Husk meg
Brukernavn
Passord

rami ikke god nok som landslagsbackup?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til: 22 sep 06, 08:49

les hva IFK Göteborgs keeperveteran, Bengt Andersson, mener om vår svenske magi:

fotball.aftenposten.no/internasjonal/article65227.ece

rami er god, men han holder vel egentlig ikke svensk ladslagsklasse. det er vel også mer optimalt å ha en keeper som besitter matchtrening fra en høyere nivå enn tippeligaen

---------------------------

med ffk til champions league!

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 22 sep 06, 08:57
Opprinnelig postet av knut

les hva IFK Göteborgs keeperveteran, Bengt Andersson, mener om vår svenske magi:

fotball.aftenposten.no/internasjonal/article65227.ece

rami er god, men han holder vel egentlig ikke svensk ladslagsklasse. det er vel også mer optimalt å ha en keeper som besitter matchtrening fra en høyere nivå enn tippeligaen

Faan, jeg er lei sånne innlegg!  Rami fikk mye pepper foran Sveriges kamper i sommer. Men gjorde en god figur. Mange av disse sutrekoppene fikk da en på "kjeften".

Kanskje vi kan innse at vi faktisk  HAR en god keeper. Hva andre, svenske, sutrekopper mener er 100% irrelevant. 

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 22 sep 06, 09:21
Kritikken mot Shaaban går i bunn og grunn ut på at han spiller i Fredrikstad, en liten norsk klubb. Det skal vel ikke vi være lei oss for.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04

Lagt til: 22 sep 06, 10:12
Greit at Shaban spiller i en liten Norsk klubb, men synes dere at Shaban har vært veldig god (landslagsklasse) i det siste? Personlig synes jeg innsatsen hans har vært ganske ordinær, bør vel ta på seg ett eller to mål mot VIF og muligens også det første mot Start. Litt mye for en landslagskeeper etter min mening!

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 22 sep 06, 10:21

Rami holder et godt nivå når han er skadefri. Da er han tippeligaens beste keeper!

Skjønner ikke at han får den krittikken borte i sverige

Keano

Knøttespiller
Ble medlem: 19 sep 06

Lagt til: 22 sep 06, 20:38
Kritikken fikk han jo fra en konkurrent som rett og slett bare sur fordi han ikke fikk være med selv

There`s only ONE United

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 22 sep 06, 20:48
Bengt Andersson er bare en 40-åring som aldrig har vunnet noe som helst i fotball. Han er bare sur og missunelig på Rami Shabaan - og er vel som svensker generelt sett når de prater om ting de ikke har greie på i Norge, fordi de sitter på borti Gøteborg eller Stockholm og tror at det er Scandinavias hjerte.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914