Cupfinalesang!
Noen som har peiling på hvem som kommer til å lage finalesangen vår i år?? Bør bli en jævlig bra sang, så lenge som vi har venta på finalen nå
Mine tips er Odd Rene Andersen, eller kanskje Wig Wam.. CC cowboys kunne nok lagd en hit dem å!
---------------------------
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!
Opprinnelig postet av frekkrik
Noen som har peiling på hvem som kommer til å lage finalesangen vår i år?? Bør bli en jævlig bra sang, så lenge som vi har venta på finalen nå
Mine tips er Odd Rene Andersen, eller kanskje Wig Wam.. CC cowboys kunne nok lagd en hit dem å!
Skulle akkurat til å lage en lik tråd. Jeg forventer en ordentlig, bra sang som det er mulig å høre på. Ikke noe alla "Heia Lyn", selvom det ikke er cup- låt. Kanskje noe som Brann 12. mann, for det er en sang man ikke må være Brann supporter for å høre.
Eller vi kan kjøre stilen helt ut, med WigWam. Uansett, jeg forventer kvalitet og at planlegginga (om man planlegger sanger, det vet jeg forøvrig null og niks om) har begynt...
"Vær forandringen du vil se..."
Opprinnelig postet av Costanza
Bare jeg slipper Wig Wam. Merker jeg blir litt flau bare de nevnes.
No kidding!!! Vær så snill, ikke tenk tanken engang!
Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?
Krut har større kraft enn joik. Deal with it.
Kan jo lage en ny versjon av De Lillos gamle slager "1984" hehe...
Syng høyt og kraftig for laget du elsker.
Opprinnelig postet av Kent
Kan jo lage en ny versjon av De Lillos gamle slager "1984" hehe...
Huff... Ikke låta, men assosiasjonene. Den har allerede surra litt for mye rundt oppi huet mitt de siste dagene. "Det var den kaldeste dagen... nittenåttifire..."
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Tiffarna hei!
Opprinnelig postet av ishmaelSchmuck
Kan vi ikke for én gangs skyld få noe litt tøft og slippe avdanka 80talls-pudler. I det hele tatt er musikk i forbindelse med FFK en trist affære... Queen og WigWam på stadion, kan jo få innovertiss av mindre. Nå er det uhyre sjelden Moss kan trekkes fram som eksempel på noe bra, men på Melløs har jeg opplevd at de har spilt god-punkrock i pausa. Fotball og punkrock er jo en perrrfekt kombo. Følgende er mine favorittkandidater til å lage cupfinalelåta: Tellusalie, Ricochets, Girl From Saskatoon
Blir vel ingen mulighet for Ricochets, tragisk nok.
Forøvrig skriver jeg gjerne under på alt du skriver.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914