Husk meg
Brukernavn
Passord

simen eller tarik?

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 10 sep 06, 23:22

Idag var da Simen en av de som prøvde og skapte en god del?? Presterte han dårlig i forhold til andre idag??? Stakkars dere som synes det Nei, ut med Ramberg å inn med Tarik, eller kjør Ramberg ned på plassen til Berg og Tarik inn for ham!

Å dere som mener Brenne bremser og tar mange snurringer, mista tellinga til Berg på 20 idag trur jeg, enda han hadde kantspillere med ufattelig mange ganger som han ikke brukte! Rev nesten av meg håret

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 10 sep 06, 23:27

Tarik på siden framme. Bjørkøy istenfor Berg.

Dersom Bjørkøy også klarer venstrebacken bør han ta den neste kamp.

Berg ut , Ramberg , Stadheim Og Brenne på midtbanen.

Håper "Heavy" inn ut med Toth.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03

Lagt til: 11 sep 06, 13:45
Heh, de som ikke ser at Simen faktisk er blant de som forsøker i kampen mot VIF bør vel lukke opp øya. Jobbing før straffa, skuddet i krysset. Og temaet Tarik eller Simen er etter min mening ganske dødfødt. Det er andre som skal ut for å få plass til Tarik i så fall. Synes ikke Berg var så god i går, bidrar ihvertfall lite offensivt når han bryter. Gang på gang unnlater han å spre ball til kanter med kilometer å løpe på. Det er stort sett en spiller som virkelig presterer om dagen, og det er kaptein Jonna. Jobber, løper, river og sliter. Han er et alternativ på back for en Tamas som absolutt ikke fungerte der, men da mister vi mye av hans styrker offensivt. Foreslår å prøve Gerrbrand på back. Så kan Berg gå inn som stopper. Shaban/Staw PAC Rajo Berg Gerrbrand Jonna Tarik Brenne Kvisvik Vourionen MacDonald/Hoås Altså er det Ramberg som må vike. Gjør ofte mye bra på sitt beste, men er etter min mening en av de som varierer mest i prestasjon på midten. MacDonald vil jeg evt. se fordi han har fart og det uventede. Veit ikke noe om hans form dog. Toth får til får lite mtp på avslutninger, og sjansene han får blir for ufarlige. Kan kanskje fungere som en ballvinner for en passende makker, men ikke aleine som i går.

math

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til: 11 sep 06, 13:48
Christian Berg som midtstopper? Fresk tanke, men lite trolig. Shabani er vel den mest aktuelle i så fall.

Ære være Plankebyen

math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03

Lagt til: 11 sep 06, 13:51
Mulig, problemet er uansett backen som Tamas ikke fikser at all.

math

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til: 11 sep 06, 13:54
Opprinnelig postet av math
Mulig, problemet er uansett backen som Tamas ikke fikser at all.

Det er jeg helt enig med deg i.

Ære være Plankebyen

ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06

Lagt til: 11 sep 06, 19:54

Jeg er enig, men uenig i påstandene om Brenne. Ja, han er god på sitt beste. Og ja, han gjorde mye bra i går med tanke på straffe og skudd. MEN situasjonen anngående Brenne går vel på det deffensive arbeidet, ikke på hva han gjør offensivt. Derfor mener jeg det ville vært bedre med en spiller med større deffensiv drivkraft på midten, og tarik forran.  Stadheim overrasket meg voldsomt i går, og bør også være en plass verdig! Morsomt med konkuransse så det holder

Som MacDonald fan likte jeg også å leke med tanken med han på topp sammen med Vuorinen

Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 11 sep 06, 20:10
Nå er det alle mann til pumpene; Vi må vinne kamper, og da er det ikke tiden for å starte med en spiller som MacDonald (han har fint lite spilletid i Tippeligaen i år). Utrolig at Eggen ikke kjører med det samme laget som slo Start og VIF. Forandre på en samspilt lag som er i medgang er idioti. Samhandling og godfot rett ut av vinduet.

Any given sunday

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 11 sep 06, 20:47

Greit at Brenne var ok i går , det syntes også jeg. Men man så med en gang at det ikke var samme driv over midtbanen.

Det kollektive spillet var ikke det samme, jeg er enig med de som sier at det var dumt å endre på en formasjon og midtbane.  Det hjelper ikke da at Brenne er bedre enn de fleste når totaliteten blir dårligere.

Det er jo bevist for lenge siden at vi ikke har den mest taktiske smarte treneren.  Hvorfor endre på et lag som er i flytsonen når man ikke må, helt totalt uforståelig.

Hvorfor ikke bære målmannen ut av banen umiddelbart  etter skaden??????????, er det noen annet enn hodet de bruker til å tenke med på benken.

Når Tarik kom inn fikk vi en helt annen dimensjon i angrepet .

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 11 sep 06, 21:21
Endret: 11 sep 06, 21:26
Spørsmålet bør da jaggu ikke være "Simen eller Tarik". Sett ut Ramberg. Han er den som varierer mest i prestasjonene og generelt presterer han litt under pari. Jeg er heller ikke så overbevist om at Berg er så vanvittig god i den defensive midtbaneposisjonen heller. Tror det faktumet at vi har snudd V`en på midtbanen og faktisk fått en spiller i den posisjonen er viktigere, samt at vi har fått Gerrbrand i de bakre rekker.

I neste kamp vil jeg se følgende startoppstilling:

Czwartek - Piiroja - Gerrbrand - Szekeres (dessvere, vi har ikke noe annet)
Brenne - Berg - Bjørkøy
Tarik - Toth/Vourinen - Kvisvik

eller en midtbane bestående av:

Stadheim - Bjørkøy - Brenne

Ramberg bør smake benken, og Stadheim har allerede vist at han ikke har kommet for å slite benken. Jeg har snakket med en Glimt-supportere og han har ALDRI tidligere sett Berg spille så dypt på banen som mot Vålerenga. Det sier vel sitt, når Berg har 200 (?) kamper for Glimt i Tippeligaen.

Et annet ankepunkt mot Ramberg er at han trolig har den dårligste avslutningsteknikken og skuddfoten i hele Tippligaen. Synes vi generelt mangler spillere med gode skuddføtter - selv spissene viser sjeldent noen gode langskudd. Her kan Brenne være viktig. Noen skudd går i hytt og pine, men andre ganger treffer han ekstremt godt. Vi trenger spillere som tør avslutte angrep. Det er viktig. Skudd er ikke akkurat styrken til Bjørkøy heller, ei heller Berg. Tror ikke Stadheim har rare skuddfoten heller...?

Ansvarlig redaktør

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 11 sep 06, 21:31

Opprinnelig postet av Holters
Spørsmålet bør da jaggu ikke være "Simen eller Tarik". Sett ut Ramberg. Han er den som varierer mest i prestasjonene og generelt presterer han litt under pari. Jeg er heller ikke så overbevist om at Berg er så vanvittig god i den defensive midtbaneposisjonen heller. Tror det faktumet at vi har snudd V`en på midtbanen og faktisk fått en spiller i den posisjonen er viktigere, samt at vi har fått Gerrbrand i de bakre rekker.

I neste kamp vil jeg se følgende startoppstilling:

Czwartek - Piiroja - Gerrbrand - Szekeres (dessvere, vi har ikke noe annet)
Brenne - Berg - Bjørkøy
Tarik - Toth/Vourinen - Kvisvik

eller en midtbane bestående av:

Stadheim - Bjørkøy - Brenne

Ramberg bør smake benken, og Stadheim har allerede vist at han ikke har kommet for å slite benken. Jeg har snakket med en Glimt-supportere og han har ALDRI tidligere sett Berg spille så dypt på banen som mot Vålerenga. Det sier vel sitt, når Berg har 200 (?) kamper for Glimt i Tippeligaen.

Et annet ankepunkt mot Ramberg er at han trolig har den dårligste avslutningsteknikken og skuddfoten i hele Tippligaen. Synes vi generelt mangler spillere med gode skuddføtter - selv spissene viser sjeldent noen gode langskudd. Her kan Brenne være viktig. Noen skudd går i hytt og pine, men andre ganger treffer han ekstremt godt. Vi trenger spillere som tør avslutte angrep. Det er viktig. Skudd er ikke akkurat styrken til Bjørkøy heller, ei heller Berg. Tror ikke Stadheim har rare skuddfoten heller...?

Shabaan

Czwartek

Piiroja

Gerrebrand

Bjørkøy eller Multaharjo

Brenne

Stadheim

Ramberg eller Bjørkøy

Tarik

Vuorinen

Kvisvik

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 11 sep 06, 21:36
Vurderte en stund Bjørkøy på venstrebacken, men da vil jeg nok ha Berg inn som defensiv midtbanespiller og Stadheim/Brenne som indreløpere. Å starte med Stadheim sentralt + dine indreløpere og "snu" V`en igjen tror jeg blir altfor offensivt, og det har vi prøvd i 65% av årets Tippeliga.

Tviler sterkt på at Multuharju er noe godt alternativ. Han er og forblir en høyre kant. Fatter ikke hvordan Eggen kan hente ham og i første kamp plassere ham på høyrebacken. Over alt hvor jeg har søkt på nettet, så har jeg funnet at han har spilt kant. Typisk Eggen å hente spillere for å omskolere de.

Ansvarlig redaktør

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til: 12 sep 06, 10:07
dessverre men midtbanen stopper opp med brenne,isteden for å ha fart på ballen så stopper gan hele tiden opp for og "trikse" med ballen??? nei inn med stadheim og vourinen fra start

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914