Noen som har semifinalen på dvd eller video?
Opprinnelig postet av Svupzz
Jeg føler meg litt dum her jeg sitter, men jeg klarer ikke å se kampen. Lastet den ned med Utorrent, men klarer ikke å åpne filene etterpå. Ingen av spillerne mine støtter det filformatet *.vob. Må de pakkes ut eller hva bør jeg gjøre?
brenn den som en dvd film
---------------------------
Er det noen som klarer det er det du D
Opprinnelig postet av Svupzz
Jeg føler meg litt dum her jeg sitter, men jeg klarer ikke å se kampen. Lastet den ned med Utorrent, men klarer ikke å åpne filene etterpå. Ingen av spillerne mine støtter det filformatet *.vob. Må de pakkes ut eller hva bør jeg gjøre?
Bruker du VLC media player?
Stolt Oslo Aristokrat
Stolt Oslo Aristokrat
Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!
Forferdelig kamp i dag forresten, jeg kan garantere at den ikke vil bli lagt ut på nettet!
Lenge leve "hjørnet"!
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Regner med at det er unødvendig å si dette, men sier det likevel. Er veldig fint om alle som har fått lastet ned fortsetter å seede en stund etterpå, slik at ikke torrenten dør ut. Jeg er fortsatt koplet på, men kommer snart til å kople meg av og da er det vikitg at det til en hver tid er noen som seeder. Etter hvert når alle som ønsker kampen har lastet den ned så vil den jo naturlig død ut, men inntil det skjer så er det viktig at alle som har mulighet bidrar til at andre får lastet den ned.
Forferdelig kamp i dag forresten, jeg kan garantere at den ikke vil bli lagt ut på nettet!
jeg har fått lastet den ned, og lar den ligge der den lagret seg, jeg seeder automatisk da eller?? ser at det er aktivitet på upload der, riktig det??
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Regner med at det er unødvendig å si dette, men sier det likevel. Er veldig fint om alle som har fått lastet ned fortsetter å seede en stund etterpå, slik at ikke torrenten dør ut. Jeg er fortsatt koplet på, men kommer snart til å kople meg av og da er det vikitg at det til en hver tid er noen som seeder. Etter hvert når alle som ønsker kampen har lastet den ned så vil den jo naturlig død ut, men inntil det skjer så er det viktig at alle som har mulighet bidrar til at andre får lastet den ned.
jeg har fått lastet den ned, og lar den ligge der den lagret seg, jeg seeder automatisk da eller?? ser at det er aktivitet på upload der, riktig det??
Det høres riktig ut, så lenge du ikke avslutter programmet eller stopper torrenten så seeder du automatisk.
Lenge leve "hjørnet"!
Regner med at det er unødvendig å si dette, men sier det likevel. Er veldig fint om alle som har fått lastet ned fortsetter å seede en stund etterpå, slik at ikke torrenten dør ut. (...)
BEGREDELIG kamp mot Stabæk! Så jeg må bare benytte anledningen til å takke enda en gang for at du la ut denne, for akkurat nå føles det godt å ha muligheten til å kunne se en GOD Fredrikstad-kamp. Jeg kan late som om det fortsatt er onsdag, kanskje... eller late som om dette var gårdsdagens kamp...
Alle mulig fæle scenarier for hva som kan skje framover, driver og utspiller seg oppe i huet mitt akkurat nå. Og skulle det verste skje, så skal jeg låse meg inne, se på semifinalen i cupen 2006 døgnet rundt, og fornekte virkeligheten fullstendig...
Uansett, jeg har en ratio på 0,975 akkurat nå. Jeg kommer personlig til å la den gå MINST til 1,3, og så ser jeg det an. Jeg skal i hvert fall ikke være den som er ansvarlig for at torrenten dør ut.
jeg har en u/d ratio på 1,2 , hva betyr det da folkens?
Takk igjenfor kampen, alle tiders å kunne sitte hjemme å se den når en har fått seg en smell i ryggen og er sykemeldt!
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
jeg har en u/d ratio på 1,2 , hva betyr det da folkens?
Det betyr at du har lasta opp 1,2 ganger så mye som du har lasta ned, og det er bra. Det "forventes" at en skal ha en ratio på minst 1,0.
Upload-båndbredden min er ikke noe spesielt å skryte av, derfor har jeg ikke kommet like langt ennå. Men en får ta tida til hjelp... :-)
EDIT: Tror for øvrig at Lange Flate Ballær ligger ute som torrent. Om ikke på PTB, så sjekk www.mininova.com eller www.bitenovacom. På www.norbits.net eller www.filmbits.net må du riktignok være medlem (sistnevnte er det bare å registrere seg på), men forundrer meg ikke om du finner dem der au.
"Vær forandringen du vil se..."
Opprinnelig postet av FFKgutten
Husker ikke helt, men tror det er sånn at 1 ratio betyr at du "deler" enten 1 eller 10% av det du har lastet ned. Altså om du laster ned en fil på 1 gb, så har du "delt" 10 eller 100 mb...
Nei, en ratio på 1 betyr at du har lasta opp like mye som du har lasta ned. Har du lasta ned 1 GB og har fått en ratio på 1, så har du også lasta OPP 1 GB igjen. Har du lasta ned 1 GB og lasta opp 100 MB, så har du en ratio på 0,1.
Forøvrig vil jeg anbefale folk å KJØPE "Lange Flate Ballær". Semi`n er dessverre ikke til salgs, ellers ville jeg kjøpt den også.
(FFK burde gi ut sine feteste kamper på kjøpe-DVD, egentlig. Og årskavalkader og sånt... Jeg hadde kjøpt. :-)
Opprinnelig postet av SveinHjalmar
Noen som vil seede?...
Les lenger opp i tråden så finner du linken der.
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Opprinnelig postet av SveinHjalmar
Noen som vil seede?...Les lenger opp i tråden så finner du linken der.
Hva snakker du om..? Ser ut som noen slo på torrent programmet nå, for nå går det fort i svingene! Takk:-D
Ansvarlig redaktør
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914