FFK - Sandefjord
Opprinnelig postet av Espen
Opprinnelig postet av frekkrik
Bertelsen spiller nok ikke noe mer i år, dersom ikke noe helt spesielt skulle skje! Skandaleoppfølging av fysioteamet til FFK... Skulle operert med en gang han fikk skaden, så hadde han vært klar nå. Nå må han antakelig operere likevel.. Begynner å sette store spørsmålstegn ved lege og fysioteamet vårt ass....
Det var vel først og fremst opp til Bertelsen selv å vurdere operasjon. Stod det ikke et eller annet sted at han gjerne ville prøve seg på trening før han bestemte seg for å legge seg under kniven? Litt strengt å skylde på lege og fysio for dette, synes jeg.
Etter hva jeg har hørt var det slik at han har hatt relativt store smerter og ønsket en operasjon, men blitt bedt om å vente.. Vistnok vært hos en spesialist eller noe i Stavanger nå, men blir nok ikke mere spill i år...
Da håper vi bare Start gjør sin jobb og gruser Molde, så skal vi gjøre vår og klatre forbi Tornekrattjævlene.
---------------------------
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Opprinnelig postet av dracula
PS. Ble ikke FFK beste kamper i år spilt når KTE hadde ferie e.ilgn, hva om han holdt seg vekk.
Sikkert. Alt er Eggens feil. Tenk hvor gode FFK hadde vært om det ikke var for ham? De måtte ha laget en egen divisjon over tippeligaen igjen bare for oss!
Opprinnelig postet av frekkrik
Opprinnelig postet av Scout
Mot Sandefjords Tegstrøm skulle vi absolutt hatt tilbake Bertelsen. Er det noen som vet hvordan det går med Trond Erik? Han uttalte jo for en stund tilbake at han håpet å rekke de fire-fem siste seriekampene. Får i så fall håpe at han er å finne på banen søndag.
Bertelsen spiller nok ikke noe mer i år, dersom ikke noe helt spesielt skulle skje! Skandaleoppfølging av fysioteamet til FFK... Skulle operert med en gang han fikk skaden, så hadde han vært klar nå. Nå må han antakelig operere likevel.. Begynner å sette store spørsmålstegn ved lege og fysioteamet vårt ass....
Nå blir han visst straks klar. men neppe mot sandefjor!? Kanskje bra vi drøyde et par uker med å gi det "skandaløst dårlige" fysioteamet til ffk sparken??
Mot Sandefjords Tegstrøm skulle vi absolutt hatt tilbake Bertelsen. Er det noen som vet hvordan det går med Trond Erik? Han uttalte jo for en stund tilbake at han håpet å rekke de fire-fem siste seriekampene. Får i så fall håpe at han er å finne på banen søndag.
Tegstrøm er ikke spesielt rask, og dermed blir ikke Bertelsens hurtighet så viktig i den isolerte duellen. Tror alle i forsvarsfireren kan hamle opp med farten hans.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Sikkert. Alt er Eggens feil. Tenk hvor gode FFK hadde vært om det ikke var for ham? De måtte ha laget en egen divisjon over tippeligaen igjen bare for oss!
He he.... WORD!
Supporter, faktisk :)
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Tegstrøm er ikke spesielt rask, og dermed blir ikke Bertelsens hurtighet så viktig i den isolerte duellen. Tror alle i forsvarsfireren kan hamle opp med farten hans.
Nå nevnte ikke jeg noen ting om hurtighet, men jeg synes selv at Bertelsen kan lese kloke kantspillere og spisser godt. Tegstrøm er i mine øyne en klok spiss som kan plassere seg eller dele ut baller i de avgjørende situasjonene foran mål. Bertelsen har et overblikk som ofte fanger opp dette. Et eksempel er hvordan han satte Valencia ut av spill i FFKs serietriumf sent i august. Hastigheten til Bertelsen hadde i denne sammenhengen bare blitt en stor bonus.
Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn!
Begynner å kjenne spenningen nå. Flott at RBK vant i går. Tror FFK har store sjanser til å berge plassen med seier mot sandefjord. Er redd det blir vanskelig med tap eller uavgjort.
Håper på dette laget:
Shaaban
PAC Gerrbrand Piroja Tamas
Berg
Bjørkøy Ramberg
Tarik Kvisvik
Toth
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Synes jammen det er på tide at Ramberg kan starte en kamp på benken. Anders Stadheim har vist mye positivt i de minuttene han har fått spille, og mener han bør få en sjanse fra start mot Sandefjord.Håper Eggen treffer bedre med taktikken enn mot Stabæk sist og starter med Toth og PAC i denne kampen.Mot Sandefjord er det bare 3 poeng som gjelder
There`s only ONE United
Nå har jeg sett Tegstrøm spurte over banen med ballen i beina og 2-3 forsvarspillere etter seg, for deretter å lage mål i 2-3 kamper i år. Noe sier meg at du tar litt feil der, eller så har samtlige forsvarspillere han har hatt etter seg vært trege????
Vil i hvertfall ikke satse mye penger på at Pål, Tamas, Raio eller Patrick tar han i spurtduell.
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Opprinnelig postet av oleberg
Nå har jeg sett Tegstrøm spurte over banen med ballen i beina og 2-3 forsvarspillere etter seg, for deretter å lage mål i 2-3 kamper i år. Noe sier meg at du tar litt feil der, eller så har samtlige forsvarspillere han har hatt etter seg vært trege????
Vil i hvertfall ikke satse mye penger på at Pål, Tamas, Raio eller Patrick tar han i spurtduell.
Den beste strategien må være at Tegstrøm aldri får tak i ballen.
Rød.... hvit... og patriot!
Opprinnelig postet av djpete
Vi er ikke fortapt med tap heller, men det hadde helt klart smakt. Viktig at vi vet at vi ikke trenger å vinne. Jobbe som om det er vår siste sjans, men ha tålmodighet og ro som om det var ubetydelig:-)
Nei, men ting blir mye verre da! For da er jo sandefjord to seire foran oss!
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
http://www.sandefjordfotball.no/
gå inn på fotballmagasinet før Fredrikstad kampen!
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Ikke enig med deg her,djpete. Med Sandefjord 6p foran oss, er det i praksis ett lag mindre i bånnsumpa. Både Molde og Tromsø gjør sterke prestasjoner for tida, HamKam er også sterke. Det ser jævlig svart ut uten en 3-poenger søndag. Tar vi ikke Sandefjord hjemme, som er nesten like bånn elendige som oss borte, kan jeg vanskelig se hvem vi skal ta 6-8 poeng fra de siste 4 knalltøffe kampene.
uten det begynner det å se bekmørkt ut.
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914