Trond Erik skal trene til uken
Det burde ikke være noe i veien med motivasjonen hans akkurat nå, han kunne vel godt tenke seg å spille finalen. :-D
Men jeg har ikke for store forhåpninger mht at han blir klar, knebåndsskader fikser seg ikke sjøl sånn helt uten videre.
Klareringa som forårsaka skaden var en 180 graders vridning, og vridningsskader i kneet er noe av det verste en kan få. Hvis han var heldig fikk han en alvorlig strekk, hvis han var uheldig fikk han en delvis avrivning, og da er det bare operasjon som hjelper.
Men vi finner vel ut hva som skjer med skaden hans til uka, da. Skikkelig trening med ball vil avsløre omfanget nå som kneet hans er uten betennelse.
Jeg savner Bertelsen voldsomt, jeg har ikke vært 100% fornøyd med hans erstattere. Szekeres funger nogenlunde, men framfor alt er det bortkasta å bruke Bjørkøy der.
Jeg tror jeg stemmer for Szekeres mot Stabæk, faktisk. Han er ikke på langt nær så dårlig som folk her inne vil ha det til.
---------------------------
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
må si meg enig i deg der oleberg. faktisk var han god. et bra bytte av eggen, som gjorde at vi fikk rutine når det kokte som værst. pål andré ble rimelig varm i toppen etter hvert.
---------------------------
med ffk til champions league!
Opprinnelig postet av Asgeir
Jeg savner Bertelsen voldsomt, jeg har ikke vært 100% fornøyd med hans erstattere. Szekeres funger nogenlunde, men framfor alt er det bortkasta å bruke Bjørkøy der.
Jeg tror jeg stemmer for Szekeres mot Stabæk, faktisk. Han er ikke på langt nær så dårlig som folk her inne vil ha det til.
Et talent som Bertelsen er det tross alt ikke mulig å erstatte 100%. I så fall ville denne erstatteren ha vært fast invetar på laget for lengst. Så det får vi leve med.
Szekeres er ikke en dårlig spiller, men jeg vil si at han og Czwartek er de to svakeste av de faste på laget for tiden. Eller de to mest ujevne, for å være litt mer presis. Begge er tidvis meget gode.
Hva med å bruke Christian Berg på back-plass? Han har vel gode defensive kvaliteter, og midtbanen savner jo ikke kvalitetsspillere...?
Opprinnelig postet av Patrioten
Han har bestemt seg for å gjøre et siste forsøk, fungerer det ikke, blir opperasjon. Blir spennende å følge med hvordan det går.
Hvis det er leddbåndet som er skadd, leger dette seg selv. Hvis det er korsbåndet som er skadd, må man operere. Det gjelder hvis korsbådet er totalt avrevet, hvis det er en liten rift kan det gå greit. Har selv røket både leddbåndet, korsbåndet og menisken i en og samme vending, og kan forsikre dere om at det ikke er særlig morro. Var da en litt lovende fotballspiller, nå har jeg to skruer i kneet og er ca 8 % invalid i henhold til statens tabeller. Men det er mange som har kommet tilbake etter et avrevet korsbånd, eksempel Ronaldo. Men det finnes også andre eksempel der det ikke har gått like greit, tenker da på Andreas Strand. Han har, tror jeg, røket korsbåndet ca 6-7 ganger.
Tror ikke det er altfor alvorlig med Bertelsen da han allerede trener med ball. Men hvis han må operere blir han borte en god stund. Det er leit for FFK, men mest for Bertelsen selv.
Han skal til spesialist til mandag, etter det vil det muligens komme en avklarering.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914