Tarek og Shaban faster
---------------------------
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Er mer opptatt av denne utalesen fra Eggen :" Vi har kniven på strupen de fem siste kampene i serien, men oppi alt dette tror jeg det bare er positivt at vi kan se fram mot cupfinalen, sier Knut Torbjørn Eggen til VG Nett. "
Syns det er litt farlig tankegang. Kan lett miste fokus på serien. Nei, glem cupfinalen. Det som gjelder nå er å beholde plassen. Hadde heller ikke vært dumt å bytte ut treneren....
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...
"Vær forandringen du vil se..."
Kommer egentlig ikke som noen overaskelse iom han egentlig er fra Egypt. Tarik er egentlig fra Marokko så ingen overaskelser der i gården heller...
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
----
----
Hovedtribunen Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!
Opprinnelig postet av Vlad
idrettsfolka får nok å spise og holde seg godt opp i ramadan også. Intet problem dette !!
Uten at jeg ønsker å sette i gang noen relgionsdiskusjon, så tror jeg muslimene er, som katolikkene, ganske fleksible til å tilpasse "relgiøse leveregler" på en praktisk måte.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
---
----
----
Hovedtribunen Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!
Opprinnelig postet av Bob Page
Kommer egentlig ikke som noen overaskelse iom han egentlig er fra Egypt. Tarik er egentlig fra Marokko så ingen overaskelser der i gården heller...
Si si... Det at Tarik opprinnelig er fra Marokko har blitt nevnt i FB mange ganger. Har hørt Rami var Egypter før, men var ikke helt sikker på om han var det eller fra Øst- Europa. Om han hadde vært Øst- Europeer, og antagelig Ortodoks Kristen, så ville det vært litt rart at han fastet (med mindre også dem har noen tradisjon for det elns)...
"Vær forandringen du vil se..."
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Opprinnelig postet av FFKgutten
Opprinnelig postet av Bob Page
Si si... Det at Tarik opprinnelig er fra Marokko har blitt nevnt i FB mange ganger. Har hørt Rami var Egypter før, men var ikke helt sikker på om han var det eller fra Øst- Europa. Om han hadde vært Øst- Europeer, og antagelig Ortodoks Kristen, så ville det vært litt rart at han fastet (med mindre også dem har noen tradisjon for det elns)...
Etter det jeg har sett, er Rami halvt finsk og halvt egyptisk. Ble overrasket over at han fastet, men det er normalt ingen problemer for muslimer å drive idrett under ramadan.
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av Husgutt
trodde Rami var halvt svensk/egyptisk med finsk mor eller far jeg..
Er ikke moren finsk og faren egyptisk mon tro, og at han er svensk og egyptisk statsborger? Innviklete greier gitt, he he.
Opprinnelig postet av Snæbbis
Men nå skal han i tillegg altså spelle landskamper til uka, og han sier han alt er mentalt sliten samt har godparten av en måndte faste foran seg. jeg lukter at det kan bli flere forunderlige mål fremover.
Hadde ikke vært dumt med flere forunderlige mål fremover, skjønner bare ikke hvordan Rami skal skaffe de. Får satse på vi ikke får de bakover, men
2006: CL, RL, "the double"...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914