simen eller tarik?
---------------------------
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av Husgutt
ifølge Eggen blir en av disse benka... men hvem? lurer faktisk på om jeg ville benka tarik og brukt han som joker i 2.. ramberg er visst bankers.. hemm.. jaja.
Jeg tror Eggen vil satse på å slå Vålerenga med en sterk midtbane, og da velger han Simen og bruker Tarek som joker.
FFK på toppen i 2006
Vil nok velge Tarik!
Alle ville jo ha Bjørkøy på midtbanen, og vi bør bruke han der..
Tarik er en bedre høyrekant og skaper mere fra den plassen!
Og Bjørkøy har vist hvor iktig han er på midten!
Håper Brenne kommer inn for Ramberg utover i kampen!!
Siden jeg helst vil ha Bjørkøy på midtbanen, så ville jeg valgt Tarik fra start. Selv om jeg egentlig ville hatt Bjørkøy og Brenne som indreløpere og Tarik på kanten. Men da måtte i så fall Ramberg ut...
Så på dagens trening, og det er mye som tyder på at Tarik starter på benken mot Enga. Han spilte ikke på "førstelaget" i spillsekvensen..
Ære være Fredrikstad
(leste forresten på fxt at hornseth kun er på lån til Nybergsund, er dette riktig?)
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Opprinnelig postet av Snæbbis
(leste forresten på fxt at hornseth kun er på lån til Nybergsund, er dette riktig?)
Det er godt mulig, men han er vel uansett ferdig i FFK siden kontrakta hans går ut etter denne sesongen.
Opprinnelig postet av Snæbbis
Hornseth er ferdig i FFK. Tronseth og Wiig derimot er utlånt.
Er for øvrig enig i at det er tull å endre et lag som har fungert så godt i det siste. Ved å sette ut og rokkere om på plassene til Bjørkøy og Tarik risikerer man at flyten forsvinner. Jeg skjønner godt at det er trist at man ikke har plass til Brenne, men man kan da ikke flytte rundt på resten av laget for å få plass til ham. La ham erstatte Ramberg eller Bjørkøy, og la resten som ikke har spilt seg ut av laget få spille i posisjonen de er vant med.
Ansvarlig redaktør
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Husgutt
ifølge Eggen blir en av disse benka... men hvem? lurer faktisk på om jeg ville benka tarik og brukt han som joker i 2.. ramberg er visst bankers.. hemm.. jaja.
Jeg tror Eggen vil satse på å slå Vålerenga med en sterk midtbane, og da velger han Simen og bruker Tarek som joker.
Du har helt riktig
Agim i A-stallen, Simen spiller mot VIF
Agim Shabani blir fra mandag offisielt tatt opp i FFKs A-tropp. Mot Vålerenga i morgen starter Simen Brenne på midtbanen. Det betyr at Tarik Elyounoussi blir en joker på benken, dette i følge www.fredrikstadfk.no/default.asp
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
For øvrig enda mer artig at fredrikstadfk.no begynner å produsere noen interessante nyheter. Potensialet for den siden er enormt. Nyheter rundt klubben burde komme der først, og ikke på f-b.no, så jeg håper inderlig de fortsetter den gode trenden.
Om valget av midtbane og høyrekant er lurt eller ei får vi ikke svar på før etter kampen mot Vålerenga. Tydelig at eggen vil ha et løpsterkt lag, men jeg er skeptisk til å sette Tarik på benken.
Ansvarlig redaktør
Opprinnelig postet av Holters
Det har jo gått rykter om at Shabani var nærmere A-laget enn Magnusen, så dette kom ikke akkurat overraskende. Moro for ham, og moro at vi stadig får flere lokale, unggutter opp i A-stallen!
For øvrig enda mer artig at fredrikstadfk.no begynner å produsere noen interessante nyheter. Potensialet for den siden er enormt. Nyheter rundt klubben burde komme der først, og ikke på f-b.no, så jeg håper inderlig de fortsetter den gode trenden.
Om valget av midtbane og høyrekant er lurt eller ei får vi ikke svar på før etter kampen mot Vålerenga. Tydelig at eggen vil ha et løpsterkt lag, men jeg er skeptisk til å sette Tarik på benken.
Jeg er enig med deg Holters, siden begynner å ligne noe nå. Synes forrøvrig FB og Radio Fredrikstad har tapt seg i det siste med nyheter om FFK.
Skjønner heller ikke hvorfor Tarik er blitt vraket, lukter defensivt lang vei av denne starte 11.
Skulle bare ønske at de kunne oppdatere spillerstall-siden...
Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?
Er ikke også Wiig ferdig i FFK på lik linje med hornseth?
Går ikke kontrakta hans ut etter denne sesongen?
jorhan
Men jeg vil ikke ha bjørkøy på høyrekanten.. skjønner ikke hvorfor han ikke benker ramberg i stedet... argh.
forresten, ang fxt, står at Steinardo gikk til byåsen, er han ikke i Lisleby a?
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av JJunior
Er ikke også Wiig ferdig i FFK på lik linje med hornseth?
Går ikke kontrakta hans ut etter denne sesongen?
Ser ut som om at du har delvis rett ja, dvs at Wiig er lånt ut resten av sesongen samtidig som at kontrakten hans med FFK går ut. Hornseth og Blixt derimot er fristilt, så helt det samme blir det ikke.
Ansvarlig redaktør
Det har jo gått rykter om at Shabani var nærmere A-laget enn Magnusen, så dette kom ikke akkurat overraskende. Moro for ham, og moro at vi stadig får flere lokale, unggutter opp i A-stallen!
Jeg er ikke sikker på at dette betyr 4-3-3.
Eggen vil ha en sterk midtbane, og derfor tror jeg vi kommer til å spille slik vi gjorde mot Lillestrøm på Åråsen. Det vil si et 4-4-1-1, med Torh helt på topp og med Kvisvik litt bak ham.
Minst en av våre midtbanespillere kommer nok til å løpe seg tomme i løpet av kampen og da er det betryggende og ha en superreserve på benken i Anders Stadheim..
Tarek vil helt sikkert også komme inn som en joker i 2. omgang og først da kommer vi til å legge om til vårt normale 4-3-3 system, tror jeg.
FFK på toppen i 2006
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914