Spillerbørsen på hovedsiden til ffksupporter.net
Jeg mener du tar feil. Man får ikke bedre spillere enn Tamas til å sitte på benken i FFK. Han ble hentet som et alternativ i forsvaret i tilfelle skader og karantener. Hva forventer du da? At han skal dominere kampene?
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Jeg mener du tar feil. Man får ikke bedre spillere enn Tamas til å sitte på benken i FFK. Han ble hentet som et alternativ i forsvaret i tilfelle skader og karantener. Hva forventer du da? At han skal dominere kampene?
Jeg forventer av en tippeligaspiller at han skal:
- Dempe baller og slå riktige passninger til medspillere
- Klarere innlegg og passninger inn i 16 meteren ut over dørlinja, sidelinja eller ut av farlig sone.
- Holde forsvarslinja, og komme hurtig opp i angripende spillere og presse dem slik at de må slå støtte pasninger, eller ikke klarer å komme seg til innlegg eller skudd
Opprinnelig postet av oleberg
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Jeg forventer av en tippeligaspiller at han skal:
- Dempe baller og slå riktige passninger til medspillere
- Klarere innlegg og passninger inn i 16 meteren ut over dørlinja, sidelinja eller ut av farlig sone.
- Holde forsvarslinja, og komme hurtig opp i angripende spillere og presse dem slik at de må slå støtte pasninger, eller ikke klarer å komme seg til innlegg eller skudd
- Klare å stokke beina slik at de ikke blir slått tunnel på fra corner
Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?
God bedring Dagfinn Enerly
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914