Husk meg
Brukernavn
Passord

Spillerbørsen på hovedsiden til ffksupporter.net

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 20 sep 06, 11:00

Jeg mener du tar feil. Man får ikke bedre spillere enn Tamas til å sitte på benken i FFK. Han ble hentet som et alternativ i forsvaret i tilfelle skader og karantener. Hva forventer du da? At han skal dominere kampene?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 20 sep 06, 11:30
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Jeg mener du tar feil. Man får ikke bedre spillere enn Tamas til å sitte på benken i FFK. Han ble hentet som et alternativ i forsvaret i tilfelle skader og karantener. Hva forventer du da? At han skal dominere kampene?

Jeg forventer av en tippeligaspiller at han skal:

- Dempe baller og slå riktige passninger til medspillere

- Klarere innlegg og passninger inn i 16 meteren ut over dørlinja, sidelinja eller ut av farlig sone.

- Holde forsvarslinja, og komme hurtig opp i angripende spillere og presse dem slik at de må slå støtte pasninger, eller ikke klarer å komme seg til innlegg eller skudd

Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til: 20 sep 06, 12:14
Opprinnelig postet av oleberg
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Jeg forventer av en tippeligaspiller at han skal:

- Dempe baller og slå riktige passninger til medspillere

- Klarere innlegg og passninger inn i 16 meteren ut over dørlinja, sidelinja eller ut av farlig sone.

- Holde forsvarslinja, og komme hurtig opp i angripende spillere og presse dem slik at de må slå støtte pasninger, eller ikke klarer å komme seg til innlegg eller skudd

- Klare å stokke beina slik at de ikke blir slått tunnel på fra corner

Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 20 sep 06, 14:30
Var det Tamas som hadde skyld i Molde sin scoring. Må vel være passe skrudd for å mene det.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 20 sep 06, 14:40
Liker man ikke Tamasz, så mener man det var hans skyld... Man bør ikke ta i betraktning at han ikke ser ballen før den er mellom beina hans... Det ville jo vært dumt

Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til: 20 sep 06, 17:02
Hehe...bare påpeker at at ballen gikk mellom beina på en fomlende forsvarsspiller jeg...var ingen bombe at det var Tamas da for å si det sånn..

Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 20 sep 06, 17:21
Endret: 20 sep 06, 17:23
Gå på fxt.no,og se målet til Hoset en gang til... Hoset legger ballen høyt inn(ikke langs bakken slik noen påpeker, men ballen treffer bakken inni mål) mange som skulle hatt kjeft der, så blantannet et Pål Andre sto og ikke gjorde noe, Patrick som bomma på ballen, og Szekeres som kom litt sent inn.. Når ballen gikk mellom beina hans, så var det allerede mål, syntes jeg at jeg ser da men... Men jeg syntes Tamas var bedre på søndag, og var en av FFKs beste...

God bedring Dagfinn Enerly

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914