Husk meg
Brukernavn
Passord

Tamás på rundens lag i nettavisen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

tubbs

Knøttespiller
Ble medlem: 25 sep 06

Lagt til: 26 sep 06, 13:23
Flere enn meg som har merket seg det? Jeg har vært skeptisk til han helt siden han ble kjøpt, men synes faktisk han har fungert godt som venstreback. Kanskje han har fått ufortjent mye pepper her inne? Riktignok er Bertelsen bedre, men vi skal være glade for at vi har et alternativ som fungerer på venstresiden i forsvaret.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 26 sep 06, 13:57

Tamas er en meget god back han , når han får det til, og det har han gjort de siste kampene han har spilt!

Her inne er det for mange som kritiserer spillerne som er nyinnkjøpte bare fordi de ikke viser seg å være roberto carlos eller ronaldinho på første kamp eller trening! Bare se på hvordan mange klarte å "mobbe" ut vebjørn hagen i sin tid, for ikke å snakke om øyvind hoås!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til: 26 sep 06, 14:09
Vi må ikke glemme Simen Brenne da. Han er også på det samme "rundens lag" hos Nettavisen.

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 26 sep 06, 17:32

Moro for tamaz. jeg har vært kritisk mot ham tidligere. ikke for at han var ny,men for at han funka dårlig i midtforsvaret. har bedret seg betraktelig.

ang. Hoås !!!  vanskelig å si så mye om han da han tydelig ikke har mer selvtillit enn nullet i Billy,og får dermed ikke til noen ting. Hoås kan mye,men viser det ikke

Hovedtribunen Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 26 sep 06, 19:04

Opprinnelig postet av tubbs
Flere enn meg som har merket seg det? Jeg har vært skeptisk til han helt siden han ble kjøpt, men synes faktisk han har fungert godt som venstreback. Kanskje han har fått ufortjent mye pepper her inne? Riktignok er Bertelsen bedre, men vi skal være glade for at vi har et alternativ som fungerer på venstresiden i forsvaret.

Tamas har fått masse ufortjent kritikk fra enkelte her inne: Tamas har vist seg å være duellsterk, plasseringssiker og relativt svak i det offensive - AKKURAT som forventet...

Tamas ble kjøpt inn som et ALTERNATIV på backplass. Det kjøpet viste seg å være fornuftig, i og med at Bertie ble langtidsskadd.

Det må være lov å kritisere, men det må være mulig å legge kritikken på et mer saklig nivå.  Siden Tamas ble kjøpt inn som alternativ til Bertie er det unaturlig å forvente at han skal være sykt mye bedre enn Bertie - noe det virker som at enkelte her inne forventer...

Dersom "forståsegpåerene" her inne hadde tatt av seg brillene litt (evt. tatt de på seg) hadde de sett at Bertie har en del mangler han også - som faktisk er positive egenskaper hos Tamas. F.eks. har Bertie hatt en tendens til å plassere seg dårlig, men han kompenserer for det og rydder opp fordi han er så rask...

Vi er veldig, veldig raske til å kritisere - og når vi første har kommet inn i blodtåka skal det mye til å komme ut av den også.

Jeg har lagt merke til at det har vært mange som har fått en mye mer positiv holdning til Toth også. Det var ikke mange andre enn undertegnede som så positive ting i Toth ifjor...

Jeg må likevel innrømme at Toth burde hatt et par-tre mål til... (her er forøvrig lista over målscorere og assists)

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til: 26 sep 06, 22:08
Opprinnelig postet av denialsander
Jeg har lagt merke til at det har vært mange som har fått en mye mer positiv holdning til Toth også. Det var ikke mange andre enn undertegnede som så positive ting i Toth ifjor...

Jeg var avventende positiv til Toth i fjor. Men da skrev jeg ikke her... :-)

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 27 sep 06, 01:28
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av tubbs

Tamas har fått masse ufortjent kritikk fra enkelte her inne: Tamas har vist seg å være duellsterk, plasseringssiker og relativt svak i det offensive - AKKURAT som forventet...

Tamas ble kjøpt inn som et ALTERNATIV på backplass. Det kjøpet viste seg å være fornuftig, i og med at Bertie ble langtidsskadd.

Det må være lov å kritisere, men det må være mulig å legge kritikken på et mer saklig nivå.  Siden Tamas ble kjøpt inn som alternativ til Bertie er det unaturlig å forvente at han skal være sykt mye bedre enn Bertie - noe det virker som at enkelte her inne forventer...

Dersom "forståsegpåerene" her inne hadde tatt av seg brillene litt (evt. tatt de på seg) hadde de sett at Bertie har en del mangler han også - som faktisk er positive egenskaper hos Tamas. F.eks. har Bertie hatt en tendens til å plassere seg dårlig, men han kompenserer for det og rydder opp fordi han er så rask...

Vi er veldig, veldig raske til å kritisere - og når vi første har kommet inn i blodtåka skal det mye til å komme ut av den også.

Jeg må likevel innrømme at Toth burde hatt et par-tre mål til... (her er forøvrig lista over målscorere og assists)

Toth fikk jo nesten ikke spilletid i fjor, så det mp være det som gjorde at folk ikke trodde han var no` særlig god. Det jeg syns er negativt med Toth er at som spiss brenner for mange 100% sjangser....

Det jeg savnet (og fremdeles savner) hos Tamas er passningen hans. De er stort sett elendige/upresise.... Må innrømme at Tamas har imponert i det siste, men

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 27 sep 06, 08:07
Må bare minne om at Fredrikstad tapte sist kamp. Det ble sluppet inn 3 mål... Forsvaret lekker som en sil...

Who is General Failure and why is he reading my disc??

Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til: 27 sep 06, 09:16
Opprinnelig postet av Svein
Må bare minne om at Fredrikstad tapte sist kamp. Det ble sluppet inn 3 mål... Forsvaret lekker som en sil...

Meget godt poeng! Sier vel egentlig mer om han som tar ut Rundens lag enn om Tamas.

Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 27 sep 06, 09:42
Opprinnelig postet av Tango

Meget godt poeng! Sier vel egentlig mer om han som tar ut Rundens lag enn om Tamas.

Kan det være mulig at han som vurderte spillerne faktisk lot merke til at målene, med unntak av det tredje (der forsvaret, Gerrbrand spesielt, var passive) ikke skyldtes forsvarsfeil?

Og at han faktisk ser "bak resultatene" (ooh, idrettsklisjé!) og ikke bare på selve talla?

Hmmm?

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

tubbs

Knøttespiller
Ble medlem: 25 sep 06

Lagt til: 27 sep 06, 09:55
Det første målet var det lite å gjøre noe med, det andre var en feil i dømt straffe, og det tredje var rett og slett en perle... Tamas var ikke involvert i noen av disse situasjonene, og forsvaret var ikke så dårlig som resultatet skulle tilsi. Synes rett og slett Ffk hadde litt uflaks, spilte ræva i første men hadde fortjent poeng.  

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 27 sep 06, 10:52
Ernte så veldig opptatt av stilkarakterer, når det allikevel trynes i bunn av underrenna... :)

Who is General Failure and why is he reading my disc??

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 27 sep 06, 11:01

Ernte så veldig opptatt av stilkarakterer, når det allikevel trynes i bunn av underrenna... :)

Nå var vel ikke denne tråden startet fordi noen mente dette kompenserte for tapet på Nadderud.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914