Billetter til cupfinalen
FFK får 7206 billetter...
http://fotball.aftenposten.no/nm/article65214.ece
---------------------------
Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.
Hovedtribunen Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!
Fikk en fax på jobben i dag hvor de reklamerer for cupfinalen. Gikk selvfølgelig inn på nettsiden (www.eventservice.no) for å sjekke hva dette var, siden de også kunne skaffe overnatting. Du verden for noen priser! Bra vi andre muligheter.
Marching on together!
Opprinnelig postet av JonAG
Fikk en fax på jobben i dag hvor de reklamerer for cupfinalen. Gikk selvfølgelig inn på nettsiden (www.eventservice.no) for å sjekke hva dette var, siden de også kunne skaffe overnatting. Du verden for noen priser! Bra vi andre muligheter.
Nå kjenner jeg ikke til eventservice... men jeg ville vært forsiktig med og kjøpe billetter utenfor de offentlige kanalene.
-exit body, exit mind-
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...
Stolt Oslo Aristokrat
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 22 sep 06, 15:39
Endret: 22 sep 06, 15:40
Sendte mail til Norges Fotball Forbund, og fikk følgende svar tilbake! refererte til det selskapet som noen andre her la ut, så da fikk vi jo vite prisen også, er et stykke unna 1500 og 1800 kr det!
Svaret fra NFF:
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Den totale oversikten er slik:
Totalt finalelagene |
|
13 000 |
Fredrikstad |
7 206 |
|
Sandefjord |
5 794 |
|
Telefonsalg |
|
2 500 |
Sesonghefter |
|
350 |
Klubbene/Serieforeningene/Kretsene |
|
2 050 |
Frikort/forkjøpsrett |
|
1 700 |
Norsk |
|
400 |
|
|
2 650 |
Mediene |
|
350 |
UBC |
|
2 200 |
Totalt |
|
25 200 |
Dette her skjønte jeg mindre av. Totalt til finalelagene: Sesonghefter 350. Dette var da veldig lite. Er ikke sesonghefter det samme som sesongbilletter da ?? Det må da var mange flere som har sesongbilletter ??
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Dette her skjønte jeg mindre av. Totalt til finalelagene: Sesonghefter 350. Dette var da veldig lite. Er ikke sesonghefter det samme som sesongbilletter da ?? Det må da var mange flere som har sesongbilletter ??
Sikkert sesonghefter på Ullevaal stadion i kamper regi av NFF. Landskamper og cup-kamper. Aner ikke om dette stemmer, men sikkert noe i den duren. Sesonkortinnehavere på Fredriktad stadion går innunder kvoten på 7206 billetter.
Ansvarlig redaktør
-exit body, exit mind-
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
[img]http://img247.imageshack.us/img247/3095/ffklz4.gif[/img]
En for alle, og alle for en!
Opprinnelig postet av A9$h
Har det blitt lagt ut nå de med sesongkort kan begynne å hente bilettene sine? Hørte noen nevnte mandag i starten av tråden her...Mulig å hente de i morra?
Det er ikke klart ennå etter hva jeg har forstått
Er det noen som klarer det er det du D
Hovedtribunen Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!
Opprinnelig postet av A9$h
Har det blitt lagt ut nå de med sesongkort kan begynne å hente bilettene sine? Hørte noen nevnte mandag i starten av tråden her...Mulig å hente de i morra?
Står litt om dette her. Er kun de 2500 billettene som selges mandag. Billettene til sesongkortinnehavere, Plankehaugen-medlemmer osv. vil ikke bli solgt før etter høstferien (som jeg ikke aner når er, har ikke ferie uansett).
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914