Husk meg
Brukernavn
Passord

Tarek og Shaban faster

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04

Lagt til: 25 sep 06, 14:07
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=131672

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 25 sep 06, 14:20
ser ingen dramatikk i dette..

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 25 sep 06, 16:00

Er mer opptatt av denne utalesen fra Eggen  :" Vi har kniven på strupen de fem siste kampene i serien, men oppi alt dette tror jeg det bare er positivt at vi kan se fram mot cupfinalen, sier Knut Torbjørn Eggen til VG Nett. "

Syns det er litt farlig tankegang. Kan lett miste fokus på serien. Nei, glem cupfinalen. Det som gjelder nå er å beholde plassen. Hadde heller ikke vært dumt å bytte ut treneren....

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 25 sep 06, 16:04
Tolker du det som at han prioriterer finalen?? Jeg tolker det som om han mener at det er en ekstra gulrot for guttane å vite at når de har berga plassen skal de avslutte med en jævlig bra fest på Ullevaal! Å den festen vil de være med på! Skulle vi ha rykka ned, blir det jo ikke noe fest akkurat..

FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05

Lagt til: 25 sep 06, 16:57
Er Rami muslim? I din`t know...

"Vær forandringen du vil se..."

Bob Page

Landslagsspiller

Lagt til: 25 sep 06, 19:41
Endret: 25 sep 06, 19:46

Kommer egentlig ikke som noen overaskelse iom han egentlig er fra Egypt. Tarik er egentlig fra Marokko så ingen overaskelser der i gården heller...

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
----
----

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 25 sep 06, 20:50
idrettsfolka får nok å spise og holde seg godt opp i ramadan også. Intet problem dette !!

Hovedtribunen Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 25 sep 06, 20:59

Opprinnelig postet av Vlad
idrettsfolka får nok å spise og holde seg godt opp i ramadan også. Intet problem dette !!

Uten at jeg ønsker å sette i gang noen relgionsdiskusjon, så tror jeg muslimene er, som katolikkene, ganske fleksible til å tilpasse "relgiøse leveregler" på en praktisk måte.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Bob Page

Landslagsspiller

Lagt til: 25 sep 06, 22:00
Endret: 25 sep 06, 22:01
Det står jo det i artikkelen også... Jeg ser heller ingen problemer med det.. Ramberg holder dem nok i skinnet

---
----
----

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 26 sep 06, 16:56
jepp kjenner jente fra Kosovo som driver idrett og ramadan utgjør intet problem sier hun. !!!

Hovedtribunen Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!

FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05

Lagt til: 26 sep 06, 17:59
Opprinnelig postet av Bob Page

Kommer egentlig ikke som noen overaskelse iom han egentlig er fra Egypt. Tarik er egentlig fra Marokko så ingen overaskelser der i gården heller...

Si si... Det at Tarik opprinnelig er fra Marokko har blitt nevnt i FB mange ganger. Har hørt Rami var Egypter før, men var ikke helt sikker på om han var det eller fra Øst- Europa. Om han hadde vært Øst- Europeer, og antagelig Ortodoks Kristen, så ville det vært litt rart at han fastet (med mindre også dem har noen tradisjon for det elns)...

"Vær forandringen du vil se..."

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 26 sep 06, 21:42
når Ali al habsi var i lyn fastet han under ramadan, men dette ble aldri noe problem mtp kamp og prestasjoner...

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til: 26 sep 06, 22:06
Endret: 26 sep 06, 22:08
det er vel et eller annet vers som sier at de får lov til å bryte reglene når de går i strid mener jeg, denne nedrykkskampen er vel i så fall et klart stridstilfelle.

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom

olsa

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05

Lagt til: 27 sep 06, 18:49
Opprinnelig postet av FFKgutten
Opprinnelig postet av Bob Page

Si si... Det at Tarik opprinnelig er fra Marokko har blitt nevnt i FB mange ganger. Har hørt Rami var Egypter før, men var ikke helt sikker på om han var det eller fra Øst- Europa. Om han hadde vært Øst- Europeer, og antagelig Ortodoks Kristen, så ville det vært litt rart at han fastet (med mindre også dem har noen tradisjon for det elns)...

Etter det jeg har sett, er Rami halvt finsk og halvt egyptisk. Ble overrasket over at han fastet, men det er normalt ingen problemer for muslimer å drive idrett under ramadan.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til: 27 sep 06, 19:10
Men nå skal han i tillegg altså spelle landskamper til uka, og han sier han alt er mentalt sliten samt har godparten av en måndte faste foran seg. jeg lukter at det kan bli flere forunderlige mål fremover.

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 27 sep 06, 19:13
trodde Rami var halvt svensk/egyptisk med finsk mor eller far jeg..

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 27 sep 06, 19:28
Opprinnelig postet av Husgutt
trodde Rami var halvt svensk/egyptisk med finsk mor eller far jeg..

Er ikke moren finsk og faren egyptisk mon tro, og at han er svensk og egyptisk statsborger? Innviklete greier gitt, he he.

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til: 27 sep 06, 19:56

Opprinnelig postet av Snæbbis
Men nå skal han i tillegg altså spelle landskamper til uka, og han sier han alt er mentalt sliten samt har godparten av en måndte faste foran seg. jeg lukter at det kan bli flere forunderlige mål fremover.

Hadde ikke vært dumt med flere forunderlige mål fremover, skjønner bare ikke hvordan Rami skal skaffe de. Får satse på vi ikke får de bakover, men

2006: CL, RL, "the double"...

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 28 sep 06, 16:38
Han har finske aner ja.. hmm.. det ante meg. Han er jo en mæks tannet Jahnne Ahonen :) Tro kopi

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914