Husk meg
Brukernavn
Passord

Spillerbørsen på hovedsiden til ffksupporter.net

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04

Lagt til: 18 sep 06, 08:59
Endret: 18 sep 06, 09:00

Som regel er jeg enig i de karakterene som settes på spillerne, og syns ffksupporter.net er flike til å gi et riktig bilde av kampen. Nå lurer jeg imidlertid på om vi så samme kamp (ffk-molde).

Å gi Tamas en 5 er helt latterlig. 2 hadde vært rett karakter for ham.

Han slår nesten konsekvent feilpasninger, selger seg flere ganger offensivt, og har noen horible klareringer med hodet.

Særlig feil blir det å gi Tamas 5, når dere samtidig gir PAC en 3er. PAC er på ingen måte min favorittspiller, men i går var han faktisk ganske god. Full kontroll på Berg-Hestad, bra med offensivt og et par gode innlegg. Hva mer kan en kreve?

Videre gir dere altså Tamas samme karakter som Ramberg, som etter min mening var banens beste, og som Raio som ble kåret til dagens FFKer. Mener dere virkelig at dette er riktig?

---------------------------

Jeg ønsker meg en 2006 sesong uten intern uro og bråk.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 18 sep 06, 09:32

Full kontroll på Berg Hestad? Samme Berg Hestad som kom alene med keeper 2 ganger etter å ha lurt Czwartek?

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 18 sep 06, 09:44
Tamas hadde riktig nok sine feilpassninger, men jeg syns faktisk han gjorde sin beste kamp i FFK-trøya i går.... selv om det ikke sier all verden, men en 5er på spillerbørsen fortjener han ikke...

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 18 sep 06, 10:00
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

Full kontroll på Berg Hestad? Samme Berg Hestad som kom alene med keeper 2 ganger etter å ha lurt Czwartek?

Enig med deg, der TgfkaFFK.  PAC vant ikke én hodeduell mot Berg Hestad heller...

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05

Lagt til: 18 sep 06, 10:23

I tillegg gjorde jo denne diouf så vondt han ville i mellom Pål og Patrik. Tamas gjorde så Ohr fikk til veldig lite syns nå jeg. At han hadde noe svake pasninger å lite bra klareringer kan jeg være enig i, men det hadde jaggu alle fire bak der.

Selv Raio hadde en del rare ting der ,men var som vanlig en fremragende duellspiller.

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 18 sep 06, 10:51

må si meg enig i spillerbørsen.

Tamas spilte helt greit, mye bedre enn jeg forventet.

Han var den nest beste i forsvaret, med mange bra avklaringer .

Det samme mente mange av de jeg sitter sammen med på hovedtribunen.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 18 sep 06, 11:50

Tamas var meget trygg defensivt, og var flink til å gå frem å bryte. At han skulle være den som tok ansvar offensivt hadde jeg ikke forventet. Jeg synes han gjorde en helt grei kamp og at 5 var riktig karakter. Jeg tror han fikk 5 i VG også. PAC derimot bør glemme denne kampen så fort som mulig.

Det er vel kanskje slik at noen har bestemt seg for at Tamas er og blir veldig dårlig. Jeg kan ikke skjønne at noen har den holdningen, men det tyder på at man ikke er villig til å akseptere at han gjør en god jobb og dermed bare må gjøre ham til syndebukk. Retorikken til enkelte brukere tyder på at de ikke vil la seg omvende særlig fort. Litt av det samme som Hoås, Toth og Kvisvik har vært offer for.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 18 sep 06, 12:06
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Tamas var meget trygg defensivt, og var flink til å gå frem å bryte. At han skulle være den som tok ansvar offensivt hadde jeg ikke forventet. Jeg synes han gjorde en helt grei kamp og at 5 var riktig karakter. Jeg tror han fikk 5 i VG også. PAC derimot bør glemme denne kampen så fort som mulig.

Det er vel kanskje slik at noen har bestemt seg for at Tamas er og blir veldig dårlig. Jeg kan ikke skjønne at noen har den holdningen, men det tyder på at man ikke er villig til å akseptere at han gjør en god jobb og dermed bare må gjøre ham til syndebukk. Retorikken til enkelte brukere tyder på at de ikke vil la seg omvende særlig fort. Litt av det samme som Hoås, Toth og Kvisvik har vært offer for.

Ikke glem den massive kritikken Brenne har fått... Toth har fått sin dose og nå sist før Molde-kampen fikk Staw gjennomgå en del også.  Det er trist å se at vi som er "supportere" slenger så utrolig mye dritt.

Tamas var gjorde en god defensiv jobb i går, men var dårlig offensivt...

I går hadde jeg den triste opplevelsen av å stå rett foran en muggen "supporter" (med plankehaugen-genser og greier) som hele kampen igjennom slengte dritt til og om samtlige spillere.  Han var så negativ (helt fra første spark på ballen) at han mente at mora hans hadde gjort en bedre jobb enn samtlige på banen.

Greit nok at ingen var spesielt gode i går, men jeg blir allikevel trist og frustrert når jeg hører sånt... I går hadde jeg ikke orken til å fortelle vedkommende at han heller burde gå hjem (han gikk uansett i god tid før kampen var slutt....), siden jeg hadde en litt dårlig dag selv...

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til: 18 sep 06, 13:06
At folk reagerer på at spillere ikke gjør jobben sin, og at treneren gjør dårlige taktiske valg er også en del av å være supporter guttær. Selvfølgelig kommer det til tider mange spontane kommentarer, og disse er ikke bra. Allikevel syntes jeg det både er bra og riktig å ha meninger om det som skjer med klubben vi elsker. Syntes det er altfor mange her inne som bare jatter med samme hva. Råder altfor mye snillisme og pjatt!

Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til: 18 sep 06, 13:31
Endret: 18 sep 06, 13:33
Hva? Skal det ikke være lov å pjatte og jatte med? Pokker, da blir nok dette mitt siste innlegg.

Ære være Plankebyen

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 18 sep 06, 14:01

Blir bare patetisk denne børsen.

Kommentar 1:

Lasse Staw = 5. Hvorfor det? Såpe på fingrene og dårlige utspill. Lyste ikke akuratt toppkeeper der i gården.

Pål Andre Czwartek = 3. Dersom Szekeres fikk 5, burde jo Pål fått 7 eller 8. Var helt klart mye bedre enn sin makker på vesntre siden, men ingen stor kamp.

Patrik Gerrbrand = 4. Burde hatt 5. Helt ok.

Tamas Szekeres = 5. Burde etter min mening ikke fått utslag på spillerbørsen. Feilplasseringer, feilpassninger, farlige avklareringer ut i feltet og klønete taklinger. Nei huff og huff. Ærlig talt tror jeg ikke denne sppilleren hadde hevet et 4-5 divisjonslag.

Raio = 5. Konge. Burde hatt 6 eller 7.

Bjørkøy = 3? Gjorde mer konstruktivt på sin korte tid, enn resten av midtbanen gjorde resten av kampen.

Ramberg = 5. OK. En del rare ting i første omgang, men spiller seg opp i andre.

Berg = 4. OK

Kvisvik = 4? Hvorfor det da? Han burde fått 3 syntes nå jeg. Ikke dagen.

Tarik = 3. Var vel den eneste trusselen FFK hadde igår.

Toth = 4. Det må vel være for å leke Maradonna da. Toth er ingen målscorer.

Stadheim = 3. OK

Vuorinen = 3. Stakkars gutt. Sprang som en vele foran der uten å få noe som helst å jobbe med. Ingen planer på det FFK gjorde, førte til at han fikk det tøft. 

kanogvetalt

Landslagsspiller

Lagt til: 18 sep 06, 14:25

Opprinnelig postet av Per Egil
Hva? Skal det ikke være lov å pjatte og jatte med? Pokker, da blir nok dette mitt siste innlegg.

Det er tale og ytringsfrihet. Alle som bygger sitt eget ego på å rakke ned på andre har lov til det. 

Tango

A-lagspiller

Lagt til: 18 sep 06, 15:50

Opprinnelig postet av Per Egil

Det er tale og ytringsfrihet. Alle som bygger sitt eget ego på å rakke ned på andre har lov til det. 

Ja takk for ytringsfriheten. Alle som bygger sitt eget ego ved å til enhver pris støtte dårlige og middelmådige spillere har også lov til det. Så kan man selvfølgelig velge det ene eller det andre. Jeg for min del syntes ikke det var noe særlig å stå å hoppe for det som skjedde ute på matta mot Molde!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 18 sep 06, 15:54
Det tilhører vel kun sjeldenhetene og knapt nok det at mange er enige om en spillerbørs. Har full forståelse for at folk har ulike oppfatninger. Det er tross alt subjektiv bedømming som ligger bak slike vurderinger, ingen som lager spillerbørs baserer seg vel på objektive kriterier? Man kan selvsagt regne ut vellykkede pasninger, headinger, taklinger, dueller, skudd osv. i prosent og bruke det som utgangspunkt... Men når alt kommer til alt så tror jeg faktisk subjektive vurderinger er det beste, forutsatt at vedkommende som skal sette spillerbørsen faktisk følger med på kampen og gjerne ser den to ganger ;)

Men det er til tider overraskende store forskjeller mellom oss, FB, VG, Dagbladet, Aftenposten osv...

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 18 sep 06, 16:01
Endret: 18 sep 06, 16:03
Jeg var mer uenig etter forrige kamp, men jeg ville nok latt Piiroja og Ramberg få karakteren over Szekeres, selv om Szekeres spilte en overraskende god kamp! Kvisvik var nå rimelig usynlig også, men resten er for så vidt greit.

Ansvarlig redaktør

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 18 sep 06, 16:12
Opprinnelig postet av oleberg

Kommentar 1:

Lasse Staw = 5. Hvorfor det? Såpe på fingrene og dårlige utspill. Lyste ikke akuratt toppkeeper der i gården.

Pål Andre Czwartek = 3. Dersom Szekeres fikk 5, burde jo Pål fått 7 eller 8. Var helt klart mye bedre enn sin makker på vesntre siden, men ingen stor kamp.

Tamas Szekeres = 5. Burde etter min mening ikke fått utslag på spillerbørsen. Feilplasseringer, feilpassninger, farlige avklareringer ut i feltet og klønete taklinger. Nei huff og huff. Ærlig talt tror jeg ikke denne sppilleren hadde hevet et 4-5 divisjonslag.

Bjørkøy = 3? Gjorde mer konstruktivt på sin korte tid, enn resten av midtbanen gjorde resten av kampen.

Berg = 4. OK

Stadheim = 3. OK

Vuorinen = 3. Stakkars gutt. Sprang som en vele foran der uten å få noe som helst å jobbe med. Ingen planer på det FFK gjorde, førte til at han fikk det tøft. 

Håper INDERLIG dette var et ironisk innlegg??? Ellers må jeg bare kondolere... At Pål var bedre enn Tamasz er direkte løgn, å si at han var myyye bedre, da vil jeg påstå du sov deg gjennom kampen, noe som igrunn er okay.. Hva gjorde Tamasz feil bak igår? Hadde stort sett stålkontroll på Hor, noen skjønnhetsfeil innimellom, men dem rette han opp selv. Pål derimot hadde ikke kontroll på seg selv engang! Vant aldri en hodeduell, lå mere og kava på bakken med beina spredd så Hestad flira mens han jogga forbi og var direkte SVAK!

Men når noen har bestemt seg for å si at Tamasz er ræva, da må han jo være det...

Jeg har sagt  stort sett hele år at Pål er vårt svake ledd, men de kampene der han har spilt bra har jeg likevel rost han for det...

Å Tarik var vel ikke engang en blek skygge av seg selv engang igår, tydelig at han var svimmel! Å når du begynner å kritisere dem for å ha gitt en 4 når du selv vil gi 3, det blir bare for dumt.....

Men som sagt, regner med det var en spøk og ironisk ment....

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 18 sep 06, 18:04
Ellers må jeg bare beklage at jeg den siste tiden ikke har hatt tid/lyst/overskudd til å begrunne børsen slik som tidligere.

Men angående Tamas Szekeres så synes jeg han var bunnsolid i 1. omgang. Da var han vår beste spiller i forsvarsfireren. Utrolig flink til å nekte rom, god i duellene og Ohr fikk alltid lite tid på seg. Taktisk bra gjennomført av Szekeres. I 1. omgang hadde han faktisk også en del gode pasninger. I samme omgang hadde Czwartek på motsatt side til dels store problemer. Flere ganger fikk Hestad og Diouf komme forbi. Virket som Czwartek slet med posisjoneringen.

Etter pause bedre Czwartek seg kanskje litt, mens Szekeres gjorde litt flere feil. Begge var dessverre svake offensivt. Klarte sjeldent eller aldri å komme til innlegg, selv når muligheten var der.

Szekeres vippet mellom 4 og 5, mens Czwartek sin 3er er rimelig klokkeklar.

Angående Kvisvik så jobbet han mye defensivt i denne kampen, men hadde også noen øyeblikk fremover hvor han viste stor spilleforståelse og pasningskvalitet. Ikke minst da han åpnet Molde sitt forsvar og spilte gjennom Ramberg i god posisjon.  En helt grei 4er til Kvisviken.

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05

Lagt til: 19 sep 06, 18:00

Kommentar 1:

Berg = 4. OK

Stadheim = 3. OK

Ser ut som dagbladet var mye enige med det som ble satt av karakterer her, Staw og Raio på rundens lag der, Og ut fra fredikstads spill i helgen så mener jeg også at disse gjorde den beste jobben. Når det gjelder Tamas så syntes jeg at også han gjorde en bra jobb. Men atTarek var en trusel må være en spøk, er kanskje en av de største fansene til Tarek,men i denne kampen var han en skygge av seg selv, noe som forklares med forkjølelse.....

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til: 19 sep 06, 19:20

Slik jeg ser det var Tamas ok eller ok minus, men ikke god.

Joda, han vinner en del dueller inne i feltet og får klarert. Men er det ingen som ser at han nesten konsekvent header ballen ut i farlig sektor (dvs området midt foran FFKs 16meter)? Det hører jo til fotballens ABC at man ikke skal klarere (klarere iform av å få ballen unna uten å sikte på noen konkret medspiller). Han tok forsåvidt også ansvar offensivt, men er det ingen som la merke til at når vi fikk kontringer imot var det ofte fordi Tamas var langt fremme, slo en dårlig pasing og plutselig var vi i undertall bakover? Men akkurat Stian Ohr fikk vel ikke til så mye? Så i duellen mot Ohr fortjener han noen rosende ord.

Er en grunn til at jeg kaller meg A.Scheie og ikke D.Wathne....

God bedring, Dagfinn!

oleberg

Landslagsspiller

Lagt til: 20 sep 06, 08:43
Opprinnelig postet av A.Scheie

Slik jeg ser det var Tamas ok eller ok minus, men ikke god.

Joda, han vinner en del dueller inne i feltet og får klarert. Men er det ingen som ser at han nesten konsekvent header ballen ut i farlig sektor (dvs området midt foran FFKs 16meter)? Det hører jo til fotballens ABC at man ikke skal klarere (klarere iform av å få ballen unna uten å sikte på noen konkret medspiller). Han tok forsåvidt også ansvar offensivt, men er det ingen som la merke til at når vi fikk kontringer imot var det ofte fordi Tamas var langt fremme, slo en dårlig pasing og plutselig var vi i undertall bakover? Men akkurat Stian Ohr fikk vel ikke til så mye? Så i duellen mot Ohr fortjener han noen rosende ord.

Det er akkuratt derfor jeg sier at Tamas rett og slett ikke er bra for FFK.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Lagt til: 20 sep 06, 11:00

Jeg mener du tar feil. Man får ikke bedre spillere enn Tamas til å sitte på benken i FFK. Han ble hentet som et alternativ i forsvaret i tilfelle skader og karantener. Hva forventer du da? At han skal dominere kampene?

oleberg

Landslagsspiller

Lagt til: 20 sep 06, 11:30

Jeg mener du tar feil. Man får ikke bedre spillere enn Tamas til å sitte på benken i FFK. Han ble hentet som et alternativ i forsvaret i tilfelle skader og karantener. Hva forventer du da? At han skal dominere kampene?

Jeg forventer av en tippeligaspiller at han skal:

- Dempe baller og slå riktige passninger til medspillere

- Klarere innlegg og passninger inn i 16 meteren ut over dørlinja, sidelinja eller ut av farlig sone.

- Holde forsvarslinja, og komme hurtig opp i angripende spillere og presse dem slik at de må slå støtte pasninger, eller ikke klarer å komme seg til innlegg eller skudd

Tango

A-lagspiller

Lagt til: 20 sep 06, 12:14

Jeg forventer av en tippeligaspiller at han skal:

- Dempe baller og slå riktige passninger til medspillere

- Klarere innlegg og passninger inn i 16 meteren ut over dørlinja, sidelinja eller ut av farlig sone.

- Holde forsvarslinja, og komme hurtig opp i angripende spillere og presse dem slik at de må slå støtte pasninger, eller ikke klarer å komme seg til innlegg eller skudd

- Klare å stokke beina slik at de ikke blir slått tunnel på fra corner

kanogvetalt

Landslagsspiller

Lagt til: 20 sep 06, 14:30
Var det Tamas som hadde skyld i Molde sin scoring. Må vel være passe skrudd for å mene det.

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 20 sep 06, 14:40
Liker man ikke Tamasz, så mener man det var hans skyld... Man bør ikke ta i betraktning at han ikke ser ballen før den er mellom beina hans... Det ville jo vært dumt

Tango

A-lagspiller

Lagt til: 20 sep 06, 17:02
Hehe...bare påpeker at at ballen gikk mellom beina på en fomlende forsvarsspiller jeg...var ingen bombe at det var Tamas da for å si det sånn..

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 20 sep 06, 17:21
Endret: 20 sep 06, 17:23
Gå på fxt.no,og se målet til Hoset en gang til... Hoset legger ballen høyt inn(ikke langs bakken slik noen påpeker, men ballen treffer bakken inni mål) mange som skulle hatt kjeft der, så blantannet et Pål Andre sto og ikke gjorde noe, Patrick som bomma på ballen, og Szekeres som kom litt sent inn.. Når ballen gikk mellom beina hans, så var det allerede mål, syntes jeg at jeg ser da men... Men jeg syntes Tamas var bedre på søndag, og var en av FFKs beste...

God bedring Dagfinn Enerly

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914