Ingenting?
Ingen bombastiske påstander? Kontroversielle meninger? Personangrep? Rykter?
Og vi er midt i sesongen. Som jeg gruer meg til november.
EDIT: ser ut som det eneste vi har å snakke om i dag er gamle Stjernen-kamper.
---------------------------
Ære være Plankebyen
Men for å vinkle det mot FFK så tittet jeg innom www.vpn.no tidligere og der hadde de nok en gang et morsomt banner, selv om det er mot oss de sparker.
Stolt Oslo Aristokrat
Opprinnelig postet av JipJap
så, det eneste du har å bidra med er at vi ikke snakker om noe spessielt?
Ja, det er vel en grei oppsummering. I tillegg til at jeg kjeder meg og har et over middels behov for å fortelle hele verden akkurat det.
Også skulle jeg ønske at det var søndag klokken 19.50, vi akkurat hadde slått Molde 4-1, og Viking, Tromsø, Ham-Kam og Sandefjord hadde tapt.
Ære være Plankebyen
Ok Per-Egil, deler ditt håp og ønske ang. søndagen iallefall når det gjelder FFK-Molde, Tromsø og Sandefjord.
Ønsker Molde & Tromsø ned og Sandefjord på kvalikk ( de slår evt Bodø-Glimt)
Opp Godset og AAFK.
lengste reise til bortekamp blir da Trondheim.
For å slenge ut noe som jeg vet provoserer mange, men koste meg over alle de flotte kritkene til Marcus i helga.
Koste meg også over at Roger R fikk bra kritikk i Sverige.
Ellers håper jeg selvsagt at det kommer flere kvalitetsspillere til FFK etter denne sesongen.
Trenger helst 2 til bak , en høyreback og en altmuligmann som holder bra nivå.
Szerkes bør lide samme skjebne som Lindstrøm.
Trenger en kvalitetsspiss til.
Har ikke trua på Johansson fra Island han som man ikke var sikre på var proff eller hva, men likevel betalte 2 mill. for.
Mener også at Toth ikke holder mål og at Hoås ikke viser sitt potesiale.
Midtbanen tja, vil vente å se på hva Stadheim tilfører FFK før jeg sier noe .
Her skulle det vel være noe for enhver og henge seg opp i.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Artig å få til en dugelig tråd uten å ha noe å skrive om
Er usikker på om vi slår Molde neste kamp. Litt provoserende å lire av meg kanskje, men det som knekker ffk i år er aggressivitet og fysisk spill. Det tror jeg er nettopp det Molde kommer til å varte opp med. Det blir nok en meget spennende høst igjen.
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
Først Paco , jeg håper at Vuorinnen kan bli den spissen vi har ventet på siden............, men FFK trenger styrket konkurranse om plassen. Toth /Hoås over og ut. Toth "over the hill" Hoås ser ut til å fortsatt ut til å lide av det samme som Hornseth. For store i egne øyne.
Så generelt:
Skuldrene er alltid avslappet når det gjelder mitt fohold til fotball og FFk, det er jo egentlig bare en del av vårt kulturbilde.
Derfor synes jeg det er på sin plass at "Fjøra" og Pr-guruen i Stabæk setter fotballtrener ( og dermed også fotballspillere) i rett perspektiv. DE må slutte å sutre, gå i seg sjøl og se verden og yrkeslivet utenfor sine skjermete enemerker.
Setter selvsagt ting på spissen i håp om reaksjoner fra de som fortsatt har sine "gudebilder" over senga eller på sine T-skjorter.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914