FFK - Molde
Skulle nok vært gult til Raymond der.
---------------------------
Fredd
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Han moldenseren som kommenterer kampen er helt utrolig kvalm og partisk. Han har nå gnåla om guds hånd sikkert 10 ganger innmellom moldeskryten.
Nå begynner han å hyle om gule kort til FFK-spillerne også. Herregud for en tulling.
Vi lever farlig nå!
Føler meg ikke sikker før kampen er over...
Kan vi ikke bare score!!!
Nå fikk Kvisvik gult kort også
Fredd
Sinnsykt stor sjanse for molde nå!!! Vi må skjerpe oss!!!
Detta går ikke stort lenger
hvorfor gi bort cornere hvert 3 minutt for svarte!!!
idioter altså, er jo voldsomt fortjent men irriterende uansett, måtte bare skje.
ffk er jo ikke på banen, bare måker ballen rundt uten noen mening.
Canal Digital kan dra til helvette - De skal ikke ha patriotiske kommentatorer. Tydelig Modepatriot denne komentatoren..
tipp på VM-s beste lag og spiller.....
jaja, ett poeng.
Ikke bra nok, men vi var ikke gode idag..
Må skjerpe oss mot start på onsdag
Urk...Szekeres skulle vel klart å klarere 1-1 scoringa? Hadde han stått rolig hadde den gått ut, men han klarer å rote den inn isteden.
Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!
Ja, ja. I dag er det for en gangs skyld vår tur til å takke dommern for poeng. Surt at det ikke ble 3 poeng, men. Får håpe Brann gruser Sandefjord. Ikke den beste prestasjonen jeg har sett av guttane, håpe de reiser seg så det synger til onsdag!
2006: CL, RL, "the double"...
Var rett og slett fæl kamp å sitte å se på. Få som var oppe på pari i dag. Syntes Ramberg var god, men burde satt 2-1.
Kvisvik kan skamme seg, fy faen så dårlig han var i dag.
Men værst av alt var kommentator Hammerø! I er moldenser! og I heier på Molde.
Fy faen for jævla kødd. Heia Tv2!
Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?
årets underdrivelse, må være det verste jeg har sett på lange tider.
frykter for hva som kommer til å skje om de ikke skjerper seg mye og det brennkvikt.
[quote=torkr][quote=DrDRE Ikke den beste prestasjonen jeg har sett av guttane, håpe de reiser seg så det synger til onsdag![/quote]
årets underdrivelse, må være det verste jeg har sett på lange tider.
frykter for hva som kommer til å skje om de ikke skjerper seg mye og det brennkvikt.[/quote]
Helt enig. Dårligste jeg har sett på evigheter. Bjørkøy er meget viktig, det fikk vi se i dag. Midtbanen faller jo helt sammen etter han går ut.
Fredd
Men Hammerø ødela kampen mer enn et dårlig FFK. Aldri vært borte i en mer partisk og evigsutrende kommentator.
Ansvarlig redaktør
Var det noen som var skeptiske ovenfor Lasse? Såfall er det bare å spise i seg ordene. Kjempe kamp, det sa til og med kommentatoren fra Molde=) Kunne kanskje tatt målet, selv om det var mange folk der?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914