Noen som har semifinalen på dvd eller video?
---------------------------
Er det noen som klarer det er det du D
Fredd
Ansvarlig redaktør
Fredd
Snæbbuss-aristokrat #78
Ble medlem: 10 des 03
Lagt til: 23 sep 06, 02:49
Endret: 23 sep 06, 02:49
Opprinnelig postet av Fredd
Dette torrent-greiene, hva er det? Og hva skal jeg gjøre for å laste det ned? Konge at noen legger det ut. Skal bli en fryd å se kampen igjen.
Jeg vil anbefale utorrent, et veldig lite program, enkelt å bruke og bruker veldig lite av minnet til pc`en(De andre torrent-klientene syns jeg ofte gjør at pc`en jobber mye saktere, det gjør ikke utorrent). Du kan laste det ned fra utorrent.com.
Lenge leve "hjørnet"!
Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Håper alle som henter den fortsetter å seede en stund. Det lover jeg å gjøre iallefall. <3
FFK for alltid!
Guttæne mot Cupgull nr. 11
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Opprinnelig postet av Snæbbis
i øyeblikket er det 1 som seeder, og 11 leechers? hva med å seede litt folkens, tar 2 dager og 16 timer i øyeblikket her å få lasta den ned.
Det er umulig å seede før man HAR noe å seede, vet du... Den ene som seeder for øyeblikket er Snæbbus-aristokrat#78, som er den som har lagt ut torrenten in the first place. Ingen andre av oss har fått lasta ned en komplett kopi ennå, og kan dermed naturlig nok ikke seede heller. ;-)
som de sier på TPB:"-Seeda för faan!" ;-D
Opprinnelig postet av Magnum
i øyeblikket er det 1 som seeder, og 11 leechers? hva med å seede litt folkens, tar 2 dager og 16 timer i øyeblikket her å få lasta den ned.
Det er umulig å seede før man HAR noe å seede, vet du... Den ene som seeder for øyeblikket er Snæbbus-aristokrat#78, som er den som har lagt ut torrenten in the first place. Ingen andre av oss har fått lasta ned en komplett kopi ennå, og kan dermed naturlig nok ikke seede heller. ;-)
Feilfeilfeilfeilfeil, du trenger ikke å ha lastet ned hele filen for å dele;-) Du deler mens du laster ned! :-D
Opprinnelig postet av Magnum
Er for øyeblikket 32 leechers som laster fra 1 seeder, de 32 leecherne laster automatisk opp det de har fått ned og er sånn sett med på å dele. F.eks. Han som nå har fått lastet 48,1% er sammen med meg med på å dele det med de som ikke har lastet ned så mye. Men også de som har mindre enn 48,1% deler med han som har 48,1%, da det de har fått lastet ned ikke nødvendigvis er samme deler av totalen som de 48% han har. Nå ble det litt mye her, men jeg har foreløbig lagt opp 61,4% og vil komme opp på 100% om ca 10 timer, etter det vil nedlastningen for alle forhåpentligvis gå raskere.
Lenge leve "hjørnet"!
Opprinnelig postet av SveinHjalmar
Feilfeilfeilfeilfeil, du trenger ikke å ha lastet ned hele filen for å dele;-) Du deler mens du laster ned! :-D
Selvfølgelig! Men du SEEDER ikke!
En "seeder" er en som har et komplett sett med filer å dele med seg. En "leecher" er en som holder på å laste ned, og som samtidig (forhåpentligvis) deler med seg av det de hittil har fått ned til andre "peers" (som er begge deler).
I skrivende stund laster jeg selv ned fra fem peers, hvorav ingen seeder, og laster OPP til sju. Disse talla går selvfølgelig opp og ned hele tida etter hva Torrent-klienten min (og de andres) finner på å gjøre, men jeg laster hele tida ned alt jeg får (ca. mellom 50 og 75 kbit/s) og opp alt hva båndbredden min tillater. Seede skal jeg gjøre når jeg har fått ned alt, formodentlig en gang utpå natta.
Det er interessant å se at selv om ingen har rukket å laste ned den komplette pakka ennå, og den som har kommet lengst har 48,8 % (sjøl har jeg 46,5 %), så rapporterer Torrent-klienten at det finnes 1,616 komplette kopier "out there". 1,0 er selvfølgelig den ene seederen, og de 0,616 andre betyr at vi leechere sitter på tilsammen 61,6 %. En som for øyeblikket ikke har fått ned mer enn f.eks. 9,2 %, kan godt sitte på noen andre "biter" enn han/hun på 48,8 %, og klientene deres vil dele disse med hverandre uten å måtte gå om den ene stakkars seederen.
Poenget var at det ikke engang finnes noen POTENSIELLE seedere ennå - bortsett fra den opprinnelige - fordi ingen har rukket å laste ned en komplett pakke med filer. Men vi er mange (33) bortsett fra seederen som deler med oss av det vi har.
Det var dagens datatekniske leksjon, da kan vi vende tilbake til fotball - og til om noen timer å gjenoppleve en av årets hittil artigste kvelder. ;-)
Ække så farlig med hvor mange seedere det er, mye viktiger hvor mange % peer`ene dine har og hvor mange som er i svermen din ("seeder" det de har lasta ned hittill).
Synes dette var et glimrende tiltak. Forsetter du med dette i serien eller Snæbb#78? Trenger ikke dvd-filer, egentlig like greit med divx...
Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!
Ære være Plankebyen
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 23 sep 06, 18:45
Endret: 23 sep 06, 18:48
for øyeblikket har jeg fått lastet ned 51,9%, laster ned med hastighet 41kb/s og laster opp med 38kb/s, men nedlastinga er ustabil, nå er den nede i 22kb/s.. noen som vet om dette er bra, dårlig eller sånn passe??
også er internett forbinnelsen min ufattelig treg akkurat nå, tar evigheter før noe skjer når jeg er på nettsider som denne eller f-b.no, ja generelt alle nettsidene, har dette noe med nedlastingen å gjøre? har 1500 linje men...
jeg bruker forresten bit comet 0.63, noen som er bedre?
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
denialsander
Ble medlem: 06 jul 05
Lagt til: 23 sep 06, 18:59
Endret: 23 sep 06, 18:59
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
for øyeblikket har jeg fått lastet ned 51,9%, laster ned med hastighet 41kb/s og laster opp med 38kb/s, men nedlastinga er ustabil, nå er den nede i 22kb/s.. noen som vet om dette er bra, dårlig eller sånn passe??
også er internett forbinnelsen min ufattelig treg akkurat nå, tar evigheter før noe skjer når jeg er på nettsider som denne eller f-b.no, ja generelt alle nettsidene, har dette noe med nedlastingen å gjøre? har 1500 linje men...
jeg bruker forresten bit comet 0.63, noen som er bedre?
Hvis du har 1500/300-linje, vil jeg si at en upload på 38k er fint - du har maksimal utnyttelse av uploaden din. Dwnloaden din vil variere ut fra hva andre har av upload-kapasitet, samt hva du bruker PC`en til i tillegg til å kjøre torrents. Når du opplever at nedlasting av f.eks. nettsider går tregt, skyldes det sannsynligvis at du har maksimal upload.
Forsøk å sett en begrensning på f.eks 25kB/s upload og se om du merker forskjell. Hvis det går veldig bra å surfe normalt på25kB, kan du øke den gradvis, til du finner den uploadhastigheten som er ideell uten å ødelegge din surfing.
Jeg bruker Azureus og uTorrent og er happy med begge. :)
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 23 sep 06, 19:04
Endret: 23 sep 06, 19:06
takk for hjelpa, har stilt maks upload til 25kb/s nå, og da går det faktisk litt kjappere å bruke internett normalt igjen...
da gikk plutselig nedlastingen fortere også, har vært oppe i 72kb/s nå en liten tur...
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Koser meg med 2-1 målet. For et vanvittig bra løp av Brenne! Starter hele angrrepet fra egen halvdel, og kroner det med å sette ballen i maskene...
Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?
Stolt Oslo Aristokrat
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914