Almeyda
Hva med denne falmede stjernen?
Husker navnet, men ikke så mye av spilleren. Er dette en defensivt midtbaneanker, eller er jeg på bærtur nå?
Er i grunn veldig skeptisk til slike spillere, vi har jo sett hva Nyarko utrettet i Start, han skulle jo være så utrolig god. Samtidig som vi alle vet hvordan Uwe Rösler tok Tippeligaen med storm som "avdanket stjerne".
Er i grunn veldig skeptisk til slike spillere, vi har jo sett hva Nyarko utrettet i Start, han skulle jo være så utrolig god. Samtidig som vi alle vet hvordan Uwe Rösler tok Tippeligaen med storm som "avdanket stjerne".
Han VAR jo en fantastisk god fotballspiller hvert fall. Ble ganske overrasket av å lese at han kunne tenke seg å spille i Skandinavia. Spørsmålet er hvordan hans mer kontinentale spillestil vil passe i den fysisk tøffe norske serien (selv om han forsåvidt er en ganske fysisk god spiller selv, for ikke å si råtass). Jeg hadde gjerne sett han i FFK. Dette må jo i utgangspunktet bli TLs største profil om han skriver under for en klubb, aldri har vel en så merritert fotballspiller spilt i TL? Han er jo også veldig mye større enn Alex Nyarko. Og ja, Almeyda er defensiv midtbanespiller...
Men egentlig så synes jeg denne nyheten er såpass merkelig at jeg ikke kan unngå å være veldig skeptisk...
Men egentlig så synes jeg denne nyheten er såpass merkelig at jeg ikke kan unngå å være veldig skeptisk...
La gutten avslutte karrieren i Fredrikstad. Han ville være tidenes største spiller i Norsk Tippeliga. Og ingenting er som en motivert knallspiller (hvis han er det da) Men spørsmålet er vel penger!?
---------------------------
"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen
"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen
tidenes største spiller i Tippeligaen er Edu,kommer il og bli en av europas beste spillere,er en nytelse og se en spiller av slikt kaliber i norge
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914