Radio Fredrikstad
Synes det er utrolig dagen før en semifinale i cupen og ikke engang nevne at det er kamp i morgen og ikke minst ha noe forhåndinformasjon, sier bare er det mulig.
Kanskje ikke så rart, når det bare er kvinnfolk i radioen som har null interesse for FFK.
---------------------------
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...
De suger mer og mer. Dagen etter å kommet til finalen, har de ikke klart å laget et eneste nytt intervju.
Synes det er tragisk å bare sende repriser fra i går og å lese rett fra avisen.
Ser ut til at de gjør alt for miste lyttere for tiden.
I tillegg leste hun opp saken i FB som gir direkte feilinformasjon. Det med at FFK kommer til UEFA-cupen dersom RBK kommer på topp 3 i serien. De må vinne serien for at det skal bli aktuelt. I tillegg snublet hun jo i flere ord og hadde tydeligvis ikke greie på eller interesse av det hun leste...
Sporten på Radio Fredrikstad begynner å bli en vits. Det er synd, for det var mye godt og informativt stoff der tidligere, før de gav en viss person "sparken".
Vin og blomster på bordet...
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Mener det var en somm hadde sendt en mail til Radio Fredrikstad og sagt sin mening, som hadde fått svar tilbake og at sporten skulle bli like bra som når Tobben var der.
Mener jeg leste et eller annet sted, at radioen hadde fått en ny redaktør og gjett hvor han kommer fra, jo fra Radio Moss.
Er vel ikke så rart at sporten er dårlig, for mossingene er vel missnuelige på oss
Opprinnelig postet av Costanza
Sparken? Hvem er det som har fått sparken? Etter hva jeg leste i demokraten å dømme, fikk den visse personen tilbud om jobb for samme kanal i moss - hvilket han takket nei til...... Hvis det å måtte pendle 20 minutter hver dag er det samme som å få sparken, så....I tillegg leste hun opp saken i FB som gir direkte feilinformasjon. Det med at FFK kommer til UEFA-cupen dersom RBK kommer på topp 3 i serien. De må vinne serien for at det skal bli aktuelt. I tillegg snublet hun jo i flere ord og hadde tydeligvis ikke greie på eller interesse av det hun leste...
Sporten på Radio Fredrikstad begynner å bli en vits. Det er synd, for det var mye godt og informativt stoff der tidligere, før de gav en viss person "sparken".
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914