva FFK kan hente fra..

We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 27 sep 06, 00:46
Vet at mange her ønsker en spiss som scorer mål på bestilling, og når vi snakker om neste år, hadde det ikke vært litt gøy å snappa opp denne spilleren før han signerer ny kontrakt?

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 27 sep 06, 01:20

Det spørs hvor lenge han har igjen av kontrakten. om FFK måtte kjøpe Nannskog eller han går som bossmannspiller...Uansett hadde vært fett å få Nannskog, så her bør FFK kjenne sin "signerings"-tid....

Men for å være i det pessimistiske hjørne, så kjenner vi jo alle reaksjonstiden til styret i FFK..

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 27 sep 06, 01:59
tror ikke dette er aktuelt for oss føre vi vet om plassen er sikker innen den tid har han nok skrevet ny kontrakt

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 27 sep 06, 03:12
Det syns jeg ikke har noe å si. Velger han å signer for FFK vet han jo at FFK kan rykke ned... Kunne jo da ev legge til en klausul om at han stod fritt til å finne seg en ny klubb ved ev nedrykk. Desuten ville han bli en viktig brikke med tanke på opprykk igjen, hvis det da skulle gå så galt....

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til: 27 sep 06, 19:01
Forslaget med vidar Martinsen er bra, da kan vi eventuellt skyve gerrbrand ut på høyre back og ha Chwartek som ekstra backreserve. Ellers ser man jo at Wherman vil bort fra Lillestrøm, han hadde vel vært et meget godt alternativ til defensivt midtbaneanker? Hva med Steffen Nystrøm, kan spille både spiss og høyreving så vidt jeg har skjønt. Eller kansje karim Essediri, som i øyeblikket er fast benkesliter i RBk, hadde vi fått ham kunne vi lagt om til 4-4-2 med Tarik og Vuorinen/Toth på topp, Det tror jeg hadde blitt en eksplosiv kombinasjon.

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 27 sep 06, 19:29
Opprinnelig postet av Snæbbis
Forslaget med vidar Martinsen er bra, da kan vi eventuellt skyve gerrbrand ut på høyre back og ha Chwartek som ekstra backreserve. Ellers ser man jo at Wherman vil bort fra Lillestrøm, han hadde vel vært et meget godt alternativ til defensivt midtbaneanker? Hva med Steffen Nystrøm, kan spille både spiss og høyreving så vidt jeg har skjønt. Eller kansje karim Essediri, som i øyeblikket er fast benkesliter i RBk, hadde vi fått ham kunne vi lagt om til 4-4-2 med Tarik og Vuorinen/Toth på topp, Det tror jeg hadde blitt en eksplosiv kombinasjon.

Synes det er en dårlig løsning å kjøpe en spiller, for å skyve en midtstopper ut på backplass. Vi trenger forsterkning på høyre backplass, da bør vi kjøpe en spiller som kan gå rett inn og forsterke denne plassen, defensivt, men fremfor alt offensivt. PAC sin svakeste egenskap er etter min mening innlegg. Han treffer stort sett alltid i ingenmannsland, eller bakmålland.

Rød.... hvit... og patriot!

tubbs

Knøttespiller
Ble medlem: 25 sep 06

Lagt til: 27 sep 06, 19:32
Hva med Rushfeldt? Han har uttalt i dag at han ikke blir med Tromsø ned...

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 27 sep 06, 19:54

Nannskog... Rushfeldt... , man får vann i munnen bare av å lese slike tanker.

Samtidig og på den annen side, FFK har vel ikke primært et spissproblem? Eller et scoringsproblem?

Tarik er på gang, han har vokst veldig denne sesongen, eller i det minste har han begynt på score mål. Og det tør jeg spå at gutten kommer til å fortsette med. Vourionen har rukket å vise at han er en meget god spiller, og når han har fått rimelig tid til å spille seg varm i laget, bli kjent med de andre spillerne (og de blir bedre kjent med hans spillestil) så kan han bli like verdifull for FFK som han var for finske Honka. Og Attila er en kriger, også i moderne FFK utgave. Han har klart blitt bedre etter at konkurransen på topp er skjerpet. Om han ikke scorer i bøtter og spann gjør han en veldig viktig jobb for laget.

Men det er klart, det er ingen fare for at FFK kan komme til å score for mange mål heller. Så frist for all del Nannskog og eller Rushfeldt med alt hva vi har, hva?

Hvis Eggen velger å fortsette sin strålende karriere i en annen klubb kan jeg ikke klandre ham for det. Men skulle FFK (mot formodning, for all del) velge å bytte ham ut fordi han ikke har nådd gode nok resultater, så legger jeg all interesse for FFK på is. Eggen er den beste, og mest suksessrike trener FFK har hatt siden 60-tallet. Vær så snill, ikke flere fakter med å kaste vrak på alle talenter som måtte snuble innom klubben. Uten Eggen hadde FFK fremdeles vært i 2. divisjon i dag!

Det eneste FFK har manglet i år er det samme som alle lag i tippeligaen har manglet - stabilitet. Kanskje har FFK i realiteten blitt et mye mer stabilt lag enn de var i fjor og i forfjor - det synes bare ikke så godt, fordi målestokken (de andre lagenes prestasjoner) også svinger veldig.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 28 sep 06, 08:50

Neste år skal vi væra i toppen i tippeligaen.

Eggen er fortsatt trener og gjør en god jobb.

Vi har kjøpt inn en skikkelig høyreback, som gjør at vi har tippeligaens beste forsvar.

Brenne forsvinner, men Stadheim blir en hit i tippeligaen!

Vuorinen blir toppscorer etter over 20 mål.

Tarik og MacDonald spiller begge fast på hver sin kant og er begge hiter i tippeligaen.

Rami slutter å slippe inn tullemål, og er tippeligaen beste keeper!

Neste år ser bra ut spør du meg!!

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Lagt til: 29 sep 06, 18:02
Opprinnelig postet av ffkmufc

Vi har kjøpt inn en skikkelig høyreback, som gjør at vi har tippeligaens beste forsvar.

Tarik og MacDonald spiller begge fast på hver sin kant og er begge hiter i tippeligaen.

En jordnær og realistisk spådom ...  Brenne forsvinner???  Hva er det du sier??? Gå og vask munnen din!  

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 29 sep 06, 18:41
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Opprinnelig postet av ffkmufc

En jordnær og realistisk spådom ...  Brenne forsvinner???  Hva er det du sier??? Gå og vask munnen din!  

Ligger klart i korta at Brenne forsvinner. Tviler på at han skriver under ny kontrakt.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Lagt til: 02 okt 06, 23:33

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Ligger klart i korta at Brenne forsvinner. Tviler på at han skriver under ny kontrakt.

Vel vel. Hvis resten av spådommen slår til så får han skylde seg selv.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914