Eventuell Cupfinale
Det er vel slik at de med sesongkort har førsterett til billettene, tror jeg. De fleste billettene til cupfinalen blir fordelt mellom alle klubbene under NFF og sponsorer. Vanligvis er det vel bare ca 7-8000 billetter som blir fordelt mellom supporterne til de spillende klubbene. Det betyr at vi vil få mer enn 50% av disse 7-8000 billettene hvis vi møter Sandefjord (fordi de har et lavere gjsnitt enn oss på hjemmebane), mens vi vil få mindre enn 50% av disse billettene hvis vi møter RBK..... Hvordan FFK fordeler ut sine billetter er uvisst, men de med sesongkort er i hvertfall lovet cupfinale billett av FFK. Det betyr at det kan bli svært få billetter igjen til allmenheten.... Her blir det nok kontakter og svartebørs som gjelder hvis vi skulle være så heldige at FFK vinner på onsdag.....
PS! Jeg er litt usikker på antall billetter som de spillenede klubbene får, men mener å huske at antallet (totalt) ligger mellom 7-8000stk. Noen som kan bekrefte dette?
---------------------------
Varme tanker til Dagfinn Enerly....
Opprinnelig postet av fidq
Det er vel slik at de med sesongkort har førsterett til billettene, tror jeg. De fleste billettene til cupfinalen blir fordelt mellom alle klubbene under NFF og sponsorer. Vanligvis er det vel bare ca 7-8000 billetter som blir fordelt mellom supporterne til de spillende klubbene. Det betyr at vi vil få mer enn 50% av disse 7-8000 billettene hvis vi møter Sandefjord (fordi de har et lavere gjsnitt enn oss på hjemmebane), mens vi vil få mindre enn 50% av disse billettene hvis vi møter RBK..... Hvordan FFK fordeler ut sine billetter er uvisst, men de med sesongkort er i hvertfall lovet cupfinale billett av FFK. Det betyr at det kan bli svært få billetter igjen til allmenheten.... Her blir det nok kontakter og svartebørs som gjelder hvis vi skulle være så heldige at FFK vinner på onsdag.....
PS! Jeg er litt usikker på antall billetter som de spillenede klubbene får, men mener å huske at antallet (totalt) ligger mellom 7-8000stk. Noen som kan bekrefte dette?
7000-8000 bill hver ja stemer litt bedre i fjord fikk klubbene 10.000 hver håper det er tilfelle i år også
Er det noen som klarer det er det du D
Opprinnelig postet av ffkerkonge
Opprinnelig postet av fidq
7000-8000 bill hver ja stemer litt bedre i fjord fikk klubbene 10.000 hver håper det er tilfelle i år også
Nå driver du og tuller vel ?? At hver av klubbene fikk 10.000 i fjor tviler jeg sterkt på. Da hadde det blitt ca. 5000 til øvrigheta. Hvis jeg ikke tar helt feil så blir det vel ikke mer enn halvparten av billettene som går til de respektive klubbene. Så si hvis vi møter RBK så får RBK 7000 og vi 5000, og omvendt hvis vi møter Sandefjord. Sånn har jeg forstått det i hvertfall.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Nå driver du og tuller vel ?? At hver av klubbene fikk 10.000 i fjor tviler jeg sterkt på. Da hadde det blitt ca. 5000 til øvrigheta. Hvis jeg ikke tar helt feil så blir det vel ikke mer enn halvparten av billettene som går til de respektive klubbene. Så si hvis vi møter RBK så får RBK 7000 og vi 5000, og omvendt hvis vi møter Sandefjord. Sånn har jeg forstått det i hvertfall.
Ifjor fikk Lillestrøm 6294 billetter, mens Molde fikk 5706 billetter. (12000 tilsammen)
Så talla dine er nok ikke så ille gæli dem, Rune.
Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!
- Martin Unneberg, medlem nr. 1065, syngende supporter, og ikke-liker av ikke-syngende supportere.
Jeg skal ha billett til den finalen, om det så er det siste jeg gjør.
I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!
Opprinnelig postet av Martin_
Faen, da skal jeg ta meg fri fra skolen for å stelle meg utafor Aristokraten klokka seks om morgenen. Det er ikke vært år FFK kommer til cupfinalen, kan man si.
Deilig å ha sesongkort Martin
Svensk Magi
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Opprinnelig postet av Olavesen
Ja, jeg overnatter gjerne o sovepose og jeg, bare det blir noen biletter igjen til oss uten sesongkort i det hele tatt...
håper de uten sesongkort får problemer med å få bill jeg hehe .. for da blir det vel flere som kjøper sesongkort neste år
Er det noen som klarer det er det du D
Opprinnelig postet av Olavesen
Noen som vet noe om bilettsalget til en eventuell cupfinale?
Eventuell cupfinale? hva er det for slags overpessimistisk holdning? Selvfølgelig skal vi til cupfinale, bare å få noen til å kjøpe billetter for deg, evt. kjøpe på nett om mulig...
2006: CL, RL, "the double"...
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Det er jo regelrett skandaløst at cupfinalen spilles mellom to lag hvor halvparten av billettene er gitt bort til intetanende folk som ikke har noe forhold til noen av lagene. Tenk, her finnes det supportere som kanskje har heiet FFK frem til finale igjennom samtlige runder, så får de ikke billett, mens ei kontorrotte hos Telenor som aldri har sett en fotballkamp brått får en cupfinalebillett i hånda av sjefen. Det hadde i grunn være greit nok om Ullevaal tok 60 000 og vi aldri hadde kunne fylle opp den alene med fotballsupportere, men når vi har den lille stadion som vi har, så burde majoriteten av tislkuerne være folk tilknyttet en av cupfinalelagene.
Jeg blir regelrett kvalm av tanken på at jeg kan bli sittende hjemme uten cupfinalebillett (sikker mange flere der ute som fortjener den mer enn meg også), mens en eller annen femikladd sitter på min plass på Ullevaal og snakker med en kompis på mobilen igjennom halve kampen og drar i pausen fordi det var så kjedelig med fotball og han heller vil hjem og se på Hotel Cæsar...
Det ser kanskje ille ut med det som nå har skjedd med sykdom hos viktige spillere, men for faen! Jeg har trua på Guttane, og jeg har trua på at de elleve som starter kampen legger hjertet og sjela si i det arbeidet som må til for å ta klubben vi elsker så høyt til Ullevaal for å jakte sitt ellevte Cupgull.
Men hvis vi får se en like laber innsats i semifinalen (Fy faen, vi er i semifinalen! Får ståpels.) som i Enga- og Moldekampen, da kan spillerne likegodt pakke sakene og finne seg en ny klubb etter min mening.
En gud - En hånd - En Mihály Tóth!
*FFK mot Cupgull nr. 11*
Opprinnelig postet av Patrioten
Det med skadene synes jeg det lyser taktikk lang veiFår inderlig håpe du har rett. Med Tarik, Jona, Simen, Raymond og Berti ute, tror jeg vi kan se laaangt etter cup finale.
Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914