FFK - Sandefjord
JAAAAAAAAAAA! Fantastisk ! Det her trengte vi!
---------------------------
Semper Fi - Evig Troskap
FFK!
10. plass og klatrer!
Evig optimist, nestn i alle fall!
BRA BRA BRA
Ullevaal for FAEN!!
Synd TIL ikke klarte uavgjort mot viking og kamma tok poeng mot vif.
Ellers en perfekt runde!
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Stolt Oslo Aristokrat
2006: CL, RL, "the double"...
Fantastisk gutts og moral i 2 omgang, kjente ikke igjen FFK på slutten idag! fortsetter de sånn må jeg si at nedrykks spøkelse ikke skremmer meg så mye lenger!
viktig å få et godt resultat borte mot tromså om 14 dager, jævlig viktig!
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Fortjent seier. Skuffende 1 omgang men sterk 2 omgang.
Sandefjord supporterne må være hjernedøde. Tenk å synge Rykkær Ned" til et annet lag, når du står i fare for å rykke ned selv
Haha, kødder du med meg?
Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!
- Martin Unneberg, medlem nr. 1065, syngende supporter, og ikke-liker av ikke-syngende supportere.
Karusel..
ffk
arsenal
evig aristokrat
Plankehaugen trenger ingen ULTRAS
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av oleberg
Fortjent seier. Skuffende 1 omgang men sterk 2 omgang.
Sandefjord supporterne må være hjernedøde. Tenk å synge Rykkær Ned" til et annet lag, når du står i fare for å rykke ned selv
FFK var fullstendig overlegne hele kampen. Sandefjord skapte en eller to sjanser hele kampen. Målet kan vel ikke regnes som en målsjanse, om ikke Piroja hadde styrt den i motsatt hjørne. Rami kaster seg til høyre, men må snu i spranget og får en hånd på ballen men ikke nok.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Fotballmagasinets sak fra kampen:
http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=4443&title=Seier_i_"generalprøven"
Opprinnelig postet av keiko99
Målet til sandefjord er som jeg kan se en rami tabbe.. godt at laget løftet seg og vant til slutt
Kan vel strengt talt ikke si det var en tabbe siden ballen skiftet retning i beinet til Gerbrand, men dog den var ikke utagbar . Heldigvis hadde det ikke noe å si på resultatet i dag.
-- loopy --
Opprinnelig postet av keiko99
Målet til sandefjord er som jeg kan se en rami tabbe.. godt at laget løftet seg og vant til slutt
Tabbe?? Åssen kan du si det a? Har ikke sett det i reprise, men ballen skifter jo retning mens Rami er på vei andre veien.. Ingen som rekker å snu i lufta da...
Ellers må jeg bare si at Jonna må få prøve seg på landslaget! Han er STOR om dagen!!!
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914