Husk meg
Brukernavn
Passord

Folk som går før kampen er slutt...

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til: 14 sep 06, 11:30
Opprinnelig postet av Asgeir
Jeg husker ikke hvem som sa det: "Klanen står for den oppblåste folkeligheten, den typen folkelighet som alltid ender opp i Fremskrittspartiet." ;-)

Hva slags folkelighet står Plankehaugen for?

---------------------------

Ære være Plankebyen

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 19 sep 06, 00:42
Opprinnelig postet av Per Egil
Opprinnelig postet av Asgeir
Jeg husker ikke hvem som sa det: "Klanen står for den oppblåste folkeligheten, den typen folkelighet som alltid ender opp i Fremskrittspartiet." ;-)

Hva slags folkelighet står Plankehaugen for?

Så vidt jeg vet håner vi ikke supportere fordi de er bønder, eller byfolk, for den saks skyld. Det er ei heller spotting av bortefans utafor stadion etter kamp når vi har vunnet. Så vidt jeg vet er det så og si ingen interesse for at noe skal hate oss. Klanen har også tung historie som rasister, og dette er noe som overhodet ikke forekommer i hævven.

Vi snakker altså om en folkelighet som er betydelig nærmere folkeskikk enn det tullet som klanen holder på med. Eller rettere sagt "elementer av klanen", for det finnes jo meget hyggelige folk der og.

Jeg håper inderlig at plankehaugen er mer opptatt av egen prestasjon på og utafor banen enn det klanen er.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 19 sep 06, 00:50

Folk som stikker av før kampen er slutt er en uting! dårlig oppførsel!

Og til dere som sitter over muren på felt "b", når PH synger reis opp, så skal vi reise oss opp, ikke sitte å klage på se som reiser seg!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914